Gå til innhold

Kjendiser som stiller opp på "alt"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

JAH!! Det stod helt stille! Hanne Sørvåg ja. Også i alle program og alle intervjuer: JEG ER SINGEL!

HAHAH, jeg dør. Har hatt Hanne Sørvåg langt oppe i halsen lenge nå. Leste et intervju med henne der hun snakka om hvor kjipt det var å bare være låtskriver, ingen kjente henne igjen på butikken engang! Men nå, etter all dritten hun har vært på så kjente folk henne igjen overalt - da var det mye bedre å være "musiker".

Og jeg mista det meste av respekt (uten å ha hatt noe særlig til å begynne med) for henne da hun nettopp fortalte om prosessen hennes når hun skrev en ny låt:

1. Finn en svært catchy tittel.

2. Rable ned noen ord som kan passe tittelen og er repetativt nok til at det kan bli en hit.

ITILLEGG til det sabla maset om at hun er SINGEL!

Anonym poster: efccbdf5cc770b8760c6490035150063

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er på forsiden av kommende ukens se og hør ;) Synes hun er søt jeg. Virker veldig jordnær. Det er nok Tone som irriterer meg mest, for hun er så wannebe superstjerne og supermodell.

Anonym poster: b6b7649846104d6bc478d715d712537b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tone er en veldig søt jente med søt dialekt. Det jeg derimot reagerer på er hvor åpen hun velger å være mtp. forholdet sitt. Hvis de virkelig vil at det skal fungere (regner med de ser for seg å være sammen en stund siden de snart skal gifte seg) burde de kanskje bremse litt hva gjelder media & presse. Selvfølgelig er det koselig at hun er forelsket men det er faktisk noe som heter "ingen kommentar", og det går også an å ta intervjuer med VGTV uten å stikke tunga ned i halsen på den profilerte skuespillertypen sin samtidig.

Det hele virker litt påtatt spørr du meg, og jeg lurer på hvor ekte det egentlig er.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tone er en veldig søt jente med søt dialekt. Det jeg derimot reagerer på er hvor åpen hun velger å være mtp. forholdet sitt. Hvis de virkelig vil at det skal fungere (regner med de ser for seg å være sammen en stund siden de snart skal gifte seg) burde de kanskje bremse litt hva gjelder media & presse. Selvfølgelig er det koselig at hun er forelsket men det er faktisk noe som heter "ingen kommentar", og det går også an å ta intervjuer med VGTV uten å stikke tunga ned i halsen på den profilerte skuespillertypen sin samtidig.

Det hele virker litt påtatt spørr du meg, og jeg lurer på hvor ekte det egentlig er.

jeg tror hun bare vil sikre seg pengene hans, kanskje få en unge eller 2 med han - for så å stikke. . .

Anonym poster: 6e81bace923873327061a9e5f2c9aca3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hanne sørvåg topper alt. Morsomt at hun liksm skal være dommer i musikk konkuranser, stille opp i alle slags intervjuer. Så kommer skiva, og det må vel være kun på bensin stasjonen på vinstra den blir solgt.

Anonym poster: 95f1f74a8d5c00ebf4e71d70b8cbb5c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...Visste ikke at Hannedamen drev med musikk, jeg.

hun har gitt ut et rå harry køntri album :laugh:

Anonym poster: 95f1f74a8d5c00ebf4e71d70b8cbb5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Visste ikke at Hannedamen drev med musikk, jeg.

Haha, nei ikke jeg heller. Etter at den dama dukket opp over alt, måtte jeg google henne, var bare derfor jeg fant ut at hun var låtskriver og hadde sunget en og annen låt.

Men det er ikke det hun er kjent for lenger, gitt..........

Anonym poster: d0099b4df05545d0372b00fe02a1acfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun der dama med blogg, hun som er gift med en fotballspiller (Caroline?) også bør nevnes. Hun har jo takket ja til å være med på Typen til, 4 stjernes middag, sa ja til bok, sier ja til alle mulige reiser, griper sjansen med ett hun får anledning til å intervjues av VG osv osv osv......

Anonym poster: b2130dc65ba94c17f254993169c79a02

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun der dama med blogg, hun som er gift med en fotballspiller (Caroline?) også bør nevnes. Hun har jo takket ja til å være med på Typen til, 4 stjernes middag, sa ja til bok, sier ja til alle mulige reiser, griper sjansen med ett hun får anledning til å intervjues av VG osv osv osv......

Anonym poster: b2130dc65ba94c17f254993169c79a02

Ja, men det neket er det ikke lov å diskutere mer, uansett hvor overeksponert hun gjør seg selv.

Anonym poster: d0099b4df05545d0372b00fe02a1acfa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Men synes ikke Marion Raven og Bertine Zetlitz er direkte skrekkeksempler da. Følger ikke like godt med Marion, men Bertine virker i alle fall ikke som om hun bretter ut alt av privatliv for å få oppmerksomhet.

Da synes jeg et par andre nevnt i tråden her er verre...

