Gå til innhold

Ahn ute av Idol-hæ???


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Og Sandra og boyband-trung er med videre? Hvem er det egentlig som stemmer??

(forøvrig stemte jeg for første gang i kveld-på øystein:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som hakket data- systemet ?

Virker bare så alt for usannsynlig at hun gikk ut nå, nå som hun syngte så utrolig bra forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja..hun var jo på 2-plass på odds-tingene i følge dagbladet i dag..Om hun ikke var på sitt beste i dag har vel ingen glemt den fantastiske opptredene forrige gang? Det var flere som ikke sang så bra i dag..Det hadde ikke gjort fullt så mye om i det minste sandra hadde blitt stemt ut..jenta har jo fortsatt til gode å vise at hun kan mer enn å smile! Dette er ikke "modelljakten"..

hmmmffff!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, alle smiler jo uansett. Skulle vel bare være bra at noen er forskjellig.

Jeg ble skuffet over forestillingen hennes i dag, spessielt i forhold til forrige gang, og jeg ante det siden jeg hørte noen rare lyder i syngingen forrige gang. Men jeg var alikavel overasket nok at hun havnet blandt de tre.

Nå som Ahn er ute tror *host* vet jeg at Maria vinner. Det er allerede skrevet all over her. Alt for lett å se det altsa. Det blir nesten for kjedelig :P Det er skrevet i navnet hennes også: Maria Haukaas Storeng

Skummelt!

Hadde det ikke vært for at det er for få gode gutter.

Jeg har vel også en anelse det er nok fjortis-jenter som stemmer. Og de stemmer på gutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nicoline

Enig - vil nesten kalle kveldens Idol-sending for en skandale. Men slik går det når gud og hvermansen kan stemme - da er det ikke lenger sangprestasjonene som teller :-(

Akkurat nå er jeg så skuffet at jeg tviler på om jeg gidder å se Idol neste gang. Anh var min favoritt - jeg får fremdeles frysninger når jeg tenker på hennes forrige opptreden på Idol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev det i et annet innlegg her også,men jeg tror mor til Sandra brukte et par tusen på datteren i kveld også...noen annen forklaring har ikke jeg.......Hun sang ikke bra i kveld,og har ikke vært min favoritt i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er større skandale at Sandra er med videre, enn at Anh gikk ut. I alle fall basert på dagens prestasjoner. Anh sang Fallin helt utrolig bra, men ikveld hørtes det ikke bra ut.

Men Sandra - hun har jo aldri kunnet synge!! Tror det sitter mange kåte fjortisgutter som stemmer på sin første forelskelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror nok helt klart tv2 har greid å oppnå målet med å få flere gutter til å stemme..For jeg tror det er snakk om så mange stemmer nå at moren til sandra ikke gjør så stor forskjell..

Vel, nå stoler jeg på Susanne, Margareth og Øystein.

(Forresten, kan ikke de rogalendingene si noe annet enn "kjekt"? Alt:Kult, gøy, flott, fantastisk, morsomt, utrolig etc..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Forresten' date=' kan ikke de rogalendingene si noe annet enn "kjekt"? Alt:Kult, gøy, flott, fantastisk, morsomt, utrolig etc..;)[/quote']

F.eks "Kjempekjekt" :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo en skandale som dere sier, selv om Ahn ikke sang bra i går, så er det rett og slett latterlig at Sandra ble med videre. Det var jo helt jævlig å høre på! Hva feiler det Thomas egentlig? Er han blitt døv? Jenta har jo alltid sunget falskt!

Nå ble jeg så sint at jeg tror ikke jeg gidder å se på. Hvis det er moren til Sandra som kan for det her, så blir det jo bare en tåpelig konkurranse. :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Sandra er så søt jeg. Men hun synger vel egentlig ikke så veldig bra sammenlignet med de andre.

Fullstendig skandale at trung er med fortsatt!!! :-?

Ahn synes jeg burde vært med lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rart at Ahn gikk ut allerede nå, men hun ville ikke vunnet uansett, tror nå jeg.

Maria synger fint og greit, men mangler særpreg. Hvis konseptet fungerer etter intensjonene må det bli enten Margaret eller Øystein - om han begynner å få takta til å stemme...

Heia Margareth sier jeg! :hoppe:

Fru Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt slik forran TV'en; :hakeslepp:

At Anh ble stemt ut er en skandale!

Det er flere av de som gikk vidre som etter min mening burde gått ut istedet for.

Til og med min mor ble sjokka over dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fullstendig skandale at trung er med fortsatt!!! :-?

Jeg vil ikke kalle det skandale selv om jeg ikke har sansen selv. Mannen (gutten) kan jo synge, det er vel ingen tvil om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke kalle det skandale selv om jeg ikke har sansen selv. Mannen (gutten) kan jo synge, det er vel ingen tvil om det?

Enig at han er god til å synge, men jeg klarer ham ikke. Han er jo absolutt ikke noe idol, fullstendig dott. Jaja det sa vi om kurt også, og se hvordan det endte :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen lære dem å si "KJ"?? Det var jo sjeempesjekt hele kvelden.

At Ahn gikk ut før Sandra er ufattelig. Begynner å bli litt lei av Sandra.

Ellers utrolig mange flinke der og jeg synes Maria er litt i en klasse for seg selv. Hun har mer erfaring med å stå på scenen også. Uansett hvordan det går med henne i Idol hører vi nok mer fra henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Trung er flink til å synge boyband sanger, men jeg tror ikke han klarer så mye mer enn bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...