Gå til innhold

Annemor30`s hverdagsliv


Gjest annemor30

Anbefalte innlegg

Gjest brutal mann

En viss en har fått meg til å tenke brutale tanker.. Hvordan/hvorfor lar en seg tråkke på? av det motsatte kjønn? Hva gjør at en har så dårlig tro på seg selv at en tror at en ikke er verdt noe annet enn skitt? hmmmmmmmm... Hvordan lærer en seg å tenke vakre tanker?

Vi har vel selv et ansvar for vårt eget liv og måten vi velger og leve det på er opp til oss selv,eller.. Er det ikke det?

Dype tanker som har spunnet i en veldig veldig laaaang natt inn i de tidlige morgentimer.. utover en lang dag..

Men jeg er ikke deprimert assa bare i tilfellet noen leser det jeg skriver :blomst:

La oss si at barndom er en avgjørende faktor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annemor30

Hmm, hva mener du brutale mann? Men hvis det er slik at en mann i nær familie tråkket på en dame i nær familie,hvorfor går jeg i samme fella? Men det kan du forståelig nok ikke vite;)

Jaja.. Sitter her med DE hovne gluggene;) Hentet ny bil iført solbriller*ler* Bedre det enn å få spørsmål om jeg har fått juling.. Bilen var lekker den og jeg er glad det ble akkurat den jeg kjøpte:) Første skritt mot et selvstendig liv!?!

Rolig kveld med CSI:-)

Endret av annemor30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Den var veldig spennende;) Det var sesonavslutning,så hva skal jeg se på heretter? De herlige sommer programmene som jeg har sett tusenvis av ganger;) Eller kanskje jeg ikke skal se på TV hahaha

Hvordan er det på jobb om dagen da MS? Trives du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var veldig spennende;) Det var sesonavslutning.

Hvordan er det på jobb om dagen da MS? Trives du?

Var det det? Da må jeg få lastet ned episoden og se hvordan den sluttet.

Det går opp og ned. Sitter igjen med mange inntrykk, både gode og dårlige. Sikkert litt forsiktig etter 2 mislykkede jobbforsøk. Men men.. Det skal bli godt med helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Ja,det var det,den anbefales lastet ned;)

Ja, en trår nok litt forsiktig etter å ha brent seg noen ganger;) Går det ann og gjøre noe med de dårlige da? Håper det er flere gode enn dårlige også;)

Helga ja... Har du noen spennende planer? Siden jeg har den jobben jeg har så skal jeg drifte helsevesenet i helga... Sitter med et knakende godt tilbud i hånda på ny jobb men er litt skeptisk.. Mye penger men mer kjøring....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp,verste. Er at de betaler godt for at jeg skal takke ja:-) det liker jeg;-)

Kommer du til å takke ja?

God helg! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Ny jobb er kanskje det som må til for livsendringen som ligger i kortene? Er det grønnere på andre siden eller lønner det seg ikke å gå over bekken etter vann?? Eksisterer virkelig den store kjærligheten ? Uansett så VET jeg med sikkerhet at det ER varmt i SPANIA nåååå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Et sted der ute... Befinner tankene mine seg... Tro om noen har tankene sine hos meg.... Det får jeg aldri vite ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest annemor30

Jeg gleder meg til å se den store runde osten på himmelen blå;) Hvis jeg får se den i år.. I fjor glimret den ofte med sitt fravær.. Måtte reise til det store utlandet for å se den og det blir litt mere kjas enn å gå rett ut av døren :fnise: Her blir det ikke skikeklig vinter heller,bare veldig veldig kaldt.. og jeg har blitt en så frysepinne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Den syvende himmel er digg og sove til :danse: Tro om disse kommer denne uka da... ideelt med høye støvletter når en har så fæle legger :fnise:have2have-st%C3%B6vlar-helena-svart-79737-1d606.jpg

lomond-shopper-70188-ed8b9.jpgog denne får jeg akkurat plass til IPAD,litt nødvendig utstyr som speil,sminke phone og en VOLVO nøkkel :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest annemor30

Home alone :bolledeig: Kjekkeste gutten i gata har bedt meg ut på kino og middag idag :rodmer: Det gleder jeg meg veldig til :rodmer:

Skal ta stingene i morgen,blir spennende og se om gluggene normaliserer seg noen gang :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååhh,den kjekkeste gutten i gata :rodmer: Jeg er så stolt av deg :rodmer:

Såååååå koselig da!!!!

Sa du ja????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...