Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal prøve kjoler for første gang i morgen! Det gleder jeg meg vilt til!=)

Når tenker dere å sende ut invitasjoner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når tenker dere å sende ut invitasjoner?

Aldri :fnise:

Lite intimt bryllup her :danse:

Gjest Twelve12
Skrevet

Jeg kommer til å sende ut invitasjoner i mars neste år med svarfrist i mai.

Skrevet

Vi har faktisk veldig mye på plass:

Kirke

Dato

Lokalet

Laget save the date kort

Funnet brudepiker

Forlovere til begge to

Og nå holder vi litt på med innhold for dagen :) Dette er så spennende!!

Skrevet

Vi sender det sikkert ut i november/desember, sånn at vi får sagt ifra i veldig god tid før sommeren. Jeg tenker at kanskje noen kjøper ferie litt tidlig, så vil forebygge at de kjøper ferie som er når vi har bryllup, i den grad det er mulig:)

Skrevet

Jeg har bestilt prøvetime for kjole! :D

Gleder meg og gruer meg litt på samme tid. Redd for at jeg ikke skal finne noe som blir fint..

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bestilt prøvetime for kjole! :D

Gleder meg og gruer meg litt på samme tid. Redd for at jeg ikke skal finne noe som blir fint..

Det gjør du! Det er så mye fint. Jeg kunne sikkert kjøpt fire kjoler og elsket alle.

Skrevet

Jeg falt pladask for en kjole i går på første prøving. Men kan ikke si det samme om prislappen.. 16.900 kroner=p Så tror ikke det kan bli den gitt..Kan ikke bruke sååå mye penger på kjole:P

Skrevet

Sofius: hvor var du og prøvde? Jeg tenkte lenge at min makspris skulle være 5.000,- det var helt til jeg så prisene i brudesalong.

Trikset er vel å aldri prøve noen som er utenfor budsjett ;)

Skrevet

Sofius: hvor var du og prøvde? Jeg tenkte lenge at min makspris skulle være 5.000,- det var helt til jeg så prisene i brudesalong.

Trikset er vel å aldri prøve noen som er utenfor budsjett ;)

Det blir spennende med kjoleprøving! Jeg var også kjempenervøs, men det gikk fort over. Og du merker det når du har kjolen din.Veit det er klisje å si og jeg trodde ikke på det selv, men joda det funker sånn :P

Jeg vet at brudesalongen i Asker har masse fine kjoler til ca 5.000 kr. Så du kan evt prøve kjoler der, eller så er det helt sikkert mange som har kjoler til den prisen :) Ellers er det jo høstsalg i august - kan gjøre et kupp der :)

Skrevet

Salongen i Asker hjelper meg lite siden jeg bor i Nord-Norge. Skal gifte meg sørpå, og har booket time hos Brudehuset på Hamar.

Noen som har erfaringer derfra? :)

Skrevet

Jeg prøvde på brudesalongen i Drammen. Visste ikke hva de kostet før jeg hadde prøvd de på nemlig=p Nå er jeg sikkerlig usikker, men elsker jo virkelig den ene kjolen der!

Skrevet (endret)

..

Endret av Tallulah
Skrevet

Jeg håper jo på å finne en kjole som ikke er sinnsykt dyr, men har litt den innstillingen at når jeg finner den kjolen som bare er perfekt så driter jeg i prisen ;-) vi skal tross alt føle oss som prinsesser eller dronninger eller whatever, og da må kjolen være den vi føler oss smashing i!

Har enda ikke prøvd kjoler, har veldig lyst men så er det litt skummelt også :-P

Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg vil ikke føle meg som prinsesse, jeg vil føle meg som meg selv ;) Bare så det er sagt.

Har funnet en kjole jeg liker på bilder, men spørs om jeg liker den i person. Men det finner jeg ut av! Tenker å starte å prøve til sommeren :)

Skrevet

Hei dere!

Så fint å se at dere bruker tråden. Denne bruden har vært litt fraværende, jeg har nemlig blitt gravid. :rodmer: Vi har prøvd ganske lenge, så jeg antar babyen ventet til (forlovelses)-ringen var på plass. hehe.. Det er bare glede hos oss, men kjoleprøving må nok bare vente til etter mini kommer. Jeg har heldigvis 10 måneder på meg etter det. Veldig glad vi gjorde unna en del avde store valgene (lokale, vielsessted, fotograf..) tidlig for jeg har ikke hatt energi til det de siste månedene. Nå er formen topp og jeg skal jeg snart sette i gang med litt bryllupsplanlegging igjen.

• Liker 1
Skrevet

Daenerys; jeg er helt enig, jeg må ha en kjole som er meg :-)

Hei dere!

Så fint å se at dere bruker tråden. Denne bruden har vært litt fraværende, jeg har nemlig blitt gravid. :rodmer: Vi har prøvd ganske lenge, så jeg antar babyen ventet til (forlovelses)-ringen var på plass. hehe.. Det er bare glede hos oss, men kjoleprøving må nok bare vente til etter mini kommer. Jeg har heldigvis 10 måneder på meg etter det. Veldig glad vi gjorde unna en del avde store valgene (lokale, vielsessted, fotograf..) tidlig for jeg har ikke hatt energi til det de siste månedene. Nå er formen topp og jeg skal jeg snart sette i gang med litt bryllupsplanlegging igjen.

Gratulerer så utrolig masse :-D :-D du har en skikkelig spennende tid foran deg med både babyting og bryllupsting!! Høres helt fantastisk ud <3

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer så mye Ea_! Stas med både bryllup og baby i nærmeste framtid :danse:

Her står tiden stille i forhold til bryllup, venter på å flytte så vi kan få kikket på lokale. Skal til Danmark i juni og prøve brudekjole, andre som har reist til utlandet på kjolejakt? Har vært på en salong her i byen, men er sååå usikker på hvilken kjolestil jeg liker!

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille på vei! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...