QueenOfTheSidewalk Skrevet 14. januar 2013 #61 Skrevet 14. januar 2013 (endret) Tror? Han er det. Endret 14. januar 2013 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #62 Skrevet 14. januar 2013 Han som burde dumpe deg siden du overreagerer, alle har rett til å si hva de vil. Hvem vil vel ha svarte i landet uansett, komme seg tilbake til landet sitt kan de.. Anonym poster: b1717b99642d767fd90c3176dd7651c4
Gjest Raindrops Skrevet 14. januar 2013 #63 Skrevet 14. januar 2013 Han som burde dumpe deg siden du overreagerer, alle har rett til å si hva de vil. Hvem vil vel ha svarte i landet uansett, komme seg tilbake til landet sitt kan de.. Anonym poster: b1717b99642d767fd90c3176dd7651c4 Si hva du vil for meg, men det er naivt å forvente at de rundt deg ikke vil reagere på en eller annen måte. 9
Wolfmoon Skrevet 14. januar 2013 #64 Skrevet 14. januar 2013 Han som burde dumpe deg siden du overreagerer, alle har rett til å si hva de vil. Hvem vil vel ha svarte i landet uansett, komme seg tilbake til landet sitt kan de.. Anonym poster: b1717b99642d767fd90c3176dd7651c4 Har noen her inne hevdet at man ikke har rett til å si hva man vil i dette landet? Å ha lov til å si hva man vil er på ingen måte ikke det samme som å ha rett til å si hva man vil uten å få reaksjoner på det. 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #66 Skrevet 15. januar 2013 Jeg er oppgitt over at ordet sotrør har fått den betydningen. For meg er sotrør enten et rør det kommer sot i fra, eller en svart dachs. Tatt fra canis.no: "Jeg husker en gang for lenge siden når vi bodde på landet og hunden min var kanskje 5 mnd. gammel. Vi møtte på et eldre par som gikk med et sotrør. Hundene hadde lyst til å hilse, men mannen løftet opp hunden sin fordi han synes at dette ble for skummelt." Når det gjelder førsteinnlegget så bør man absolutt ikke snakke om slikt på en 1. date. Men det var jo på en måte bra at man fikk klarlagt synet hans så tidlig. O.o Ovnsrør mener du vel? Anonym poster: 58926ab0d63b55490a6bfffe695c80be 2
Gjest SpaceBaby Skrevet 15. januar 2013 #67 Skrevet 15. januar 2013 Møtte en mann på sukker, tonen var fin, og vi møttes for en kaffedate. Vi satt der og hadde det morsomt, vi avtalte å møtes igjen. På andre møte var det to personer ute på gaten som kranglet, to mørkhudete menn. Daten min ser betenkt ut på gata før han sier halvlavt "jævla sotrør, alltid er det noe ...". Jeg ble litt satt ut og bare "eh, unnskyld?" og han våknet og virka ille til mote og bare "ikke noe, ikke noe, jeg sa ikke noe". Nå er jeg litt usikker på om jeg skal treffe ham igjen, hva hadde du gjort? Det er ikke nødvendigvis rasistisk. For det første er det jo en temmelig presis observasjon (dersom du ikke er PK), for det andre var det en dritmorsom ting å si (dersom du har sans for humor) og for det tredje er det ingenting med det utsagnet der som tilsier at han ikke setter pris på en hyggelig neger når han treffer en. Du må bare bli kvitt den pinnen du har opp i rumpa. 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #68 Skrevet 16. januar 2013 Hahaha, det var nesten såpass latterlig scenario at jeg har vanskelig for å se det for meg! Men nei, jeg hadde blitt veldig betenkt på om han var like umoden og frekk på andre områder. Det blir opp til deg å vurdere TS, om han f.eks har hatt mange uheldige episoder med slike, f.eks blitt mobbet av noen, eller om han har hørt om litt for mange voldtekter begått av utlendinger. Noen ganger kan man forstå tankegangen (uten å være enig). Eller han kan være veldig barnslig/umoden/flåsete