Gå til innhold

Tenker bli mor uten mann.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Apfthzh! Hadde jeg vokst opp uten min far hadde jeg unngått masse traumer. Det er jo selvfølgelig ett pluss å ha både en far og en mor, en mor og en mor eller en far og en far, men jeg har traumer grunnet en far i mitt liv og har venner som også har opplevd det samme, med begge kjønn. Noen av mine venner som har kommet best ut av oppveksten har kun hatt en foreldrer å forholde seg til og er flotte mennesker med ett godt forhold til den ene foreldrer de har hatt og har vokst opp til å bli fantastiske mennesker.

Barn trenger kjærlighet, hvilket kjønn dette kommer fra og om det er to forskjellige aktive kjønn i dagliglivet kan jeg ikke se at er relevant.

Håper du får din familie TS!

Anonym poster: 49c6915bf3cf5e1c9b9e3ca974d34873

Så andre skal lide pga dine bitre erfaringer? Hva slags logikk er det?

Anonym poster: 1edaccd3da2211aa924520a68eaaf145

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker meg i utgangspunktet en mann som vil ha samvær ca. 40% som betale barnebidrag.

Tror ikke du skal ha så høye håp for dette :skratte:

Skrevet (endret)

Men hva hvis disse single mennene skulle finne en dame som de virkelig ønsker å stifte familie? Det kan jo ødelegge litt for de i fremtiden om det skulle skje. Spørs jo på hva de syns om dette da. Det er jo veldig alternativt og tror man må ha et veldig åpent sinn, være nokså liberal for å kunne gå med på noe sånt. Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd litt til å finne et kjæreste materiale som du kan få en ordentlig familie med, som kan få både en far og en mor. Jeg tenkte selv "storken" tanken da jeg var singel for et par år siden og skjønner godt det stresset med at man vil bli mor før det er for sent. Samtidig tror jeg det presset og desperasjonen man føler også kan påvirke en negativt på en eller annen måte. Men for all del, du kan jo ta det opp med de mennene det gjelder og se hvordan de reagerer.

Jeg og mine brødre vokste opp kun med far men uten mor, hun fikk ny familie. Det gikk ikke så veldig bra for mine 2 yngre brødre sosialt. Vi tror det kan ha noe med skilsmissen, fravær av mor å gjøre. Mange skilsmisse barn sliter psykisk tror jeg. Var veldig trist å se alle andre med mødre og vite at din egen mor ikke vil ta del i livet ditt.

Endret av Catgirl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...