Theta Skrevet 9. juni 2013 #141 Skrevet 9. juni 2013 Jeg melder meg inn her :-) Vi forlovet oss på skuddårsdagen i fjor (jeg fridde!) og gifter oss 06.06.2014. Bryllupet står i Barcelona med foreldre og søsken (og alle barna) og vi har foreløpig bare kirke klart. Bruker time etter time til å finne riktig lokale/hotell.. Lyst på en uformell middag med deilig tapas fremfor uendelige timer ved bordet pga de små barna. Gleder meg til å få mannen min ♥
sjokopudding Skrevet 19. juni 2013 #142 Skrevet 19. juni 2013 hei alle! vi gifter oss 26.07.14 i et koselig selskapslokale (gammel sveitservilla). skal ha vielse ute i hagen før middagen så det går litt slag-i-slag. skal invitere ca 80 gjester og regner med 10% avbud, alle skal bo på hotell i nærheten og mange kommer allerede på fredag til samling med skalldyr og hvitvin. Det blir en skikkelig fest 3 dager til ende, og vi skal gjøre mye selv slik at vi får mest mulig for pengene..! Hittil har jeg ordnet: lokale hotell (ca. romoversikt og avtalt fast pris for rom) forlovere toastmaster servitører kokker kjøreplan meny (4 retter + bryllupskake) hvilke blomster og hvor mye jeg trenger (skal lage oppsatser og bordpynt selv) nesten ferdig med handlelister til ALT som må kjøpes inn, puh.. har kikket mye på kjoler, men blir mamma i september så kan ikke prøve noe før til mai igjen når jeg har fått pisket kroppen i form igjen tenker jeg sender ikke std-kort men regner med å få ut invitasjonene i januar med svarfrist 01.04, det bør holde synes jeg! gleder meg!!
Kalbakk85 Skrevet 20. juni 2013 #143 Skrevet 20. juni 2013 Jøss.. Du har ordnet masse jo. Jeg har fått på plass kirke, lokale og fotograf. Resten tenker jeg at det ikke haster sånn med. Men puster nå litt med invitasjoner (som jeg lager selv). Tar bordkortene når de er ferdig. Siden det er håndlaget tar det jo litt tid. Vi regner også med å sende ut invitasjoner i januar en gang. Er mange som må reise et stykke, i tillegg er bryllupet midt i ferien til mange.
*vilikke* Skrevet 21. juni 2013 #144 Skrevet 21. juni 2013 Da melder jeg meg også inn her :D Vi forlovet oss 14.06.2013 og gifter oss 14.06.2014 ;-) Enklere blir det ikke... Vi har lenge snakket om hvilken kirke vi ville gifte oss i, og de hadde heldigvis en vigsel igjen på vår dato. Har også fått booket lokale. Og forlovere er i boks Planleggingsprosessen blir nok litt rar/annerledes for oss da jeg skal føde i desember, så får ikke prøvd kjoler før tidligst i januar, men satser på at det går bra. Ellers vil vi prøve å få på plass så mye vi kan før fødsel, men det blir nok ikke bare bare da vi bor to timer unna
Gjest Daenerys Skrevet 21. juni 2013 #145 Skrevet 21. juni 2013 vi har ikke booket en ting Haha. Må nok gjøre det snart!
