Gå til innhold

Det verste med kg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den ble stengt pga de mente den ble for krass mot frua.

Anonym poster: 29287865bcc00b22b2dd6859af394647

Jeg tror at FF og mannen kontaktet advokat og sørget for at KG måtte stenge den.

Modereringen var helt vill på slutten, ALT man skrev kunne bli slettet uten at det var i strid med regler overhodet.

Anonym poster: 903f78dca7794be835a251867c02659a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke min erfaring. Det jeg reagerer mest på er hvor bare det å starte en tråd hvor man ber om oppskrift på en potetsalat er nok til å bli fortalt at man ikke må spisr slikt idioti - hver eneste gang.

• Liker 3
Skrevet

Dette er ikke min erfaring. Det jeg reagerer mest på er hvor bare det å starte en tråd hvor man ber om oppskrift på en potetsalat er nok til å bli fortalt at man ikke må spisr slikt idioti - hver eneste gang.

Ja, de finnes også. Her som andre steder.

La til et tillegg om det nederst i innlegget, så ikke at du hadde svart :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at FF og mannen kontaktet advokat og sørget for at KG måtte stenge den.

Modereringen var helt vill på slutten, ALT man skrev kunne bli slettet uten at det var i strid med regler overhodet.

Anonym poster: 903f78dca7794be835a251867c02659a

Folk brøt reglene mange ganger daglig i måneder og år i den og lignende tråder. Den burde vært stengt lenge, lenge, lenge før det skjedde. Alle andre tråder stenges etter gjentatte ryddinger. Den fikk leve på overtid tross mobbing og lavmål daglig.

Anonym poster: af8991f3e7ca1841027a6cb548b5e380

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...