Gå til innhold

Annemor30`s hverdagsliv

Fremhevede innlegg

Gjest annemor30
Skrevet

The impossible var veldig rørende og gripende! Anbefales!! Etterfulgt av deilig middag! Kvelden var super!

Når den kjekkeste gutten i gata kommer hjem med lærekontrakt er mor stolt :rodmer:

MS: Jeg høster av det jeg har sådd om dagen jeg;) Så igår feiret jeg lærekontrakten for eldstemann,han er den kjekkeste gutten i gata;)

Ja, til jobben ja :danse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at kvelden var bra!! Både middag og kino!!

Sa du ja til jobben?

Skrevet

Ja, til ny jobb ja;-)

:hoppe:

Gjest annemor30
Skrevet

Ny dag,nye muligheter.. Som jeg valgte og sove litt bort :fnise:

I dag blir det sofa hygge og idol! Alltid like morro med idol, både de som er skikkelig gode og de som ikke er fullt så gode;)

Ha en trivelig fredagskveld :blomst:

Skrevet

God helg annemor:)

Oppdaget dagboken din nå, og fikk lyst å henge litt her inne:)

Gjest annemor30
Skrevet

God helg til dere begge;-) Maya: så koselig å se deg her;-)

Gjest annemor30
Skrevet (endret)

At jeg atter en gang får bevist at menn er noe herk;) Eller... De beviser det jo selv da;)

Endret av annemor30
Skrevet

At jeg atter en gang får bevist at menn er noe herk;) Eller... De beviser det jo selv da;)

Hva skjer?

Gjest annemor30
Skrevet

Jeg har hele tiden hevdet at menn er noe herk;) Så får noen meg på bedre tanker og jeg begynner faktisk i et lite øyeblikk og tenke at jeg har hatt feil i alle år, men sååååå ja, så viser det seg igjen. Menn er noe herk*ler* Tror jeg må finne meg ei skikkelig dame jeg :skratte:

Skrevet

Nå vet jeg ikke hva sivilstanden din er, men hvis du ikke er etablert så håper jeg drømmemannen banker på din dør:) Ikke alle menn er noe herk:)

Jeg kysset iallefall noen frosker før prinsen dukket opp...:)

Skrevet

Jeg har hele tiden hevdet at menn er noe herk;) Så får noen meg på bedre tanker og jeg begynner faktisk i et lite øyeblikk og tenke at jeg har hatt feil i alle år, men sååååå ja, så viser det seg igjen. Menn er noe herk*ler* Tror jeg må finne meg ei skikkelig dame jeg :skratte:

HaHa; det gjorde venninna mi! Hun er nå lykkelig forlovet og har kjøpt hus, stasjonsvogn og bikkje, med ei dame:D

Gjest annemor30
Skrevet

Toget mitt er nok gått når det gjelder drømmemannen;) Det er nå forsåvidt greit det;) Jeg trives i eget selskap jeg.. eller eget og eget;) Med barn så er jeg ikke alene på mange år heller;)

Gjest annemor30
Skrevet

HaHa; det gjorde venninna mi! Hun er nå lykkelig forlovet og har kjøpt hus, stasjonsvogn og bikkje, med ei dame:D

Jeg lyster ikke på damer,det er det verste;)
Gjest annemor30
Skrevet

Haha ikke kunne jeg vite at det var mitt eget kjøtt og blod som var årsaken til at flyet var en halv time forsinket :sjokkert: Beklager til alle som kom så sent hjem i natt :blomst:

Gjest annemor30
Skrevet

Jadddaaaa!!! 1 times trening unnagjort :danse: Nå står det middag for tur! Det blir hjemmelagde karbonader med mykstenk løk,erter,gulrot og poteter. Det stekes indrefilet også slik at jeg får i meg proteiner;) Digg!!

Ser man det,ser man det!! Enda et jobb tilbud i posten gitt!! Innstilt som nr 1 :blomst: Velge og vrake mellom to goder:-) Spennende!!

Skrevet

Du er populær om dagen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...