Kristine6399 Skrevet 1. juli 2013 #146 Skrevet 1. juli 2013 Når tenker dere å starte kjolejakten da? Jeg har såå lyst å starte prøvingen (har ikke aning på hva jeg vil ha!!), men føler det er litt i tidligste laget? :S Jeg skal ikke gifte meg før 21.06.14, men fant og kjøpte kjolen min 17.01.13 Det er mange som finner kjolene sine tidlig og andre komme kanskje bare 2 uker før bryllupet. Men så klart må man jo kjenne på seg om man er en person som lett skifter smak, en som vil ha det moderne og nye eller det tradisjonelle. Det kan være lurt å bestille prøvetimer bare for å se litt hva som finnes, men da kan du risikere å gjøre som meg å ikke klare å gå fra kjolen. Mange bestiller jo på nettet i dag, det skulle jeg gjøre selv å bestilte egentlig bare prøvetimer får å finne ut hvilket snitt jeg skulle velge å hvilken størrelse. Lykke til alle samen!! :D :D
MissEi Skrevet 1. juli 2013 #147 Skrevet 1. juli 2013 (endret) Vi gifter oss 26.07.14 Har booket lokalet, får ikke booke kirke før 1 år i forveien ( 1 mnd igjen!) Booket fotograf Har fikset forlovere Funnet ut hvilken farger vi vil ha Laget planlegger Har kjøpt: Sko til meg Vaser 12 stk ( borddekrasjoner) Invitasjoner " I do " til å ha under skoene Gjestebok Penner med monogram Ringboks ( dobbel) Kakespader med monogram Paraply ( bor på vestlandet) Prøver kjoler Det er det jeg kommer på i forbi farten Endret 1. juli 2013 av Alexxandraa 1
Gjest Tavira Skrevet 1. juli 2013 #148 Skrevet 1. juli 2013 Jeg skal på kjoleprøving for første gang til helgen - gleder meg sååå mye :D Tenker det kan være lurt å sette i gang nå siden det blir masse salg og slikt når bryllupssesongen er over
LongKissGodnight Skrevet 1. juli 2013 #149 Skrevet 1. juli 2013 Om alt går etter vårt ønske blir det mai 2014,da vi fant ut at dette var en måned vi ønsker oss og passer oss best,dato blir den 4 om ikke alt er opptatt,håper vi slipper forflytte den. Vi har sjekket ut av eventuelle plasser som er aktuelle,priser og hva hele total beløp kommer på med all inklusiv til alle gjestene våre. Vi er i tenkeboksen men nesten 100% sikker på hvor valget vårt faller på. Men bookingen er ennå ikke gjordt. Både forlovere og gjestelistene er klare. Fotograf ikke booket ennå,da dato ennå ikke er helt satt. Har sett ut endel kjoler,fant ut at jeg kommer bestille brudekjolen fra USA via nett,da prisen var ubetydelig redusert enn her hjemme. Står pr i dag mellom 3-4 stk. Så bestemme meg for den jeg går for gjenstår ennå. Men må inn å prøve i butikk for eventuelle nøyaktig og passende mål som passer meg best først før bestilling blir gjordt. Verken sko eller slør er bestemt eller sett på ennå. Alt annet av dekorasjoner, blomster, invitasjoner, bordskilt er i tenkefase. Da det kommer litt ann på hva fargevalgene kommer på. Men stor sannsynelighet det blir Hvit + mørk lilla + sølv/grå. Ringer er sett på men ikke tatt noen avgjørelse på ennå. Veldig overrasket over hvor mye forloveden min tar del i planleggingen,veldig glad for han tar like stor del i dette som meg.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #150 Skrevet 1. juli 2013 Ikke vondt ment, men har vært i et bryllup der bruden hadde "I do" under skoen. Hun synes ikke det var like gøy da enkelte folk leste det som i do, altså på norsk. Og i hvert fall ikke når andre begynte å spøke med det utover kvelden. Vi gifter oss 26.07.14 Har booket lokalet, får ikke booke kirke før 1 år i forveien ( 1 mnd igjen!) Booket fotograf Har fikset forlovere Funnet ut hvilken farger vi vil ha Laget planlegger Har kjøpt: Sko til meg Vaser 12 stk ( borddekrasjoner) Invitasjoner " I do " til å ha under skoene Gjestebok Penner med monogram Ringboks ( dobbel) Kakespader med monogram Paraply ( bor på vestlandet) Prøver kjoler Det er det jeg kommer på i forbi farten Anonymous poster hash: 49d36...f21 1
