Gå til innhold

Hva mener du om ONS?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Edit: Så kan det selvsagt komme til å være slik at all kjemi er på plass, men man passer overhodet ikke overens seksuelt.

Mener du sånn fysisk nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes mobiltelefonen er helt genial. Man får nummeret og kan summe seg uten ølbriller. Sjøl har jeg blitt så treig med årene. Det tar lengre tid fra interesse til forventninger. En stund var forventningene bare "mus". Jeg måtte sjekke ut om jentene hadde mus. I dag vet jeg det, så den biten er ikke så spennende lenger. Jeg må ha forventninger til noe mer.

At ONS ikke passer meg som singel, har mindre med moral å gjøre.

Skrevet

Æsj. Rett og slett fordi jeg ikke vil ha kjønnssykdommer eller annet med meg hjem fra nattens stunder.Jeg må skjenne personen som jeg skal vær intim med, og da innebærer det at jeg ved han ikke er noen smittebærer. For all del andre må gjøre som de vil, men syns rett og slett det blir litt skittent.

• Liker 1
Skrevet

Æsj. Rett og slett fordi jeg ikke vil ha kjønnssykdommer eller annet med meg hjem fra nattens stunder.Jeg må skjenne personen som jeg skal vær intim med, og da innebærer det at jeg ved han ikke er noen smittebærer. For all del andre må gjøre som de vil, men syns rett og slett det blir litt skittent.

Du har hørt om kondom? Jeg er ikke stor fan av ONS selv, men blir litt fasinert av tankegangen til enkelte, der jenter/gutter på byen = skittne horer.

Vet at han ikke er noe smittebærer? Så med andre ord, du venter med sex helt til du får det svart på hvitt at han ikke har en kjønnssykdom? For folk du har gått ut med et par ganger kan også være "skittne", for tenk.

Skrevet

Ikke noe jeg har prøvd eller vil prøve noen gang. >.<

Skrevet

Du har hørt om kondom? Jeg er ikke stor fan av ONS selv, men blir litt fasinert av tankegangen til enkelte, der jenter/gutter på byen = skittne horer.

Vet at han ikke er noe smittebærer? Så med andre ord, du venter med sex helt til du får det svart på hvitt at han ikke har en kjønnssykdom? For folk du har gått ut med et par ganger kan også være "skittne", for tenk.

Ja ved at folk jeg har gått ut med er "skittne" og dem ved hva jeg syntes. Nei har aldri hørt om kondom, seriøst hva tror du? :fnise: Nå svarte jeg rett og slett på hva jeg syntes om ONS, du kan svare på det selv i ditt eget innlegg. Jeg sier ikke at gutter/jenter på byen er skittne horer. Det er to forskjellige ting å gå på byen og det å finne seg en random person å pule med.
Skrevet

Veldig mange er smittebærere av kjønnssykdommer som herpes og kjønnsvorter uten å være klar over det selv. Mener å huske at over halvparten av seksuelt aktive personer som har hatt flere enn 3-4 (?) partnere kan bære på denne smitten. Den slår ikke ut hos alle, dermed er det mange som tror at de ikke har viruset.

Så vet du det.

Anonym poster: edd9f02af25853e23c799af165c5b25c

• Liker 1
Skrevet

Veldig mange er smittebærere av kjønnssykdommer som herpes og kjønnsvorter uten å være klar over det selv. Mener å huske at over halvparten av seksuelt aktive personer som har hatt flere enn 3-4 (?) partnere kan bære på denne smitten. Den slår ikke ut hos alle, dermed er det mange som tror at de ikke har viruset.

Så vet du det.

Jeg er fullt klar over det, derfor tar jeg ikke sjangser på ons, men heller venter til det er svart på hvitt. Jeg krever at personen har vært hos legen, og selv om det er gjort teseter jeg meg alltid etterpå innen tre måneder og ei gang til senere på året. Man kan aldri være forsiktig nok. Så ved du det. Og en annen ting, takke være det at jeg er så forsiktig, har jeg aldri hatt en skjønssykdom.
Skrevet

Når folk kaller one night stands for langvarige samboerskap så skjønner jeg også at det føles rett ut, - ja jeg gjør det.

Det jeg snakker om er at du ligger med en som bare vil avvise deg neste gang, - er det like respektfullt?

