Gå til innhold

Annemor30`s hverdagsliv


Gjest annemor30

Anbefalte innlegg

Gjest annemor30

The impossible var veldig rørende og gripende! Anbefales!! Etterfulgt av deilig middag! Kvelden var super!

Når den kjekkeste gutten i gata kommer hjem med lærekontrakt er mor stolt :rodmer:

MS: Jeg høster av det jeg har sådd om dagen jeg;) Så igår feiret jeg lærekontrakten for eldstemann,han er den kjekkeste gutten i gata;)

Ja, til jobben ja :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annemor30

Ny dag,nye muligheter.. Som jeg valgte og sove litt bort :fnise:

I dag blir det sofa hygge og idol! Alltid like morro med idol, både de som er skikkelig gode og de som ikke er fullt så gode;)

Ha en trivelig fredagskveld :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest annemor30

At jeg atter en gang får bevist at menn er noe herk;) Eller... De beviser det jo selv da;)

Endret av annemor30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg atter en gang får bevist at menn er noe herk;) Eller... De beviser det jo selv da;)

Hva skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Jeg har hele tiden hevdet at menn er noe herk;) Så får noen meg på bedre tanker og jeg begynner faktisk i et lite øyeblikk og tenke at jeg har hatt feil i alle år, men sååååå ja, så viser det seg igjen. Menn er noe herk*ler* Tror jeg må finne meg ei skikkelig dame jeg :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vet jeg ikke hva sivilstanden din er, men hvis du ikke er etablert så håper jeg drømmemannen banker på din dør:) Ikke alle menn er noe herk:)

Jeg kysset iallefall noen frosker før prinsen dukket opp...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hele tiden hevdet at menn er noe herk;) Så får noen meg på bedre tanker og jeg begynner faktisk i et lite øyeblikk og tenke at jeg har hatt feil i alle år, men sååååå ja, så viser det seg igjen. Menn er noe herk*ler* Tror jeg må finne meg ei skikkelig dame jeg :skratte:

HaHa; det gjorde venninna mi! Hun er nå lykkelig forlovet og har kjøpt hus, stasjonsvogn og bikkje, med ei dame:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Toget mitt er nok gått når det gjelder drømmemannen;) Det er nå forsåvidt greit det;) Jeg trives i eget selskap jeg.. eller eget og eget;) Med barn så er jeg ikke alene på mange år heller;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest annemor30

HaHa; det gjorde venninna mi! Hun er nå lykkelig forlovet og har kjøpt hus, stasjonsvogn og bikkje, med ei dame:D

Jeg lyster ikke på damer,det er det verste;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Haha ikke kunne jeg vite at det var mitt eget kjøtt og blod som var årsaken til at flyet var en halv time forsinket :sjokkert: Beklager til alle som kom så sent hjem i natt :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Jadddaaaa!!! 1 times trening unnagjort :danse: Nå står det middag for tur! Det blir hjemmelagde karbonader med mykstenk løk,erter,gulrot og poteter. Det stekes indrefilet også slik at jeg får i meg proteiner;) Digg!!

Ser man det,ser man det!! Enda et jobb tilbud i posten gitt!! Innstilt som nr 1 :blomst: Velge og vrake mellom to goder:-) Spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...