Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Trung er flink til å synge boyband sanger' date=' men jeg tror ikke han klarer så mye mer enn bare det.[/quote']

Nei, det skal bli spennende å høre han synge noe helt annet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trung er flink til å synge boyband sanger' date=' men jeg tror ikke han klarer så mye mer enn bare det.[/quote']

Nei spørs det, har ikke hørt ham synge annet enn det enda... skal bli moro å se.

Skrevet

Usj! Hva Sandra i det hele tatt gjør blant finalistene er jo en gåte i seg selv! Det er mange som har gått ut før henne som var mye flinkere til å synge (Ahn f.eks - selv om hun ikke gjorde det noe bra igår). Sandra gjør jo ikke annet enn å stå å smile og virke små arrogant. Æsj blir skikkelig sur når jeg ser henne for hun er så tilgjort! BLÆH! :evil:

*phew - godt å få det ut ja!*

Gjest lillesol ikke innl
Skrevet

Før jeg hørte Sandra synge i går, likte jeg faktisk den låta. grrr :evil:

Trist at Ahn gikk ut, hun kan faktisk synge!

Gjest Nicoline
Skrevet

Midnattsol skrev:

Kan noen lære dem å si "KJ"?? Det var jo sjeempesjekt hele kvelden.

I Haugesund, Stord, Karmøy og deromkring sier de "Tjempetjekt" - de bytter ut "KJ"-lyden med "TJ"-lyd. Det er en del av dialekten, og jeg synes den dialekten er noe av det fineste vi har her i landet.

Om noen bruker "SJ"-lyden istedet for "KJ"-lyden så er det endel av den utviklingen vi har sett blant unge mennesker i hele Norge - altså slett ikke et Rogalandsfenomen.

Skrevet

De var jo helt elendige de aller fleste!

Eneste som kunne gå an var han Øystein.....

Skrevet

Det var i hvertfall ganske tydelig at Anneli ikke synes noe særlig om Sandra... "...men hun er jo så søt og blid at hun går nok videre allikevel *skjære grimase*" Ellernoe i den duren.. :tunge1:

Gjest kamomilla
Skrevet

At Sandra gikk videre og Anh ut er helt skandale! Ang Sandra:Snakk om å flyte på sjarmen! Nei,livet er ikke rettferdig! :riste:

Gjest lurven
Skrevet

syns det er bedre kvalitet år enn i fjor..

syns egentlig bare det er sandra som var dårlig av de som kom til finalen..

syns maren og sandra burde røket ut...

og øystein og maria var best

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jaja, så lenge det er mange fjortiser som ser på, og som er noen av de flittigste til å stemme så kommer Sandra til å komme langt. Rettferdig, vel den kan vel egentlig diskuteres, men det er jo seerne som bestemmer, og de bestemte i går at Sandra fortjente plassen.

At Ahn gikk ut bare fordi hun hadde valgt en låt som ikke passet henne var veldig synd, for hun har bevist tidligere at hun kan bare hun får låter som passer til henne.

Hvem som bør vinne er en annen sak, for det er noen som ligger ganske likt. Det er jo ogås komplett umulig å si at Maria er den klart beste når de er så ulike alle sammen.

Øystein er knaonflink så lenge han får sanger som passer han, og det er vel der det største problemet ligger, at de ikke alltid klarer å finne sanger som passer dem.

At Maria klarer å synge veldig vanskelige låter er veldig bra, men det er ikke dermed sagt at hun er den klart beste. Kjartan ahr også en stemme som er knallfin, så jeg er nå ikke så sikker på at Maria vinner dette jeg. Men vi får se.

Skrevet

og øystein og maria var best

ja jeg glemte Maria....

Skrevet

Innlegget over er meg.

Skrevet

At Ahn er ute er eit viktig tema som opptek mange - det er til og med starta underskriftskampanje for å få ho inn igjen! (Det skjedde jo med Will Young òg...)

(Hmmm - kanskje eg skulle signere? ;))

Skrevet

Jeg skjønner det ikke logisk heller.

Hun hadde 34% stemmer og klart best forrige gang. Hvordan kan hun da plutselig fått så lite? Hun sang ikke så bra denne gangen, men alikavel. Jeg lurer virkelig på om det har skjedd noe galt, hacking elr noe sånt. Man ser jo også på hvor mange som signerer der.

Signerte, og allerede da jeg skulle se 10 sekunder etterpå var det over 20 nye som hadde signert

Skrevet
(Det skjedde jo med Will Young òg...)

?? Forklar. Nysgjerrig jeg. :ler:

Skrevet

Som mange vel har vært inne på så kan det være at folk ikke stemte på henne fordi de var sikre på at hun skulle bli med.

De skulle jo uansett ha stemt på den de vil ha ut - ikke på den amn synes er best .

Gjest Madam Felle
Skrevet

Noe så tåpelig å starte en underskriftskampanje. Har det norske folk stemt så har de stemt, og denne gangen mente de at hun ikke fortjente den plassen. Synd var det, men de kan ikke hente henne inn igjen, for det blir for dumt.

Skrevet

?? Forklar. Nysgjerrig jeg. :ler:

Will Young fekk heller ikkje nok stemmer - og rauk ut. Det vart ikkje særleg godt motteke av folk, så han fekk lov å komma inn igjen - og me veit jo korleis det gjekk.

Så spørst det då, om Ahn får same sjanse... (Og i løpet av tida eg har brukt på dette innlegget, har underskriftskampanjen fått over 500 nye signaturar, ser eg.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...