MissEi Skrevet 2. juli 2013 #151 Skrevet 2. juli 2013 Ikke vondt ment, men har vært i et bryllup der bruden hadde "I do" under skoen. Hun synes ikke det var like gøy da enkelte folk leste det som i do, altså på norsk. Og i hvert fall ikke når andre begynte å spøke med det utover kvelden.Anonymous poster hash: 49d36...f21 Får håpe de i mitt bryllup leser I do
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #152 Skrevet 2. juli 2013 Jeg trodde vi var tidlig ute, men ser jo at det er flere som har kommet lenger enn oss Vi har ordnet: Kirke Lokale Mat Kjole Forlovere Fotograf er under forhandling Vi gifter oss 28.06.2014 Anonymous poster hash: 92db0...ac1
Gjest Tavira Skrevet 2. juli 2013 #153 Skrevet 2. juli 2013 Jeg trodde vi var tidlig ute, men ser jo at det er flere som har kommet lenger enn oss Vi har ordnet: Kirke Lokale Mat Kjole Forlovere Fotograf er under forhandling Vi gifter oss 28.06.2014 Anonymous poster hash: 92db0...ac1 Åh, har samme dato vi da :D Her er dette foreløpig i boks: Kirke Lokale Fotograf Forlovere Gleder meg såå til å prøve kjoler i helga. Har ingen aning på hva jeg vil ha, så har litt småpanikk for å ikke finne "the one". Men tenker nok det ordner seg
Snuppeluppen Skrevet 3. juli 2013 #154 Skrevet 3. juli 2013 Vi gifter oss 26.07.14. Hittil har vi ordnet: Lokale (vielse og middag er på samme sted) Vigsler Litt bordpynt Forlover Føler at jeg burde ha fått ordnet flere ting, men det kommer vel etter hvert
Kalbakk85 Skrevet 3. juli 2013 #155 Skrevet 3. juli 2013 Vi bestilte gifteringer i går :D Plutselig ble alt mer alvorlig. Jeg tar sikte på å gjøre ferdig invitasjoner og bordkort i løpet av sommer/høst (klipper og limer selv). I tillegg fikk jeg litt sansen for å lage en liten gjestegave til alle sammen. Det er mange små ting man kan finne på, som ikke koster all verden. Vil få unna det jeg kan så jeg slipper å stresse. Men samtidig vil jeg sørge for at jeg ikke sitter og trommer med fingrene og bare venter i noen måneder før bryllupet Jeg koser meg uansett med planleggingen og er veldig glad for at forloveden er litt gira også. Selv om han naturlig nok ikke er så opptatt av alle detaljene.
sjokopudding Skrevet 3. juli 2013 #156 Skrevet 3. juli 2013 Vi gifter oss 26.07.14 Har booket lokalet, får ikke booke kirke før 1 år i forveien ( 1 mnd igjen!) Booket fotograf Har fikset forlovere Funnet ut hvilken farger vi vil ha Laget planlegger Har kjøpt: Sko til meg Vaser 12 stk ( borddekrasjoner) Invitasjoner " I do " til å ha under skoene Gjestebok Penner med monogram Ringboks ( dobbel) Kakespader med monogram Paraply ( bor på vestlandet) Prøver kjoler Det er det jeg kommer på i forbi farten hva slags vaser har du kjøpt=)? og hva slags blomster skal du ha?
MissEi Skrevet 4. juli 2013 #157 Skrevet 4. juli 2013 hva slags vaser har du kjøpt=)? og hva slags blomster skal du ha? http://www.ebay.com/itm/160851969153?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Skal ha en vase med hvite roser neste med rosa hortensia. Skal ha 24 vaser totalt hehe blevisstmdobbelt
Gjest Daenerys Skrevet 5. juli 2013 #158 Skrevet 5. juli 2013 Jeg lurer på om vi skal sette dato i juni eller i september. Jeg leverer master i mai, og jeg liker best høsten. Men han liker godt sommer, og jeg ser helt klart fordelen med å gifte seg tidlig på sommeren. Vanskelig!
CathFoto Skrevet 6. juli 2013 #159 Skrevet 6. juli 2013 Jeg lurer på om vi skal sette dato i juni eller i september. Jeg leverer master i mai, og jeg liker best høsten. Men han liker godt sommer, og jeg ser helt klart fordelen med å gifte seg tidlig på sommeren. Vanskelig! Vi valgte september fordi det er veldig mange bryllup i juni. Ikke gitt at man får sol i juni heller.
Gjest Daenerys Skrevet 6. juli 2013 #160 Skrevet 6. juli 2013 Vi valgte september fordi det er veldig mange bryllup i juni. Ikke gitt at man får sol i juni heller. Helt sant Jeg har bursdag i september, og vet at før min dag er det stort sett fint vær. Derfor jeg heller litt mot september selv!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå