Gå til innhold

Jeg tror daten min er rasist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en mann på sukker, tonen var fin, og vi møttes for en kaffedate. Vi satt der og hadde det morsomt, vi avtalte å møtes igjen. På andre møte var det to personer ute på gaten som kranglet, to mørkhudete menn. Daten min ser betenkt ut på gata før han sier halvlavt "jævla sotrør, alltid er det noe ...".

Jeg ble litt satt ut og bare "eh, unnskyld?" og han våknet og virka ille til mote og bare "ikke noe, ikke noe, jeg sa ikke noe".

Nå er jeg litt usikker på om jeg skal treffe ham igjen, hva hadde du gjort?

Anonym poster: 0669a15bfbd50f40e9d2b7cd0d80c730

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møtte en mann på sukker, tonen var fin, og vi møttes for en kaffedate. Vi satt der og hadde det morsomt, vi avtalte å møtes igjen. På andre møte var det to personer ute på gaten som kranglet, to mørkhudete menn. Daten min ser betenkt ut på gata før han sier halvlavt "jævla sotrør, alltid er det noe ...".

Jeg ble litt satt ut og bare "eh, unnskyld?" og han våknet og virka ille til mote og bare "ikke noe, ikke noe, jeg sa ikke noe".

Nå er jeg litt usikker på om jeg skal treffe ham igjen, hva hadde du gjort?

Anonym poster: 0669a15bfbd50f40e9d2b7cd0d80c730

Jeg hadde ikke giddet å treffe ham igjen tror jeg.

Anonym poster: b442ad134a362e2f97c84b727756f814

• Liker 27
Skrevet

Jeg hadde løpt min vei, slike utsagn viser hva slags mentalitet han har. Finnes flere fisker i havet, som ikke har problem med andre typer fisker :)

• Liker 19
Gjest Raindrops
Skrevet

Det at han bruker uttrykket "jævla sotrør" sier egentlig mer enn nok for min del. Next!

• Liker 26
Skrevet

Jeg er jo helt enig med han, men jeg hadde ikke funnet på å si det på første date liksom.

Anonym poster: a23b4ca8d4e4337fb5c32d334e24c633

• Liker 15
Skrevet

Jeg er jo helt enig med han, men jeg hadde ikke funnet på å si det på første date liksom.

Anonym poster: a23b4ca8d4e4337fb5c32d334e24c633

Bør ikke si det på noen date :)

Tror ikke jeg skal treffe ham mer.

TS

Anonym poster: 17292d5d15533d193015a38c39571424

• Liker 8
Skrevet

Hvis du synes det er flott med kriminelle innvandrere og de voldtektene, den hetsen noske jenter på Oslos østside opplever, så bør du dumpe ham.

Anonym poster: c6cec7b27f2cdd53d8a432ca6da9dc33

• Liker 21
Gjest juvelia
Skrevet

"jævla sotrør" er for usaklig å barnslig å si. Man har liv til å ha meni meninger,men da må man holde seg saklig å begrunne det.

• Liker 9
Skrevet

Hvis du synes det er flott med kriminelle innvandrere og de voldtektene, den hetsen noske jenter på Oslos østside opplever, så bør du dumpe ham.

Nei, jeg støtter ikke sånt, men nå vet jeg ikke om de to mennene på gata var voldteksmenn eller kriminelle, det stod ikke skrevet i panna deres, ser du.

TS

Anonym poster: 17292d5d15533d193015a38c39571424

• Liker 24
Skrevet

Om du hadde delt slike holdninger, så hadde dere vel kunnet passe fint sammen. Men virker jo ikke slik. Har han slike rasistiske holdninger, kan du regne med fyren har mange andre fordommer også... Jeg hadde kutta tvert! Har dessv. noen i nær familie med slike holdninger, ikke så lett å kutte da, men jeg gir iallefall uttrykk for hva jeg syns og hva de får si ovenfor mine barn.

Skrevet

Endelig en mann som tør å kalle en spade for en spade.

Anonym poster: f70f70628034de8dae3850ce1360b130

• Liker 15
Skrevet

Ordet Sotrør sier det meste.....da er du old School rasist, syns nesten det høres lol ut. Som en gammel rasist som virkelig har tapt kampen og nå sitter og irriterer livet av seg. Eller så er han østeuropeer kanskje, de er typ rasister

Skrevet

Åj, her i tråden er det jammen nok av rasister. Glad jeg ikke er på dater'n.

