Gå til innhold

Hva mener du om ONS?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er årsaken til at jeg ikke liker one night stands.

Det føles så fremmed og bruke kondom fordi man er redd for smitte og den fremmede. Plastikkhansker når man berører hverandre for å unngå hepatitt og slike ting.

Hvorfor ikke heller ha sex med en du kjenner og har lyst til å møte igjen?

Hvorfor finner du det nødvendig å svare 5 ganger når spørsmålet er så enkelt? Alle har fått med seg dine holdinger, å det må være fryktelig vanskelig å være deg.

Man plukker som regel ikke opp en ONS i taxikøen. Man har kanskje flørtet og pirret hverandre i flere timer å kjemien er på plass. Så hvorfor ikke? Bruk kondom så går det fint.

Så ja, folk må få gjøre det de vil. Jeg har ikke fått så mye ut av det, å liker sex best når det er følelser i bilde. Så det skal ganske mye til for at jeg skal bli med noen hjem akkurat nå,men aldri si aldri

Endret av blondina90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er årsaken til at jeg ikke liker one night stands.

Det føles så fremmed og bruke kondom fordi man er redd for smitte og den fremmede. Plastikkhansker når man berører hverandre for å unngå hepatitt og slike ting.

Hvorfor ikke heller ha sex med en du kjenner og har lyst til å møte igjen?

Noen trekkes nok av spenningen det gir å ha sex med en fremmed og diverse andre grunner. Men selv foretrekker jeg sex med noen jeg har relasjoner til, men alt funker ikke for alle. Det viktigste er at man er lykkelig og gjør noe man trives med, tenker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg liker ONS (sett at selve samleiet var suksessfullt. Ikke like gøy om mannen kommer etter 2 min.. Vært ut for det også). Jeg synes det er spennende å gjøre noe så intimt med noen man kanskje ikke kjenner så godt, men har sterk seksuell kjemi med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor finner du det nødvendig å svare 5 ganger når spørsmålet er så enkelt? Alle har fått med seg dine holdinger, å det må være fryktelig vanskelig å være deg.

Man plukker som regel ikke opp en ONS i taxikøen. Man har kanskje flørtet og pirret hverandre i flere timer å kjemien er på plass. Så hvorfor ikke? Bruk kondom så går det fint.

Så ja, folk må få gjøre det de vil. Jeg har ikke fått så mye ut av det, å liker sex best når det er følelser i bilde. Så det skal ganske mye til for at jeg skal bli med noen hjem akkurat nå,men aldri si aldri

Dersom kjemien er på plass hvorfor kan man ikke da ligge sammen flere ganger?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen trekkes nok av spenningen det gir å ha sex med en fremmed og diverse andre grunner. Men selv foretrekker jeg sex med noen jeg har relasjoner til, men alt funker ikke for alle. Det viktigste er at man er lykkelig og gjør noe man trives med, tenker jeg. :)

Dersom man er så lykkelig med å ligge med folk, - da skulle man bli enda lykkeligere om man lå med samme person flere ganger, - eller blir det oppfattet som en ulykke å ha god sex flere ganger med samme person?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom kjemien er på plass hvorfor kan man ikke da ligge sammen flere ganger?

Det er vel det som ofte skjer, men da kan man ikke kalle det et ONS akkurat.

Ellers så er folk bare folk ute etter en natt,uansett, å vil ikke knytte seg til noen på den måten.

Endret av blondina90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel det som ofte skjer, men da kan man ikke kalle det et ONS akkurat.

Ellers så er folk bare folk ute etter en natt,uansett, å vil ikke knytte seg til noen på den måten.

Om jeg hadde ligget med deg en gang og det var verdens beste sex, - vet du, - da ville savnet etter sexen vært så sterk at jeg heller skulle ønske at vi aldri hadde ligget sammen.

Rart at ikke kvinner forstår menn sitt syn på sex og sexpartnere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde ligget med deg en gang og det var verdens beste sex, - vet du, - da ville savnet etter sexen vært så sterk at jeg heller skulle ønske at vi aldri hadde ligget sammen.

Rart at ikke kvinner forstår menn sitt syn på sex og sexpartnere?

Menn sitt syn? Du mener ditt syn?

Anonym poster: 3226502a13d89e0fa0154b8910bb00d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imot one night stands på generell grunnlag.

Jeg kan ikke i min villeste forstå hvorfor man skal åpne seg for en fremmede, ha sex, ta på og tafse, - for så deretter aldri se, ta på eller berøre det menneske igjen noen gang i fremtiden.

Hva er hensikten din med den slags atferd egentlig?

Er du redd for å gå glipp av noe, - er det den bakenforliggende forklaring?

Hvorfor mener du at andre ikke bør gjøre det fordi du personlig ikke synes det er noe for deg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mener du at andre ikke bør gjøre det fordi du personlig ikke synes det er noe for deg?

Fordi jeg ikke vil risikere å ødelegge forelskelsen min med å ligge med en som bare avviser meg neste gang?

Forstår ikke kvinner noe så enkelt? Da skjønner jeg kanskje hvorfor vi snakker forbi hverandre?

Jeg tenner på lojalitet, trofasthet, tillit og fremtid, - og da blir jo one night stand selve marerittet på alt en ikke ønsker seg.