Hehe :) Det ble noe utover et ONS ja. Men det startet likevel som nettopp det. Vil en ONS bare avvise neste gang? Vet du det i situasjonen? Det finnes de som bare vil noe der og da - og jeg foretrekker om de er ærlige om sine hensikter, så har en klar avtale isåfall. Jeg vet aldri på forhånd hva som skjer videre...bare at vi har likt hverandre veldig godt, hatt en fantastisk god kjemi der og da, og jeg har følt det har vært gjensidig respekt i situasjonen :)

Skrevet

Jeg er fullt klar over det, derfor tar jeg ikke sjangser på ons, men heller venter til det er svart på hvitt. Jeg krever at personen har vært hos legen, og selv om det er gjort teseter jeg meg alltid etterpå innen tre måneder og ei gang til senere på året. Man kan aldri være forsiktig nok. Så ved du det. Og en annen ting, takke være det at jeg er så forsiktig, har jeg aldri hatt en skjønssykdom.

Kjønnsvorter og herpes slår vel ikke ut på tester..? Så du kan ha begge disse smittene i deg uten å vite om det. Ergo er ikke "papirer" på at sexpartneren sin har testet seg hos legen uten at de fant noe noen garanti, man kan fortsatt bli smittet av kjønnssykdommer.

Skrevet

Aldri vært min greie. Ser ikke for meg at det blir no spesielt bra i tillegg til at man ikke engang kjenner personen. Står derfor glatt over. Men nå frekventerer ikke jeg kjøttmarkedene heller.

Skrevet

Kjønnsvorter og herpes slår vel ikke ut på tester..? Så du kan ha begge disse smittene i deg uten å vite om det. Ergo er ikke "papirer" på at sexpartneren sin har testet seg hos legen uten at de fant noe noen garanti, man kan fortsatt bli smittet av kjønnssykdommer.

Nei men når man skræver beina for gynekologen så ser han det meste. For å ta kjønnssykdomtest må man faktisk spre bena i den stolen....
Skrevet

Nei men når man skræver beina for gynekologen så ser han det meste. For å ta kjønnssykdomtest må man faktisk spre bena i den stolen....

Nei, gynekologen kan så vidt jeg vet ikke se kjønnsvorteviruset eller herpesviruset med mindre man har utbrudd akkurat da.

Skrevet

ONS kan være kjempesexy, eller gå dårlig. Noen av mine aller beste og aller verste sexopplevelser var ONS. Husker spesielt en gang jeg "så lyset" da jeg kom. Brite på forretningsreise, som gav meg DEN behandlingen.. Han var sinnsykt god i senga! :)

En annen hadde en minipikk, som han etter å ha skuffa meg maks med,klarte å kyle opp i rumpa mi, fordi jeg var for full og demotivert til å legge merke til hva han drev med og orke å yte motstand. Jeg ville ikke ha den noe annet sted igjen når den først var inni der uten kondom, og han var en for nær bekjent til at jeg klarte å avbryte hele seksualakten og vise ham på dør. Det ble med den ene gangen.

Anonym poster: 887ffa34bab1cc7a8b857737b9937266

Skrevet

Hatt masse ONS, men aldri hatt kjønnssykdom. *bank i bordet*

Anonym poster: 887ffa34bab1cc7a8b857737b9937266

Skrevet

Svaret mitt avhenger av om spørsmålet er ment prinsipielt og generelt, eller for mine egne personlige preferanser. :P

Er nemlig ingen prinsipiell motstander av at folk er seksuelt frigjorte og velger å finne seg et tilfeldig knull for en enkelt natt. Dette ser jeg på som et personlig valg som må være helt ok så lenge det ikke innvolverer manipulering (f.eks disse patetiske PUA-teknikkene) eller på andre måter gjør tråkker over normale grenser for folkeskikk og respekt.

Religiøse normer ol som preker om kyskhet og avhold ser jeg ikke verdien av for annet enn de som faktisk er religiøse og tror på at disse greiene skal ha noe for seg. Videre er jeg heller ingen fan av at det forventes større selvfornektelse og prippenhet av kvinner enn det gjør av menn, og at kvinner gjerne stemples som "løse" i situasjoner der menn nærmest berømmes. Det er irrasjonelt og urettferdig. Håper flere kvinner gjør som de vil etterhvert!

Selv derimot må jeg innrømme at jeg faktisk foretrekker å ha sex med noen jeg kjenner fra før av, delvis fordi jeg ikke ønsker å risikere å ende opp med å bli litt for fascinert av en mann som mest sannsynlig kun var ute etter sex, delvis fordi jeg selv har et litt dårlig selvbilde og dermed foretrekker å føle meg trygg og rolig rundt den jeg skal vise meg naken for, men mest av alt fordi jeg synes sex uten følelser med i bildet er såpass mye dårligere at jeg ikke gidder å ta meg bryet.

Men ja, den dagen jeg evt får lyst til å ha en ONS, så kommer jeg til å gjøre dette, også får de som har problemer med dette ha problemer med dette inni det stakkars lille hodet sitt. :)

Anonym poster: 2795cf53c4d1d83ecad211b46953509c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...