Gå til innhold

Siste innspurten til drømmekroppen min, 2013 er året!


-lykke-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns du har fin kropp! :smilorange:

Skal begynne på slankern igjen selv, var så utrolig flink før jul, gikk ned 8 kilo, men nå har jeg gått opp litt igjen :(

Jeg heier på deg! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Adegami! Er alltid godt med noen som ønsker at en skal lykkes :biggrin:

Vekten har gått i rykk og napp her og, er nok ikke så farlig at man har gått litt opp i jula. Selv la jeg på meg 2 kilo, men de forsvant etter noen dager. Så mye var nok vann og.

Åtte kilo er bra! Hvor mye tenkte du å gå ned nå, hva er målet?

Heia oss! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er første dagen på psmf over!

Har egentlig gått veldig bra, bedre enn jeg fryktet. Sultfølelsen har så og si vært fraværende, det var den jeg var mest bekymret over ;)

Har derimot hatt veldig lite energi/overskudd, men har lest flere steder at dette er vanlig de 2-3 første dagene. Så jeg satser på at det tar seg opp! Hadde i utgangspunktet tenkt til å trene i dag, men jeg venter og ser an om energien tar seg opp over helgen. Hadde rett og slett ikke hatt ork til det slik det ser ut nå. Er ikke anbefalt å kjøre noen harde økter, men moderat styrketrening 2-3 ganger i uka for å bevare muskelmassen mest mulig.

Menyen min er fryktelig kjedelig, kommer heller ikke til å jobbe så veldig for å gjøre den noe særlig spennende. Dette er bare for en kort periode og spennende mat får heller vente på seg :)

Slik har dagen vært:

Frokost 150 g cottage cheese med sun saft

Lunsj 200 g kyllingfilet, 50 g brokkoli, 50 g blomkål

Middag det samme som over

Og til kvelds 100 g kyllingfilet, 50 g brokkoli og blomkål.

Jupp, jeg sa det; ikke videre spennende! Men er som sagt ikke det som er hensikten heller, jeg vet med meg selv at jeg har god selvdisiplin. Skal variere kjøttet mellom torsk, karbonadedeig og kylling. Men lager store dagsporsjoner.

Tar tran og kosttilskudd. Har fått i meg ca. 10 g karbs og i overkant 2,5 ganger kroppsvekten min i gram proteiner. Ca. 750 kalorier.

Fant ikke målebåndet, men skal få tatt mål iløpet av helgen. Så oppdaterer jeg vekt på torsdager :)

God helg folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke at du trenger å gå ned noe, jeg. Digg rumpe! ;)

Takk for det :fnise:

"Alle" som vet jeg slanker meg har en mening om hvor mye jeg burde gå ned ("ett par kilo til holder", "det er nok nå", osv). Smaken er som baken og noen foretrekker litt "å ta i", mens andre synes det er penere å være ganske slank. Jeg personlig er ikke fornøyd enda, og da gir jeg meg ikke når jeg har stått på i over ett år! Så 50 kilo er målet :) Det viktigste for meg er at jeg blir fornøyd og komfortabel med vekten/størrelsen min.

Men tusen takk for komplimentet, altså :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Adegami! Er alltid godt med noen som ønsker at en skal lykkes :biggrin:

Vekten har gått i rykk og napp her og, er nok ikke så farlig at man har gått litt opp i jula. Selv la jeg på meg 2 kilo, men de forsvant etter noen dager. Så mye var nok vann og.

Åtte kilo er bra! Hvor mye tenkte du å gå ned nå, hva er målet?

Heia oss! :ler:

Jeg ønsker absolutt at du skal lykkes, har virkelig troa på at du klarer det!

Føler meg som en skikkelig feiting nå, selvom jeg vet jeg ikke er direkte feit.. Er 171 og veier rundt 75 kg. Har veid rundt 63, men da så jeg syk ut, innhult i kinnene og litt merkelig kroppsform. Jeg har typisk timeglassfasong, kler å ha litt ekstra fordi jeg er heldig med fasongen. Regner med at målet er rundt 68, da er jeg veldig fornøyd selv også.

Tror kanskje jeg skal opprette en dagbok selv, jeg! Gir deg link isåfall, hvis du vil følge den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg skal opprette en dagbok selv, jeg! Gir deg link isåfall, hvis du vil følge den :)

Vil så absolutt følge med om du oppretter en dagbok!

Jeg har vært syk noen dager, ble frisk for ett par dager siden. Men den dietten kuttet jeg da ut. Trodde først jeg ble så utrolig dårlig/slapp av dietten, selv om jeg ikke gikk sulten. Men viste seg å være omgangssyken, gitt. Dietten gikk som sagt greit de to dagene jeg var på den, men har fått meget dårlige assosiasjoner til den nå.. Så den starter jeg rett og slett ikke på. Kjenner jeg blir uggen bare av tanken på kyllingfilet med brokkoli og blomkål ;)

Men det "positive" med omgangssyken er jo at jeg uansett ikke har hatt matlyst (eller klart å holde på maten), så vekten har nok gått ned. Nå veier jeg omtrent 57-57,5 kilo. Så er ca. halvannen kilo ned på en uke.

Men nå er matlysten tilbake og jeg hadde min første treningsøkt i dag siden jeg ble frisk igjen. Jogget 7 km på mølla. Matinntaket er ca. 1200 kalorier dagen.

Gleder meg til vekta viser 55 kilo, da skal jeg ta noen nye bilder.

Og Adegami; du er garantert ikke det minste feit med den høyden og vekten! Men jeg vet hvordan man kan føle seg iblant. Er sikker på at du er råfin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...