Det blir litt som at du blir med en fremmed mann hjem og han tenner på voldtekt og du tenner på å tirre opp en mann, - da må jo jeg som en observant mann spørre dere hva hensikten deres er?

Å forbruke andre mennesker for sin egen vinnings skyld, - hva er den bakenforliggende motivet med å være så destruktiv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke vil risikere å ødelegge forelskelsen min med å ligge med en som bare avviser meg neste gang?

Forstår ikke kvinner noe så enkelt? Da skjønner jeg kanskje hvorfor vi snakker forbi hverandre?

Jeg tenner på lojalitet, trofasthet, tillit og fremtid, - og da blir jo one night stand selve marerittet på alt en ikke ønsker seg.

Det blir litt som at du blir med en fremmed mann hjem og han tenner på voldtekt og du tenner på å tirre opp en mann, - da må jo jeg som en observant mann spørre dere hva hensikten deres er?

Å forbruke andre mennesker for sin egen vinnings skyld, - hva er den bakenforliggende motivet med å være så destruktiv?

Forelskelse? One night stands skjer jo oftest ved at man møter noen på byen og finner tonen der og da. Det handler ikke om at noen som dater har seg, eller to venner. Det er noe helt annet.

Jeg forstår utifra det du skriver at dette ikke er noe for deg personlig, men jeg forstår fremdeles ikke hvorfor du ikke synes at andre skal ha one night stands. Merkelig logikk.

Det handler ikke om å bruke andre mennesker, men heller om å ha det moro sammen. Jeg diskuterer forresten på generelt/prinsipielt grunnlag nå, ikke personlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forelskelse? One night stands skjer jo oftest ved at man møter noen på byen og finner tonen der og da. Det handler ikke om at noen som dater har seg, eller to venner. Det er noe helt annet.

Jeg forstår utifra det du skriver at dette ikke er noe for deg personlig, men jeg forstår fremdeles ikke hvorfor du ikke synes at andre skal ha one night stands. Merkelig logikk.

Det handler ikke om å bruke andre mennesker, men heller om å ha det moro sammen. Jeg diskuterer forresten på generelt/prinsipielt grunnlag nå, ikke personlig.

Hmm, jeg er ikke imot hva andre mennesker gjør, det er jo en grunn til at jeg er en sterk motstander av sexkjøpsloven, - det er jo fordi jeg mener at alle mennesker selv kan velge hva de skal gjøre.

- Derfor liker jeg ikke folk som har one night stand, det tyder på lavere moral enn meg selv, at man har et impulsrelatert atferd, - at man gjør en masse handlinger man ikke kan vedkjenne seg selv.

Nei lykken er ikke impuls, ja jeg skjønner dere som gjerne synes det er stas og blande kjønnorganer med fremmedfolk fordi man "fant tonen i rusen", men selv er ikke dette her noe for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Om jeg hadde ligget med deg en gang og det var verdens beste sex, - vet du, - da ville savnet etter sexen vært så sterk at jeg heller skulle ønske at vi aldri hadde ligget sammen.

Rart at ikke kvinner forstår menn sitt syn på sex og sexpartnere?

Det tror jeg gjeldr de aller fleste, for ikke å si alle, Waco.

Om det jeg har uthevet er noe som er helt spesielt for menn så lurer jeg på om ikke de aller fleste egentlig er menn.

Edit:Leif

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For eller mot?

Anonym poster: d09c2d02ea21b98a1207fdf6c3e10d78

Ikke noe for meg personlig. Jeg syns det er unaturlig å dele noe såpass intimt med en fremmed.

Andre får seff gjøre som de vil, men det er ikke ønskelig med en partner som er radikalt ulik på et så viktig område.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det tror jeg gjeldr de aller fleste, for ikke å si alle, Waco.

Om det jeg har uthevet er noe som er helt spesielt for menn så lurer jeg på om ikke de aller fleste egentlig er menn.

Edit:Leif

Jo, men det virker som det er vanskelig for tilhengerne av å ha fremmedsex å forstå at det kan føles fjernt ut å måtte forklare hvorfor det er ekkelt å ligge med en man ikke ønsker å se videre i fremtiden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forelskelse? One night stands skjer jo oftest ved at man møter noen på byen og finner tonen der og da. Det handler ikke om at noen som dater har seg, eller to venner. Det er noe helt annet.

Sånn som jeg da, - når jeg er ute og finner tonen med folk så har jeg gjerne lyst til å henge mer sammen med dem, ikke se for meg en fremtid hvor du aldri ser dem igjen? (da kan det vel ikke ha vært såååå hyggelig allikevel når mandagen kom og du skjønner hva du egentlig har gjort?)

Endret av waco
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som jeg da, - når jeg er ute og finner tonen med folk så har jeg gjerne lyst til å henge mer sammen med dem, ikke se for meg en fremtid hvor du aldri ser dem igjen? (da kan det vel ikke ha vært såååå hyggelig allikevel når mandagen kom og du skjønner hva du egentlig har gjort?)

Mange romanser og forhold starter på denne måten, så det er så klart ikke uaktuelt. Men det at man ikke er interessert i noe mer betyr ikke at den andre personen ikke var bra nok. Det kan være fordi man ikke er klar for noe forpliktende, pga. avstand eller en haug med andre årsaker.

Jeg skjønner helt ærlig ikke helt hva det er vi diskuterer nå, eller hvorfor jeg må forklare ting som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...