Gå til innhold

Jenter har det utrolig lett


Jegern Puahate

Anbefalte innlegg

Den holdningen en møtes med her blir som rike som benekter at at det finnes fattigdom.

Ja, fordi du sitter på den eneste Sannheten som du skal opplyse oss stakkars naive kvinner om, er det ikke slik?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner har det ikke "utrolig lett".

Men de hyler ikke så veldig mye opp om det og gjør ikke noe stort nummer av det. Ergo synes de heller ikke så mye i "vi har det så jævlig"-landskapet.

TS og resterende bitre menn kan hyle så mye de vil - det forandrer ikke fakta. Men dere får jo litt oppmerksomhet, da - som i denne tråden. Håper det hjelper.

100% bullshit.

Kvinner synes ikke i "vi har det så jævlig"-landskapet" fordi dere har totalt makt og monopol på sjekkemarkedet. Hver gang hederlige, men stygge, menn påpeker dette blir de møtt med hersketeknikker som "du er bare bitter".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fordi du sitter på den eneste Sannheten som du skal opplyse oss stakkars naive kvinner om, er det ikke slik?

Er det noen som er stakkars så er stygge menn som er såpass naive og blir lurt til å tro at utseendet ikke er viktig. Som ifølge av dette får de tvangstanker om at det er noe galt inni hodet dems, mens det hele tiden var noe galt utenfor, ansiktet eller hårveksten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som er stakkars så er stygge menn som er såpass naive og blir lurt til å tro at utseendet ikke er viktig. Som ifølge av dette får de tvangstanker om at det er noe galt inni hodet dems, mens det hele tiden var noe galt utenfor, ansiktet eller hårveksten.

Men du er fortsatt her for å opplyse oss naive kvinner om den ene Sannheten, er du ikke?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosemor

Er det noen som er stakkars så er stygge menn som er såpass naive og blir lurt til å tro at utseendet ikke er viktig. Som ifølge av dette får de tvangstanker om at det er noe galt inni hodet dems, mens det hele tiden var noe galt utenfor, ansiktet eller hårveksten.

Gjelder dette også for stygge jenter/kvinner, eller gjelder det bare gutter/menn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

100% bullshit.

Kvinner synes ikke i "vi har det så jævlig"-landskapet" fordi dere har totalt makt og monopol på sjekkemarkedet. Hver gang hederlige, men stygge, menn påpeker dette blir de møtt med hersketeknikker som "du er bare bitter".

Nix. Men i motsetning til sånne som deg så innser kvinner som ikke er sttraktive på byen, at slik er det - og så trekker de seg unna.

De du finner igjen der ute er altså attraktive kvinner, attraktive menn, og sånne som deg.

Du burde prøve å bli kjent med noen av disse kvinnene. De har mye mer ved seg enn det som synes.

Eller forresten, la det være. Disse kvinnene fortjener noen som bryr seg - ikke en bitter såkalt "hederlig" jævel som ikke ser lenger enn sin egen nesetipp.

Er du ikke attraktiv på sjekkemarkedet, så ta eksempel av jentene og la vær. Finn deg noen andre verdier i livet ditt, gjør noe som gir mening, ikke heng her og spy ut bitterheten din over oss.

Endret av Flair
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som er stakkars så er stygge menn som er såpass naive og blir lurt til å tro at utseendet ikke er viktig. Som ifølge av dette får de tvangstanker om at det er noe galt inni hodet dems, mens det hele tiden var noe galt utenfor, ansiktet eller hårveksten.

Men atte....du sier jo at kvinner som har utseende med seg og er slanke har det dritenkelt, og det er alt som kreves fra en mann, men hva med de som er stygge og/eller feite da?de kan ikke skaffe seg sosial status for å bli mer attraktive. Da sier du bare at de får gjøre noe med problemet, men det er liksom synd på menn og ikke kvinner?Da er det jo faktisk 100 ganger verre for en stygg kvinne enn en stygg mann, da hun blir ikke mer akseptert om hun skaffer seg en kulere jobb eller en høyere lønn....

MENN HAR DET LETTEST!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars menn ass, nææmen stilles det krav til dere nå plutselig?uff da....velkommen til kvinners verden da, vi har hatt det slik alltid....NOW ITS YOUR TIME BITCHEEEEEEES!!!!!

Anonym poster: f8be9f5f2c8da62d01eb63aad27a966a

Tror du bør åpne en historiebok.

