Tibbie Skrevet 12. januar 2013 #21 Skrevet 12. januar 2013 Blæh, dropp han før du faller for en sånn douche! DET ville vært krise 3
Binta Ba Skrevet 12. januar 2013 #22 Skrevet 12. januar 2013 Det er en kommentar. Det kan være en brainfart / slip of tongue. Du får vel tenkte etter om det er noen positive sider av velkomne og hvordan han er totalt sett som person. Jeg ville kanskje ikke dømt folk for en teit kommentar, men om han er rasist så er det bare å la være å treffe han noe mer. "Old School Rasist".... lol. Å kalle folk for jævla sotrør er langt over grensa på omså bare èn kommentar, du. Hvertfall for mange av oss. 5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #23 Skrevet 12. januar 2013 Drit i han. Har vært borti det samme på date. I tillegg var han homofob og hadde et konservativt syn på kvinner. Anonym poster: 09bb430429d60228c6e9505f9c9820df 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #24 Skrevet 12. januar 2013 Jeg er jo helt enig med han, men jeg hadde ikke funnet på å si det på første date liksom. Anonym poster: a23b4ca8d4e4337fb5c32d334e24c633 Det er jo veldig greit om man sier sånt på første date, for da får man i det minste luket ut rasister kjapt. Anonym poster: 09bb430429d60228c6e9505f9c9820df 3
Tabris Skrevet 12. januar 2013 #25 Skrevet 12. januar 2013 Jeg tror en eventuell interesse jeg hadde hatt, ville blitt knust temmelig ettertrykkelig av en slik kommentar. 3
Gjest brutal mann Skrevet 12. januar 2013 #26 Skrevet 12. januar 2013 Kunne fint datet ei som er innvandringskritisk og som gjerne er kritisk til en del søppelkulturer vi begynner å se konturene av her hjemme. Men sotrør... Det er noe så uintelligent over det uttrykket. Hadde droppet flere dater. 5
Torepop Skrevet 12. januar 2013 #27 Skrevet 12. januar 2013 Møtte en mann på sukker, tonen var fin, og vi møttes for en kaffedate. Vi satt der og hadde det morsomt, vi avtalte å møtes igjen. På andre møte var det to personer ute på gaten som kranglet, to mørkhudete menn. Daten min ser betenkt ut på gata før han sier halvlavt "jævla sotrør, alltid er det noe ...". Jeg ble litt satt ut og bare "eh, unnskyld?" og han våknet og virka ille til mote og bare "ikke noe, ikke noe, jeg sa ikke noe". Nå er jeg litt usikker på om jeg skal treffe ham igjen, hva hadde du gjort? Anonym poster: 0669a15bfbd50f40e9d2b7cd0d80c730 Litt unødig ting å si, men han trenger ikke å være rasist fordi. Spør han rett ut " er du rasist?"
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #28 Skrevet 12. januar 2013 Litt unødig ting å si, men han trenger ikke å være rasist fordi. Spør han rett ut " er du rasist?" Er det noen som svarer "ja" på det? Anonym poster: 09bb430429d60228c6e9505f9c9820df 1
Gjest Raindrops Skrevet 12. januar 2013 #30 Skrevet 12. januar 2013 Litt unødig ting å si, men han trenger ikke å være rasist fordi. Spør han rett ut " er du rasist?" For min del handler det ikke om han kan defineres som rasist eller ikke, selv om det også er en klar dealbreaker. Men det handler om hva han faktisk sier, og de holdningene og tankene som tydeligvis befinner seg i hodet hans som er helt forkastelig. Dette er ikke kritisk sans eller noe som helst, det er bare en fullstendig uintelligent ytring som viser lavt refleksjonsnivå og stygge holdninger. 9
Torepop Skrevet 12. januar 2013 #31 Skrevet 12. januar 2013 For min del handler det ikke om han kan defineres som rasist eller ikke, selv om det også er en klar dealbreaker. Men det handler om hva han faktisk sier, og de holdningene og tankene som tydeligvis befinner seg i hodet hans som er helt forkastelig. Dette er ikke kritisk sans eller noe som helst, det er bare en fullstendig uintelligent ytring som viser lavt refleksjonsnivå og stygge holdninger. Jada, og det er jeg fult og helt enig i. Jeg sa bare at det var unødig å si, men han trenger ikke å være rasist fordi.