Anonym poster: 954e25438e4d3ab86093953adc9c3156

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange kjendiser som stiller opp på det meste, men likevel er det stor forskjell på hvor irriterende det er.

Tome Damli Aaberge (eller heter hun bare Damli nå?) syntes jeg virket som en søt og trivelig jente da hun var Idol-deltaker. Nå har jeg henne helt i vrangstrupen, og jeg orker ikke se denne sesongen av Idol engang pga. henne (Jeg er egentlig stor fan av Idol, og har fulgt med hver sesong!) Hun stiller opp på ALT, og er en skikkelig mediahore. Det virker som hun er desperat etter oppmerksomhet og livredd for å bli glemt. "Tilfeldigvis" fant hun seg en kjent kjæreste, slik at de kan være "kjendispar" (oppgradering fra "kjendis" i entall). I dag la jeg merke til reklameplakatene for Idol på Oslo S. Tone stod foran de andre dommerne på bildet, som om det er hun som er midtpunktet denne sesongen. Nei takk, TV 2! :kvalm:

Hanne Sørvåg er nesten komisk. Hun er ikke kjent for noe annet enn å være kjent, og for å understreke at hun er singel i ethvert intervju. Hvem bryr seg? :rolleyes:

På den andre siden har man Tommy Sharif, som har vært med på Ylvis, Senkveld, Firestjerners middag, Asbjørn Brekke-show, Kompani Karlsen og et titalls andre programmer. Han irriterer meg ikke i det hele tatt. Han er ikke avhengig av mer oppmerksomhet eller penger, og har ingen manager som presser ham til å stille opp på ting. Det virker bare som han blir invitert til å gjeste programmer, og takker ja fordi han er en omgjengelig og lite selvhøytidelig fyr.

Anonym poster: 062caed376932f5ff6fe3cb3cc2f9476

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da kan du glede deg til 6 lørdager fremover da et tv-team har fulgt tone i ett helt år. OMG. Vi skal jaggu få nok Tonedose ja. Min mann er happy da, hun er jo meget pen å hvile øynene på, sier han :(

Ja da ltit sjalu blir man.

Anonym poster: b6b7649846104d6bc478d715d712537b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAH!! Det stod helt stille! Hanne Sørvåg ja. Også i alle program og alle intervjuer: JEG ER SINGEL!

Gjett hvem som prater om singellivet på Tv2 akkurat nå!

Anonym poster: 3aa03d8d50620a551b12014eb62914a7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjett hvem som prater om singellivet på Tv2 akkurat nå!

Anonym poster: 3aa03d8d50620a551b12014eb62914a7

:ler: Glad jeg ikke så det.

Men Tone Damli merker jeg ikke noe til. Ser aldri hun jeg - så hun irriterer jeg meg ikke over. Mens Tommy Sharif irriterer jeg meg over. Selv om det er lenge siden han har vært med på masse nå. Mulig fordi jeg synes hele typen er ganske irriterende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår de kjendisene som er avhengig av at folk husker at de finnes for å tjene penger. De fleste artistene i USA tjener mye mer penger på å stille opp på slike ting og være ansikter for store merkenavn, enn de tjener på musikken og konsertene. Vi betaler særdeles lite eller ingenting for musikk lenger, thank you torrents and spotify. Man ser jo av skattelistene fra 2011 at Damli er en av artistene som tjener mest, og jeg tror det er fordi hun har stilt opp på så mye rart. Også må vi ikke glemme at hun skal være med i MGP heller nå da :fnise:

Bloggere er avhengig av oppmerksomhet, mer oppmerksomhet = mer penger i kassa. Enkel ligning det der.

Men f.eks skuespillere er ikke like avhengig av det, de blir castet til filmer basert på om de passer til rollen, pluss at det er relativt få store konkurrenter i Norge. Hennie har jo sikkert 7/10 norske mannlige hovedroller, og får penger inn uten å stille opp på 40 intervjuer og tv-program i året. Andre kjendiser er jo forfattere, filmprodusenter, businessfolk og idrettsfolk f.eks. De tjener penger uavhengig av oppmerksomhet, og de ser vi ikke like mye i media heller (som regel).

Anonym poster: 9fab9159779adee391c86ddf634199b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne Sørvåg er hun singel? hæ, hæ? er hun singel altså? hæ? bruker altså ikke media til å finne seg kjæreste nei... Ja jeg er lei henne.

Tone, ja jeg er lei henne og media og skjønner ikke helt hvorfor hun er så mye i media

Hellstrøm, hvor jævla mange versjoner av matprogram er det mulig å lage, bare for at han skal få vise seg frem.

og mange andre av disse nye kjendisene som har vokst opp de siste årene som er med på allslags realityprogram. Husker ikke navnet på de engang.

Skal se 71 g. nord kjendis versjonen, og de presenterte deltagerne, der måtte jeg le, siden jeg egentlig bare kjente 2 av dem som har vært gode i det de gjør, resten er ????

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...