Anonym poster: 838d60cb21f3eec12bdbcd415855af8b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder dette også for stygge jenter/kvinner, eller gjelder det bare gutter/menn?

Jenter er ikke incel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegern: Bare et sånn lite tips. Hvis du har noe som helst ambisjoner om å bli tatt det aller minste seriøst av andre enn lignende pua-gutter som deg selv, så bør du droppe pua-uttrykkene. Det gjør at du mister all troverdighet hos de fleste enn de innenfor din egen lille menighet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegern: Bare et sånn lite tips. Hvis du har noe som helst ambisjoner om å bli tatt det aller minste seriøst av andre enn lignende pua-gutter som deg selv, så bør du droppe pua-uttrykkene. Det gjør at du mister all troverdighet hos de fleste enn de innenfor din egen lille menighet.

Jeg bruker ikke pua-uttrykk, du bør jobbe med fordommene dine mot menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke pua-uttrykk, du bør jobbe med fordommene dine mot menn.

Sorry, mister, jeg har ingen problemer med menn. Det er guttunger som deg jeg sliter litt mer med.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker ikke pua-uttrykk, du bør jobbe med fordommene dine mot menn.

Kritikk av deg = fordommer mot menn?

Yeah right.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpenbart har dere meget stygge fordommer mot menn.

Når dere tar meg for en pua så har dere totalt misforstått hele diskusjonen, prøv igjen med et mer åpent sinn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, du er en av de "mine erfaringer er den virkelige verden, dine erfaringer er ikke like virkelige og sanne som mine"-folka.

Mon tro hvem det er som er sveiseblind her.

Hadde eg hatt det like lett som de kvinnfolk, så hadde ikkje eg vore jomfru.

Endret av Sulosi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for at du demonstrerer ignoransen som florerer i vårt samfunn. En skallet man kan kanskje øke 1 til 2 på utseendeskalaen men vil aldri blir høyere enn 6, maksimalt 7 hvis han har fin benstruktur i ansiktet.

En kvinne derimot vil bli ansett som over 7 bare hun er slank.

Dette er fakta.

Ja, for denne fyren drar ikke damer....

Finn på en bedre unnskyldning for at damer har det lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Når det gjelder å fremstå som fysisk attraktiv er det mye lettere for kvinner enn menn i dagens samfunn. Det er litt synd - i og med utseendet har veldig mye å si for livskvalitet samt lykke i den moderne tidsalder. Dessverre er det nå sånn at en må bestå visse krav for å bli ansett som attraktiv. Her er en merkelig urettferdighet som det snakkes lite om:

De fleste menn vil synes at en kvinne er attraktiv så lenge hun er slank - det er ofte det ENESTE kravet for at menn vil være fornøyde.

Kvinner derimot er mye mer kresne.

Dersom en mann er skallet = Incel.

Dersom en mann er kortvokst = Incel.

Dersom en mann ikke har det riktige ansikstrekkene ala en boyband-stjerne eller mannlig modell = Incel.

Dersom en mann ser ut som en pingle = Incel.

Legg merke til at kravene som kvinner har er faktorer som er helt uten for vår kontroll mens kvinner faktisk kan direkte påvirke sin egen skjønnhet ved simpelthen å trene litt og spise sunt - likevel så klager dere og kaller det slankehysteri ved enhver oppfordring til å ta muligheten for å direkte forme sin egen lykke. En skallet, stygg eller kort mann kan aldri få denne muligheten, tenk litt på det jenter.

Det er selvfølgelig andre ting som kan påvirke en manns attraksjon som for eks penger, dominans og status men utseendet triumferer det meste ved første kontakt.

Her finner dere en test som viser denne sannheten:

http://www.puahate.c...ead.php?t=53095

Så reflekter litt over hvor mye seksuell makt dere kvinner har i dagens hypergamiske samfunn og besøk gjerne puahate.com hvor vi utformer diverse attraksjonsteorier basert på tester fra virkeligheten. Vi ønsker flere kvinnelige perspektiver rundt dette.

Hjelp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde eg hatt det like lett som de kvinnfolk, så hadde ikkje eg vore jomfru.

Spar meg offerrollen. Du vet ingenting om hvordan jeg eller andre kvinner har hatt det. Men jeg forstår jo at du hører heller på pua-gutter, fordi de vet jo mye bedre hvordan kvinner har det enn kvinner selv. Jeez.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...