Torepop Skrevet 12. januar 2013 #32 Skrevet 12. januar 2013 Er det noen som svarer "ja" på det? Anonym poster: 09bb430429d60228c6e9505f9c9820df Hm, vet ikke ? Man må da tørre å stå får det man "tror" på??
sebastianen Skrevet 12. januar 2013 #33 Skrevet 12. januar 2013 Litt unødig ting å si, men han trenger ikke å være rasist fordi. Spør han rett ut " er du rasist?" Jada, og det er jeg fult og helt enig i. Jeg sa bare at det var unødig å si, men han trenger ikke å være rasist fordi. Beklager på forhånd, jeg vet det er idiotisk å klage på andres språk. Men jeg klarte ikke mer. Likevel, det heter likevel i disse setningene , ikke fordi. Skal du bruke fordi, må du ha noe bak det. 5
Torepop Skrevet 12. januar 2013 #34 Skrevet 12. januar 2013 Beklager på forhånd, jeg vet det er idiotisk å klage på andres språk. Men jeg klarte ikke mer. Likevel, det heter likevel i disse setningene , ikke fordi. Skal du bruke fordi, må du ha noe bak det. Åh, takk for lynkurset sebastianen Jeg er ikke så flink i slikt :/
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #35 Skrevet 12. januar 2013 Jeg kunne jo tatt han med hjem og latt han hilst på mine to søstre. Sett om han hadde forandret syn. Eller kanskje ikke, jeg hadde nok heller sagt "takk og farvell". I min bok er det rasistisk og komme med et slikt ord. Det er liksom ikke i samme kategori som å riste på hodet og si "for noen idioter" til to som oppfører seg dumt. Og jeg takler ikke rasister og "rasister" rett og slett. Anonym poster: 5b33d071530923c2ca545b3411299613 2
lalaB Skrevet 12. januar 2013 #36 Skrevet 12. januar 2013 Jeg hadde ikke møtt denne mannen mer. Jeg kunne aldri vært sammen med en mann som er rasist. Og synes det er skremmende å se de holdningene flere har i denne tråden. Og fint dere ønsker å leve i deres egen verden av uvitenhet. Hva vondt har verden gjort dere, som gjør at dere har et behov for å dømme andre menesker kun ut fra hudfarge. Først og fremst vil jeg si at jeg ikke er rasist, og at jeg ikke likte kommentaren fra daten til TS. Men i samfunnet i dag tror jeg ikke at det er hudfargen det går mest på. Det er mange utenlandske som gjør mye faenskap her i landet, og det er vel det de fleste reagerer på. Men igjen, det er nok av nordmenn som er idioter også!
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #37 Skrevet 12. januar 2013 Ordet Sotrør sier det meste.....da er du old School rasist, syns nesten det høres lol ut. Som en gammel rasist som virkelig har tapt kampen og nå sitter og irriterer livet av seg. Eller så er han østeuropeer kanskje, de er typ rasister fra wikipedia: «...enhver distinksjon, ekskludering, restriksjon eller preferanse basert på rase, farge, avstamning eller nasjonalt eller etnisk opphav som har til formål eller effekt å nullifisere eller svekke anerkjennelse, nytelse eller utøvelse på like vilkår av menneskerettigheter og fundamentale friheter i det politiske, økonomiske, sosiale, kulturelle eller noe annet område i det offentlige liv.» Du er like rasistisk selv Anonym poster: e2c580334af0d38f77e3b2647de2d371 5
twang Skrevet 12. januar 2013 #38 Skrevet 12. januar 2013 (endret) Jeg er utledning selv, og jeg misliker muslimer sterkt. samme faen om de kommer fra pakistan, kurdistan, somalia eller irak... Den religionen er helt fucka og de behandler alle jenter som shit, og er frekke mot andre gutter. Og dersom du stirrer på dem i et utested så skal de yppe til bråk. Jeg synes de gir andre utlendinger som meg selv et dårlig rykte og gjør det vanskeligere for oss andre å integrere oss. Endret 12. januar 2013 av twang 8
Binta Ba Skrevet 12. januar 2013 #39 Skrevet 12. januar 2013 Jeg er utledning selv, og jeg misliker muslimer sterkt. samme faen om de kommer fra pakistan, kurdistan, somalia eller irak... Den religionen er helt fucka og de behandler alle jenter som shit, og er frekke mot andre gutter. Og dersom du stirrer på dem i et utested så skal de yppe til bråk. Jeg synes de gir andre utlendinger som meg selv et dårlig rykte og gjør det vanskeligere for oss andre å integrere oss. Jah, alle muslimer er sånn as. Absolutt alle. Og man kan selvsagt se på folk om de er muslimer eller ikke as. Jævla bråkmakere as. /Ironi. Det som gir utlendinger dårlig rykte er ikke muslimer. Det er media som blåser ting opp, og det fåtallet av utlendinger, uavhengig av religion, som gjør jævelskap. Hvorfor det skal være så forbanna vanskelig å forstå for mange, går meg hus forbi. 5
twang Skrevet 13. januar 2013 #40 Skrevet 13. januar 2013 Jah, alle muslimer er sånn as. Absolutt alle. Og man kan selvsagt se på folk om de er muslimer eller ikke as. Jævla bråkmakere as. /Ironi. Det som gir utlendinger dårlig rykte er ikke muslimer. Det er media som blåser ting opp, og det fåtallet av utlendinger, uavhengig av religion, som gjør jævelskap. Hvorfor det skal være så forbanna vanskelig å forstå for mange, går meg hus forbi. Media blåser også ting opp, men det er sant at muslimske gutter er noen drittsekker, de aller fleste jeg møter er sånn. og det er ikke noe jeg alene føler. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå