Gå til innhold

Det verste med kg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det verste er helt klart alle dobbelt-anonyme brukere.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Lurifix
Skrevet

Enkeltbruker(e) som lever seg inn i sine egne løgner og fantasier om sitt liv som de sprer her inne for å bygge opp egne ego. For så å angripe andre med baksnakking, reknespill, ryktespredning og løgner når de blir gjennomskuet. Eller andre brukere ikke er interessert i disses tilnærmelser.

Personer som missbruker AB funksjonen for å mobbe og skrive dritt om andre brukere.

Har du blitt utsatt eller?! :fnise:

Skrevet

Har du blitt utsatt eller?! :fnise:

Det var så latterlig enkelt å gjennomskue og jeg bryr meg igrunn katta om noen føler seg truet. Men jeg vet at andre har følt det ubehagelig. Og da irriterer det meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enkeltbruker(e) som lever seg inn i sine egne løgner og fantasier om sitt liv som de sprer her inne for å bygge opp egne ego. For så å angripe andre med baksnakking, reknespill, ryktespredning og løgner når de blir gjennomskuet. Eller andre brukere ikke er interessert i disses tilnærmelser.

Personer som missbruker AB funksjonen for å mobbe og skrive dritt om andre brukere.

Ojsann da! Såpass! Merker at jeg begynner å bli litt på vakt, jeg, etter hva du skriver her...for regner med at du ikke tuller?

Anonym poster: 402612ee6642455a0a80663f708ce072

Gjest Lurifix
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk offrer en tanke til disse menneskene. Hvordan i all verden skal en person på et forum gjøre noe mot deg?! Med mindre man har noe å skjule.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk offrer en tanke til disse menneskene. Hvordan i all verden skal en person på et forum gjøre noe mot deg?! Med mindre man har noe å skjule.

Hvis du er jente og en person begynner å spore opp hvem du er, telefonnummer, adresse, jobben din etc. Og du skjønner at denne lyver og fantaserer om både arbeid, utdannelse, bosted etc og i tillegg begynner å via andre her inne sende ut rykter og løgner om deg blir det ikke særlig behagelig.

• Liker 3
Skrevet

Hvis du er jente og en person begynner å spore opp hvem du er, telefonnummer, adresse, jobben din etc. Og du skjønner at denne lyver og fantaserer om både arbeid, utdannelse, bosted etc og i tillegg begynner å via andre her inne sende ut rykter og løgner om deg blir det ikke særlig behagelig.

Heller ikke særlig gøy å bli servert disse løgnene om alle de andre.

AnonymBruker
Skrevet

OK, jeg tror jeg skal fortsette å være AB-bruker etter å ha lest dette (ja, jeg er jente, og ny her, og har ingen planer om å rote meg borti ting her på KG, som det tydeligvis har skjedd med andre jenter...). Skummelt og merker at det ikke frister noe særlig å være her heller...:(

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Guybrush
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Heller ikke særlig gøy å bli servert disse løgnene om alle de andre.

Både fornærmende da de som står bak både tror man er dum nok til å gå på det, samt ufattelig usmakelig og minner om ungdomsskolementalitet.

Men back on topic.

OK, jeg tror jeg skal fortsette å være AB-bruker etter å ha lest dette (ja, jeg er jente, og ny her, og har ingen planer om å rote meg borti ting her på KG, som det tydeligvis har skjedd med andre jenter...). Skummelt og merker at det ikke frister noe særlig å være her heller... :(

Man kommer heldigvis langt med sunt vett. Hvis man bestemmer seg for å bli mer kjent med noen brukere her inne kan det lønne seg å være litt skeptisk først så man vet at den man snakker med er stabil i hodet og ikke lyver om hvem h*n er og hva h*n driver på med.

Endret av Guybrush
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Både fornærmende da de som står bak både tror man er dum nok til å gå på det, samt ufattelig usmakelig og minner om ungdomsskolementalitet.

Men back on topic.

Man kommer heldigvis langt med sunt vett. Hvis man bestemmer seg for å bli mer kjent med noen brukere her inne kan det lønne seg å være litt skeptisk først så man vet at den man snakker med er stabil i hodet og ikke lyver om hvem h*n er og hva h*n driver på med.

Takk for tips! Kommer nok til å ha dobbel dose skepsis og kjøre dobbelt opp med sunt bondevett i forhold til brukere her inne, ja.

Gjest Søgni
Skrevet

Jeg synes det verste med KG er tråder som "Hva synes dere om kroppen min, er jeg for feit?" eller andre tråder der trådstarteren tydeligvis er i en vanskelig situasjon, det virker ofte som disse trådene tiltrekker seg uempatiske personer med eneste agenda å trykke disse ned og spre dritt.

Friske meningsutvekslinger liker jeg godt altså, men dette stiller i en helt annen kategori.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det verste med kg er at man ikke kan spørre om noe uten å få stygge kommentarer eller bli kalt troll.

Anonym poster: 9e712c5c9a7bdd39b4575f4ced88b616

• Liker 6
Skrevet

Det verste er når modereringen er ensidig og personhets og hatefulle ytringer mot brukere med forskjellige meninger ikke slettes.

• Liker 2
Skrevet

Det aller verste er alle rasistiske og fremmedfiendtlige innlegg som får stå. Heldigvis får de sjeldent stå uimotsagt, men allikevel.

Det som også er ganske ille er brukere som ikke kan se seg motsagt før de hyler om personangrep, personhets og hatefulle ytringer.

Det er dessverre noen som ikke forstår at det å være uenig ikke er det samme som å hetse.

• Liker 5
Skrevet

Det er kaldt her! :fryser:

Så lukk igjen vinduet da, mann! :kalle:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er dessverre noen som ikke forstår at det å være uenig ikke er det samme som å hetse.

Synes det går mer andre veien, at bruker ikke forstår at eller ikke har noe i mot å drive med personangrep. "Man må få lov å si hva man mener"

Ikke det verste, men synes det er flaut å lese flørtingen enkelte holder på med.

Anonym poster: 69400979723d6add27cfdc5c967804bc

• Liker 3
Skrevet (endret)

*Det verste med kg er nr du skriver et saklig innlegg, du bruker gjerne tid på å undersøke på google etter noe ts spør etter, du skriver med stor innlevelse så kommer det en eller annen grammatikk politibetjent med høy kølle ”haa haa haa, *fnis* mente du frekk og ikke frek, jeg skønner ikke hva du mener" :rolleyes:

*Anonyme brukere som får akutt diare eller sure oppgulp ut over tastaturet og må spy ut drit og gå til person angrep over en lav barnesko.

*Alle innvandringsmotstanderene her inne, og da snakker jeg ikke om å være skeptisk til innvandring, men innlegg som ”lol, noen la et grisehode utenfor en moske, så hysterisk morsomt, det er til pass for de” eller ”alle sigøynere er søppel og er mindre verdt enn billen under skoen min”

* sjalusi kortet som deles ut i hytt og pine

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Men back on topic.

Hvem er det som lyver om hvem h*n er?

Anonym poster: 5a04cccf70025e20569f4fac4c1d89cf

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Det verste er brukere som ikke tåler forskjellige meninger og bruker personhets, hatefulle ytringer og rett og slett mobber andre brukere, for å klage her i tråden etterpå når de som ble mobbet reagerer.

Anonym poster: 8a3a60678d438087d2fabcae415a3abf

Endret av Rainbow81
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...