Gå til innhold

Favoritt-komiserie på tv?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Frigg

Scrubs :hoho:

Kongen av Queens :ler:

Titus (var morsommere før)

Friends (var også morsommere før, men følger med likevel, blir spennende å se hvordan det hele ender!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriene jeg liker:

Friends

CSI

Judging Amy

Boston Public

Gilmore girls

Sex og singelliv

CSI, Judging Amy, Boston Public og Gilmore girls er da vitterlig ikke komiserier :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp oppdaget serien Couplings på BBC! Fantastisk morsom!

Ja den gikk på nrk2 for ikke lenge siden. Kjempemorsom. Skal kjøpe meg dvd'ene til den serien for jeg har gått glipp av så mange av episodene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pjusk

Scrubs - er det den serien fra et sykehus? Den er i tilfelle veldig morsom! :ler:

Ellers synes jeg Kongen av Queens og Alle elsker Raymond er morsomme. Begynner å bli litt lei Friends.

Seinfeld er jeg kjempelei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler fælt av "Scrubs".. også elsket jeg "Third Rock from the Sun" når den gikk - syk og herlig serie, liker "Dharma og Greg" og selvfølgelig "Nanny"

Kan ikke fordra Kongen av Queens og Alle elsker Raymon - ikke glad i Mad About You heller... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Har nettopp oppdaget serien Couplings på BBC! Fantastisk morsom!

Enig har digget den siden den gikk på TVN. Nå er hver tirsdag fra 2100-2230 avsatt til coupling på BBC prime.

Den amrikanskeversjonen på canal+ er helt genialt dårlig, selv om de bruker samme manus så har karakterene ingen karakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg liker ikke Friends i det hele tatt, jeg, Ser yt som jeg er alene om det her. Liker Seinfeld, Kontoret og Frasier. Friends suck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også That 70`show! Og savner Red Dwarf. Synes friends har tapt seg sterkt, og har sluttet å se på. Syntes også The Osbournes var morsomt, men vet ikke om det egentlig er et humorshow. Morsomt allikevel!

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Matahari i.i.

Jeg også digger that 70's show. Men det har jeg ikke sett på mange år. Går det fortsatt?

Absolutt fabelaktig er også råbra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...