Gå til innhold

22 år yngre mann som sexpartner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Først til de som tror at jeg "troller" her inne. Bare glem det.

Jeg er en ungdommelig, sprek og oppegående dame på 48 år. Jeg har en 26 år gammel mann som fast sexpartner. Vi møttes først da jeg var leder for et kurs, og han var deltager. På den tiden var jeg gift. I sommer ble jeg separert, og det var bare flott siden det var blitt et kjærlighetsløst ekteskap de siste åra. Vi fikk aldri barn.

Sent i høst møtte jeg da denne unge mannen på byen. Han flørtet åpenbart med meg, og jeg syns det var en fryktelig spennende tanke å ha sex med en så mye yngre mann. Dette var egentlig ikke en fantasi som hadde streifet tankene mine før engang. Jeg hadde vært gift med en mann som var 12 år eldre enn meg, og hadde alltid likt eldre menn.

Jeg fulgte magefølelsen min, og jeg tok initiativet til at han skulle komme hjem til meg. Egentlig hadde jeg regnet med at mannen skulle være litt uerfaren og jeg var forberedt på at han ikke var en racer i senga. Men det var han så absolutt! Han gav meg den mest fantastiske sexen jeg har opplevd! Nå har vi vært faste sexpartnere i bortimot 3 måneder, og vi kan simpelthen ikke få nok av hverandre!

Vi er begge klar på at dette bare er noe seksuelt, og at følelser ikke skal involveres. Og at det er midlertidig. Dessuten vil han ha barn, og det kan uansett ikke jeg gi han.

Ville bare si min historie til dere, slik at alle gutter som drømmer om sex med voksne damer skjønner at ikke alle vi damer er så pripne som dere skal ha det til! At det faktisk fins voksne damer som kunne tenke seg å ha sex med yngre menn.

Anonym poster: f8b741525cb41d3d8925fa9a0620ad73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først til de som tror at jeg "troller" her inne. Bare glem det.

Jeg er en ungdommelig, sprek og oppegående dame på 48 år. Jeg har en 26 år gammel mann som fast sexpartner. Vi møttes først da jeg var leder for et kurs, og han var deltager. På den tiden var jeg gift. I sommer ble jeg separert, og det var bare flott siden det var blitt et kjærlighetsløst ekteskap de siste åra. Vi fikk aldri barn.

Sent i høst møtte jeg da denne unge mannen på byen. Han flørtet åpenbart med meg, og jeg syns det var en fryktelig spennende tanke å ha sex med en så mye yngre mann. Dette var egentlig ikke en fantasi som hadde streifet tankene mine før engang. Jeg hadde vært gift med en mann som var 12 år eldre enn meg, og hadde alltid likt eldre menn.

Jeg fulgte magefølelsen min, og jeg tok initiativet til at han skulle komme hjem til meg. Egentlig hadde jeg regnet med at mannen skulle være litt uerfaren og jeg var forberedt på at han ikke var en racer i senga. Men det var han så absolutt! Han gav meg den mest fantastiske sexen jeg har opplevd! Nå har vi vært faste sexpartnere i bortimot 3 måneder, og vi kan simpelthen ikke få nok av hverandre!

Vi er begge klar på at dette bare er noe seksuelt, og at følelser ikke skal involveres. Og at det er midlertidig. Dessuten vil han ha barn, og det kan uansett ikke jeg gi han.

Ville bare si min historie til dere, slik at alle gutter som drømmer om sex med voksne damer skjønner at ikke alle vi damer er så pripne som dere skal ha det til! At det faktisk fins voksne damer som kunne tenke seg å ha sex med yngre menn.

Anonym poster: f8b741525cb41d3d8925fa9a0620ad73

WOW så at du vil bade i oss yngere gutta på halvparten av din alder gjør deg lite prippen? Det er du som er heldig, ikke oss. Det eneste som er spenende med eldre damer er at de er uprøvde og "forbudt".

Anonym poster: 70aea0f6c29ab0576b96e2340d82a7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jadda.....

Hyggelig for deg, men det du sier er ikke nødvendigvis det vi andre på omtrent samme alder higer etter.

Det er en fordel å være på omtrent samme sted i livet, ikke bare i alder, men i alle sammenhenger.

Noen få år i den ene eller andre retningen spille ingen rolle, men når dere møter kjente i en bygate og det utbrytes "Jøss ! Jeg visste ikke du hadde en sønn !"

Nei... det er ikke no' for Pus i alle fall. :roll:

Men, du verden, folk må få gjøre akkurat som de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...