Gå til innhold

Hva mener du om ONS?

Fremhevede innlegg

Skrevet

For eller mot?

Anonym poster: d09c2d02ea21b98a1207fdf6c3e10d78

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Det bør definitivt være lovlig.

Skrevet

Passe sært å være i mot one night stands sånn generelt, egentlig.

Men så klart er det helt greit å føle at det ikke er noe for en selv. Synes bare spørsmålet ditt ble stilt på en merkelig måte.

• Liker 3
Skrevet

Men så klart er det helt greit å føle at det ikke er noe for en selv. Synes bare spørsmålet ditt ble stilt på en merkelig måte.

Leste et annet innlegg her på KG og hun var ganske imot ONS..

Anonym poster: d09c2d02ea21b98a1207fdf6c3e10d78

Skrevet

Definitivt for!

Det er en genial måte for single å skaffe seg seksuell omgang.

• Liker 2
Skrevet

Haha! syns jeg ser utelivsbransjen gå med masse pluss om det blir forbudt å ha tilfeldig sex... La nå folk få ha seg med hvem de vil.

Anonym poster: ea63e4d7d898a3ed55120daf34bb5396

• Liker 4
Gjest aam1972
Skrevet

ONS er bra dersom det var bra, ONS er ikke bra når jeg blir skuffa.

Skrevet

Mot.

Anonym poster: 21b978ab0bf8c044c5a228cd39ab01ea

Skrevet

Jeg er ikke i mot at andre har ons, men jeg synes det er oppskrytt og temmelig flaut etterpå. :rodme:

Skrevet

Det bør definitivt være lovlig.

- For dama di når hun er ute?

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke i mot at andre har ons, men jeg synes det er oppskrytt og temmelig flaut etterpå. :rodme:

Jeg synes det er ekkelt å ha sex med folk jeg ikke vet hvem er eller som ikke har lyst til å møte meg igjen. Man føler seg som ei hore og den følelsen velger jeg bort for å si det sånn.

• Liker 3
Skrevet

Har man lyst har man lov. Men ja, er kanskje ikke alltid så smart, viktig å ta forhåndsregler når man blir med ukjente menn hjem fra byen, og husk kondom?

Skrevet

Jeg er imot one night stands på generell grunnlag.

Jeg kan ikke i min villeste forstå hvorfor man skal åpne seg for en fremmede, ha sex, ta på og tafse, - for så deretter aldri se, ta på eller berøre det menneske igjen noen gang i fremtiden.

Hva er hensikten din med den slags atferd egentlig?

Er du redd for å gå glipp av noe, - er det den bakenforliggende forklaring?

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Ikke min greie, men andre må da få gjøre som de vil, så jeg er for. Bare for valgfrihetens del.

• Liker 2
Skrevet

Har man lyst har man lov. Men ja, er kanskje ikke alltid så smart, viktig å ta forhåndsregler når man blir med ukjente menn hjem fra byen, og husk kondom?

Dette er årsaken til at jeg ikke liker one night stands.

Det føles så fremmed og bruke kondom fordi man er redd for smitte og den fremmede. Plastikkhansker når man berører hverandre for å unngå hepatitt og slike ting.

Hvorfor ikke heller ha sex med en du kjenner og har lyst til å møte igjen?

• Liker 1
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Nå har jeg aldri hatt ONS, men hvis kjemien er der og han er rådeilig - hvorfor ikke. Skulle gjerne hatt meg et ONS nå. En høy, kjekk og barsk mann med intelligente, omtenksomme øyne!

Skrevet

Synes folk får gjøre nøyaktig hva de vil.

Men det passer ikke for meg. Jeg vil ha sex med en jeg kjenner, og har følelser for.

• Liker 2
Skrevet

Personlig: i mot. Ikke mi greie.

Andre får gjøre som de vil, men trenger ikke å fortelle meg om det. Trives i den vesle bobla mi hvor jeg later som om alle er enige om at sex er noe man har med folk man er glad i.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...