Gå til innhold

Annemor30`s hverdagsliv


Gjest annemor30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest annemor30

Tusen takk :bolledeig:

Takk kjære bankvesen for at dere har et system som fanger opp mistenkelige transaksjoner og at jeg da får mine sårt trengende 5000 tilbake;) og for at dere ikke trekker de siste 3000 som en tulling prøvde og kjøpe flybilletter for :sjokkert:

Endret av annemor30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Fint.. Takket ja til å jobbe forrige natt.. Sovet stykkevis og delt i hele dag,blæh :grine: Nå lys våken!

Men jeg er sur, jeg er så fordømt sur og gretten! Lyst til å banne og steike! og jeg har lyst til å grine,så forbanna lyst til å grine! Jeg er lei,møkk lei! men hva jeg er lei,det veit jeg ikke enda. Ikke sikkert jeg finner ut av det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest annemor30

Herreguuud,for en syk syk drøm i natt!! Kan det ha noe med gårsdagens urolige søvn.. Tror det.. Lurer på å kjøpe meg ny bil idag :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Så syk at stakkars K.Valen ikke overlevde... Heeelt latterlig! og det brant i noen campingvogner..

Sitter som limt fast foran pc idag,kjedelig! Den jækla bikkja gjorde at jeg fikk en ufrvillig tur ut idag da hun fikk lyst på løpetur uten lov selvsagt... Hun kommer til å sove godt resten av dagen;)

Bare en kopp chai tea latte igjen,gudskjelov for den gjør at jeg blir så daukjøtt.. Men den er digg da!

Ble ingen bilhandel da må jeg ordne den svindelsaken igjen idag og ferieplaner har begynt og komme frem fra bakerst i hodet,hva skal man gjøre denne ferien? Pakke snippsekken og rusle til fjells? Sove under åpen himmel og bare nyte livet? Eller bruke alle penger en har og ikke har og reise til syden? og koke bort i sin egen svette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Dagen i dag skal soves bort.. ihvertfall deler av den;) Med sykt barn i huset sover vel barnet også;) lurer virkelig på om jeg skal invitere fillebikkja som jeg var så sint på igår med;) Hun ville elske og ligge under dyna sammen med meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Takk MS;-) Nå er alle friske og raske igjen;)

Dagen idag har jeg sovet bort litt til og fra.. Det har ikke noe med at jeg er en lat mams Fru Krogh;) Men jeg jobber;)

Jeg er sur igjen idag.. Hvordan bli blid igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest annemor30

Hihi Bedre humør idag gitt,fant vel årsaken til det urdårlige humør også.. Jeg ligger meg feber;)

Nå er det helg og julen skal kastes ut for denne gang,det blir digg og få gåplass i huset igjen.. Forsatt ikke kjøpt meg bil da.. Nå har jeg lyst på Volvo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest annemor30

Det ble en skikkelig tur på skøyter idag,morro det gitt;) Travel uke i møte... Operasjoner,tannleger og henting av bilen;) og jobbing mellom slagene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

En viss en har fått meg til å tenke brutale tanker.. Hvordan/hvorfor lar en seg tråkke på? av det motsatte kjønn? Hva gjør at en har så dårlig tro på seg selv at en tror at en ikke er verdt noe annet enn skitt? hmmmmmmmm... Hvordan lærer en seg å tenke vakre tanker?

Vi har vel selv et ansvar for vårt eget liv og måten vi velger og leve det på er opp til oss selv,eller.. Er det ikke det?

Dype tanker som har spunnet i en veldig veldig laaaang natt inn i de tidlige morgentimer.. utover en lang dag..

Men jeg er ikke deprimert assa bare i tilfellet noen leser det jeg skriver :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...