Anonym poster: b442ad134a362e2f97c84b727756f814

• Liker 10
Skrevet

Ordet Sotrør sier det meste.....da er du old School rasist, syns nesten det høres lol ut. Som en gammel rasist som virkelig har tapt kampen og nå sitter og irriterer livet av seg. Eller så er han østeuropeer kanskje, de er typ rasister

Tapt kampen? Var det en kamp i utgangspunktet?

Anonym poster: f4b1ba5032845d9bdf5a34ac23fb4a0a

Gjest Jon Are
Skrevet

Det sier alt om mannen. Så lite reflektert og så barnslig. Og det som er verst, han får seg faktisk til å si det på første date. Tror ikke dette er en mann du får de gode samtalene med. Heller ikke en som er istand til å se ting fra flere sider. Hadde nok ikke villet truffet han igjen om jeg var deg.

Med hilsen fra :

Jon Are

Skrevet (endret)

TS: Bare å dumpe han etter min mening. Jeg ville iallfall ikke brukt tid på rasistiske personer.

Endelig en mann som tør å kalle en spade for en spade.

Anonym poster: f70f70628034de8dae3850ce1360b130

Trist lesning begge deler, men hva kan man forvente når media og FRP vrir sånn på ting? Dette er jo bare rent tull og vas. Kriminelle innvandrerer? Svenskene du siktes til, eller? Voldtekt - innvandring? Ser ikke koblingen altså. Jeg ser jo at media prøver å presse det på folk, men ærlig talt, skjønner dere ikke at media alltid har en agenda? Dere blir hjernevasket, akkurat som når media omtaler en «bølge av overfallsvoldtekt» i Oslo. Bare fordi man omtaler absolutt alle overfallsvoldtektene i Oslo gjør det ikke noe mer til en bølge, ei heller til den største kilden til voldtekter. Tross alt begås voldtekt hovedsaklig av personer man kjenner fra før, og det tror du kanskje er innvandrere?

Endret av CutieMe
  • Liker 8
Skrevet

Jeg hadde ikke møtt denne mannen mer. Jeg kunne aldri vært sammen med en mann som er rasist.

Og synes det er skremmende å se de holdningene flere har i denne tråden. Og fint dere ønsker å leve i deres egen verden av uvitenhet. Hva vondt har verden gjort dere, som gjør at dere har et behov for å dømme andre menesker kun ut fra hudfarge.

• Liker 4
Skrevet

Trist lesning begge deler, men hva kan man forvente når media og FRP vrir sånn på ting? Dette er jo bare rent tull og vas. Kriminelle innvandrerer? Svenskene du siktes til, eller? Voldtekt - innvandring? Ser ikke koblingen altså. Jeg ser jo at media prøver å presse det på folk, men ærlig talt, skjønner dere ikke at media alltid har en agenda? Dere blir hjernevasket, akkurat som når media omtaler en «bølge av overfallsvoldtekt» i Oslo. Bare fordi man omtaler absolutt alle overfallsvoldtektene i Oslo gjør det ikke noe mer til en bølge, ei heller til den største kilden til voldtekter. Tross alt begås voldtekt hovedsaklig av personer man kjenner fra før, og det tror du kanskje er innvandrere?

Jojo, men den er ikke akkurat for å få oss til å være innvandringsfiendtlige eller stemme FRP, for å si det sånn.

• Liker 5
Skrevet

Dump.

Og, til andre her i tråden:

Media har en agende, og det er å tjene penger på ting som sjokkerer, og det å ha syndebukker.

Blir som at "90% IKKE ETNISK NORSKE PÅ SKOLEN" og folk bare OMG; KAST UT INNVANDRERNE!!!

...dattera mi, som er halvt norsk, vokser opp i Norge, snakker finnmarks-dialekt...hun er faktisk en del av den 90%. Tenk litt selv.

• Liker 4
Skrevet

Det er en kommentar. Det kan være en brainfart / slip of tongue. Du får vel tenkte etter om det er noen positive sider av velkomne og hvordan han er totalt sett som person. Jeg ville kanskje ikke dømt folk for en teit kommentar, men om han er rasist så er det bare å la være å treffe han noe mer.

"Old School Rasist".... lol.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...