Gå til innhold

Ungkarer vs Ungkarskvinner på Kanal 5


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som følger med på den?

Når begynte det??? Jeg så det ikke før nå.

Eller er det gamle sendinger? men syns det såg så nytt ut.

Hm..

Anonym poster: f0dd26042202f567fc1cbfa81dfe6824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det med KG brukere? 50 visninger ingen svar?

Go KG gooo !

Anonym poster: f0dd26042202f567fc1cbfa81dfe6824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke sikkert at de som har lest her vet svaret på spørsmålet ditt. Du lurer jo selv ;)

Jeg klikket meg inn på denne tråden for å se hva det gjaldt, jeg visste ikke at det gikk nå før jeg leste at du skrev det. Det samme kan vel hende at gjelder for flere andre?

Anonym poster: 8aeec4a0caa4816f6edc5e9ee81addc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bachelor Pad jo!

Jeg skjønte ikke hva slags program du mente først. For en elendig norsk tittel programmet har fått! Gaaah! :murvegg:

"Vs." får det til å høres ut som de konkurrerer mot hverandre, men de samarbeider jo i par! Mennene stemmer ut kvinnene og omvendt, så "vs." er direkte misvisende! Lurer på hvor mange minutter av serien den som fant på oversettelsen har sett?

Joda, denne sesongen var ganske morsom. Jeg så hele da den gikk på amerikansk tv for noen måneder siden. Det er mindre glamfaktor enn i The Bachelor og The Bachelorette, men desto mer intriger. Konseptet minner (dessverre) litt om Paradise Hotel, bare at deltagerne har langt mer interessante personligheter (mer voksne og i gjennomsnitt har de minst 50 IQ-poeng mer). De eneste som kanskje kunne passet rett inn i Paradise Hotel er de to tvillingene :fnise:

Anonym poster: 1ae4ed5edeadb5c93731377ea86a348c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett denne sesongen. Gikk på tv i usa i sommer/høst (altså i 2012).

Det er vel sesong 3 av totalt 3 som er laget foreløpig. Gamle ungkarer, unkarskvinner og friere samles i huset for ulike konkurranser om å til slutt vinne 250 000 dollar.

Ganske så underholdende! I alle fall dersom du har fulgt med ungkaren/ungkarskvinnen før og husker noen av deltakerne;)

Kort sagt er det drama-drama-drama, sjalusi, konkurranse, bitching og romantic :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også den tittelen er helt hååååpløs. Går jo nesten ikke an å si uten å knote.

Har ikke sett de tidligere sesongene. Er vel bare sesong 1 og nå 3 som er vist i Norge, mens det har vært tre til sammen. Så på det litt igår, og syns det var morsomt å se noen av de jeg visste hvem var igjen. Men syns også det er litt trist å se at folk jeg trodde var intelligente har sunket så lavt at de er med der, som Lindzi. Men det var artig å ha på i bakgrunnen og se hva de fant på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...