for alderen. Blir vanskelig å si hva jeg hadde gjort, hadde prøvd å sett helheten, og kanskje spurt han om hvor fordommene kommer fra. Om søstra hans f.eks ble voldtatt av en fra somalia, så forstår jeg at broren ville vært aggressiv mot slike resten av livet. Men om han bare har en arrogant holdning, så er det noe annet.. Anonym poster: df1ecb0d3e57d3e1f03ed22e8f1e1da0 Du? Jeg har blitt voldtatt av "en sånn utlending" og klarer fint å la være å hate alle "sånne svarte utlendiger" til tross for det. No problem! Anonym poster: 09bb430429d60228c6e9505f9c9820df 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #69 Skrevet 16. januar 2013 Haha, jeg må le. Var på date med en som viste seg å være rasist. Det ironiske er at hans konservative holdninger til kvinner og fordommer mot homofile var de samme som man mener mange innvandrere, altså de han selv ikke liker, også har. Anonym poster: 09bb430429d60228c6e9505f9c9820df 3
Gjest SpaceBaby Skrevet 16. januar 2013 #70 Skrevet 16. januar 2013 (endret) Du? Jeg har blitt voldtatt av "en sånn utlending" og klarer fint å la være å hate alle "sånne svarte utlendiger" til tross for det. No problem! Igjen, sa han noe som tilsier at han "hater alle sånne svarte utlendinger"? Han kom med et stikk til de to brutusene uten manerer, samtidig som han påpekte en statistisk sannhet. Man er ikke "anti-rasist" bare fordi man aldri har et vondt ord å si om innvandrere, ser igjennom fingrene med det når de oppfører seg tåpelig og nekter å godta all statistikk som viser at det er mer bråk med innvandrere (naturligvis) enn med andre. Da er man tvert imot en "velmenende rasist" som ikke klarer å behandle innvandrere som om de var voksne, selvstendige mennesker med ansvar for sin egen oppførsel. Å ta i innvandrere med silkehansker er å nedgradere dem som likeverdige mennesker, altså virkelig rasisme (av den politisk korrekte sorten). Kanskje ikke en form for rasisme som springer ut av et hat, men snarere en form for rasisme som springer ut av en naiv og fjottete trang til å bli ansett som "progressiv". Ufrivillig rasisme som følge av forfengelighet, med andre ord. Endret 16. januar 2013 av SpaceBaby 2
Gjest Nimmel Skrevet 16. januar 2013 #71 Skrevet 16. januar 2013 Ovnsrør mener du vel? ? Ovnsrør eller sotrør er jo akkurat det samme.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #72 Skrevet 16. januar 2013 ? Ovnsrør eller sotrør er jo akkurat det samme. Poenget var vel at det er "ovnsrør" som er det vanlige kallenavnet på sorte dachser, ikke "sotrør". Cock og rooster betyr begge hane på engelsk, men rooster er ikke slang for penis av den grunn Anonym poster: 1da427c5e92097062c3b15f01ffce69c 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #73 Skrevet 16. januar 2013 DUMP his ass! Anonym poster: fe8b2ca2d12cd85ea5da8b23d3b6721a
Gjest KrissyHart Skrevet 16. januar 2013 #74 Skrevet 16. januar 2013 Hehehe.. PK Norge! Så typisk "iphone" generasjonen
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #75 Skrevet 31. januar 2013 Det er ikke nødvendigvis rasistisk. For det første er det jo en temmelig presis observasjon (dersom du ikke er PK), for det andre var det en dritmorsom ting å si (dersom du har sans for humor) og for det tredje er det ingenting med det utsagnet der som tilsier at han ikke setter pris på en hyggelig neger når han treffer en. Du må bare bli kvitt den pinnen du har opp i rumpa. Ahh..for en innsiktsfull og troverdig analyse. Anonym poster: 2de7bab1ef130782ca8d7eaa9b00b511 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå