Gå til innhold

Kjenner vi hverandre igjen på skrivestilen?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg mener at jeg har kjent igjen noen på skrivestilen.

Tenker dere ble redde nå, ja. :wink:

Tror jeg skrøt på meg litt for mye der.... :oops:

Er jo helt umulig å kjenne noen igjen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Ingen som fant mitt innlegg... :sjarmor: Selv om mange tippet at det var meg som hadde skrevet et par av de andre innleggene. Det var det altså ikke.

Skal vi si at konklusjonen må være at det ikke er så enkelt å kjenne igjen folk på skrivestilen likevel? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som fant mitt innlegg... :sjarmor: Selv om mange tippet at det var meg som hadde skrevet et par av de andre innleggene. Det var det altså ikke.

Skal vi si at konklusjonen må være at det ikke er så enkelt å kjenne igjen folk på skrivestilen likevel? :-)

Hvilket innlegg er ditt da? :wink:

Forresten, ingen fant meg heller. :sjarmor: Jeg er trådstarter, (anonym akkurat nå/ anonym for øyeblikket).

Virker som vi kan konkludere med, at det er fritt leide for de som vil være anonyme, ja. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Benytter naturligvis anledningen til å kaste bæsj på visse jeg ikke liker her inne.. Skal naturligvis ikke nevne navn, da jeg er en dannet person. :vinke:dette er ikke en vinke-smiley, men en kaste-smiley for øyeblikket.)

Ok.. Gjett hvem?

Jeg har i min tid hatt mange små dyr, og jeg baker masse boller! Er av og til kranglete, men vil helst bare være snill. Det er aldri min skyld at det blir krangel. Er bare de andre som er teite :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skikkelig anonym
Jeg ser mange er paranoide på om de blir gjenkjent på skrivestilen, når de er logget ut og vil være anonyme.

Tenkte det kunne være gøy å teste om man faktisk blir gjenkjent..,

..og om vi klarer å kjenne igjen noen andre.

Logg ut og skriv noen ord, så ser vi. :ler:  

Dere kan jo prøve å gjette hvem jeg er, også.. :wink:

Denne (hovedinnlegget) syns jeg minner om care. (har ikke lest hele tråden så vet ikke om det er avslørt).

Mange som logger av for å være anonyme forsøker jo å kamuflere seg med å skrive veldig annerledes enn ellers (det trickset har jeg prøvd i allefall :roll: ).

Klarer noen å gjette hvem jeg er da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne (hovedinnlegget) syns jeg minner om care. (har ikke lest hele tråden så vet ikke om det er avslørt).  

Mange som logger av for å være anonyme forsøker jo å kamuflere seg med å skrive veldig annerledes enn ellers (det trickset har jeg prøvd i allefall  ).  

Klarer noen å gjette hvem jeg er da?

Finnes det noen andre her som bruker like mange parenteser som meg?! Rart at jeg ikke har lagt merke til det... Livets Datter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skikkelig anonym

Finnes det noen andre her som bruker like mange parenteser som meg?! Rart at jeg ikke har lagt merke til det... Livets Datter?

Nehei, jeg er ikke LD. Hm, jeg brukte mange paranteser der ja. Det er fordi jeg er så omstendelig når jeg skriver. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Benytter naturligvis anledningen til å kaste bæsj på visse jeg ikke liker her inne.. Skal naturligvis ikke nevne navn, da jeg er en dannet person. :vinke:dette er ikke en vinke-smiley, men en kaste-smiley for øyeblikket.)

Ok.. Gjett hvem?

Jeg har i min tid hatt mange små dyr, og jeg baker masse boller! Er av og til kranglete, men vil helst bare være snill. Det er aldri min skyld at det blir krangel. Er bare de andre som er teite :Nikke:

Nope, Naken. Jeg er ikke Kake. Selv om jeg har lyst på kake.. Har vært i byen i dag! Sett på fine ting som jeg ikke har råd til å kjøpe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Benytter naturligvis anledningen til å kaste bæsj på visse jeg ikke liker her inne.. Skal naturligvis ikke nevne navn, da jeg er en dannet person. :vinke:dette er ikke en vinke-smiley, men en kaste-smiley for øyeblikket.)

Ok.. Gjett hvem?

Jeg har i min tid hatt mange små dyr, og jeg baker masse boller! Er av og til kranglete, men vil helst bare være snill. Det er aldri min skyld at det blir krangel. Er bare de andre som er teite :Nikke:

Klarer ikke å være anonym lenger... måtte røpe meg nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Donna

Hehe håpløs tråd dette egentlig. Det er ikke så lett å gjenkjenne ørten brukere sånn helt uten videre. Jeg har skrevet her jeg også og ingen har gjenkjent meg ennå, heldigvis kan jeg kanskje si *ler*...

Tror man lettere kan avsløres på tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...