Gå til innhold

Det er ikke plass til meg i systemet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje en omsorgsbolig hadde vært tingen?

Ja, jeg ønsker det selv, men det er ikke noe tilbud i min kommune. Ingen kan fortelle meg hvordan jeg skal gå frem for å undersøke i andre kommuner, eller hva jeg har rett på eller i det minste kan søke om. Synes det er veldig vanskelig å finne ut av slike ting selv. Jeg har undersøkt nettsidene til kommunene rundt her, men ingen har noe utfyllende informasjon..

Anonym poster: 1c069ab5402bd50ca9a91f051cfedd21

Videoannonse
Annonse
Gjest Uanonymbruker
Skrevet (endret)

-

Endret av Uanonymbruker
Skrevet (endret)

Ja, jeg ønsker det selv, men det er ikke noe tilbud i min kommune. Ingen kan fortelle meg hvordan jeg skal gå frem for å undersøke i andre kommuner, eller hva jeg har rett på eller i det minste kan søke om. Synes det er veldig vanskelig å finne ut av slike ting selv. Jeg har undersøkt nettsidene til kommunene rundt her, men ingen har noe utfyllende informasjon..

Anonym poster: 1c069ab5402bd50ca9a91f051cfedd21

En i familien min skal få dette nå. Kommunen h*n bor har heller ikke det, så h*n får hjelp fra en i kommunen der h*n bor til å skaffe seg en slik bolig i nabokommunen. Det er enten psykiatritjenesten eller hjemmesykepleien som hjelper h*n.

Og når en bekjent av meg en gang trengte sykehjemsplass, var det ikke plass her i kommunen, da var det hjemmesykepleien som ordnet plass i nabokommunen.

Dette er ikke noe du skal behøve å finne selv!

Endret av zanna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...