Kalbakk85 Skrevet 24. desember 2013 #381 Skrevet 24. desember 2013 Vi handlet gifteringer på nett, etter å ha sett på de i butikk. Vi har gått for ringer i hvitt gull av merket Breuning. De har mange fine. Min har også to små diamanter på. Betalte ca 10.000 kr for paret. Og forresten.. God jul til alle kommende bruder. 2014 blir et fantastisk år!
Gjest Ahs Skrevet 25. desember 2013 #382 Skrevet 25. desember 2013 God jul til alle:) Vi så på gifteringer i går, og har falt på et par i gult gull fra Espeland. De kan enkelt pusses, og jeg kan få diamant i min senere dersom jeg skulle ombestemme meg. Omlag 17.000 for paret, hans ring som koster siden den er en del bredere enn min (8mm og 5mm).
Gjest Daenerys Skrevet 27. desember 2013 #383 Skrevet 27. desember 2013 Finnes det januarsalg på brudekjoler tro...?
Tarsan97 Skrevet 27. desember 2013 #384 Skrevet 27. desember 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=798381
Togfruen Skrevet 29. desember 2013 #385 Skrevet 29. desember 2013 (endret) God jul jenter! Ja dette har vært en forrykende jul sett med bryllupsøyne for oss, vi har endelig fått sett lokalene vi skal ha bryllupet i, hatt møte med cateringen og satt ned menyen, gubben har fått kjøpt seg antrekk til bryllupet OG brudekjolen er kjøpt og betalt Nå er jeg klar for at 2014 kan komme Endret 31. desember 2013 av Togfruen
super-ida Skrevet 30. desember 2013 #386 Skrevet 30. desember 2013 Årets beste julegave : jeg får kjole og tilbehør av mamma og pappa <3 Vi er voksne med god økonomi, og har ikke tenkt på å spørre om de vil være med å betale gildet vårt.....men nå kom mamma og sa de skulle betale kjolen min. Svigermor og svigerfar har sagt de kjøper bryllupskaka,og de har ordnet bil til oss, HURRA!!! Jeg blir sååå,glad!!
Gjest Tavira Skrevet 30. desember 2013 #387 Skrevet 30. desember 2013 (endret) - Endret 6. november 2014 av Tavira 3
Lukia Skrevet 1. januar 2014 #388 Skrevet 1. januar 2014 Vi ble forlovet i august og skal gifte oss 2. august 2014. Jeg gleder meg så utrolig mye til dagen, men også til å planlegge dagen elsker å planlegge. Foreløpig har vi kirke, lokalet og bil. Kjole skal jeg prøve å bestille på nett og kaken skal jeg prøve å lage selv. Hvis noe har noen bra tips til bryllupskakefyll tar jeg hjertelig imot
Gjest saya Skrevet 2. januar 2014 #389 Skrevet 2. januar 2014 Vi har kirke, reise og opphold for oss og gjestene i boks kjole og dress er kjøpt, skal få tilpasset kjolen utover våren en gang. Vi gifter oss i utlandet, så blir ikke så mange. Har ikke funnet fotograf og lokaler til middagen enda, men regner med at vi ordner det i løpet av januar
Kalbakk85 Skrevet 4. januar 2014 #390 Skrevet 4. januar 2014 Vi har bestilt bryllupsreise! Etter å ha vurdert en hel masse alternativer endte vi opp med å bestille en tur på 14 dager til Yucatan-halvøya i Mexico. Vi ville ha en varm og avslappende ferie. Palmesus og snorkling, god mat og samtidig kunne oppleve litt. Sånn sett ble det ikke Maldivene selv om det var det vi vurderte lenge.. I fire omganger. Turen ble mye billigere enn vi har budsjettert med også. Og det er ikke dumt Nå gleder vi oss veldig!
Hvitløk Skrevet 4. januar 2014 #391 Skrevet 4. januar 2014 Nå er fotograf og nesten frisør (har avtalt med et sted, men må avgjøre tidspunkt) i boks. Må ringe og bestille time til kjoleprøving snart. Er redd for at budsjettet kommer til å sprekke der..
Togfruen Skrevet 5. januar 2014 #392 Skrevet 5. januar 2014 Vi har bestilt bryllupsreise! Etter å ha vurdert en hel masse alternativer endte vi opp med å bestille en tur på 14 dager til Yucatan-halvøya i Mexico. Vi ville ha en varm og avslappende ferie. Palmesus og snorkling, god mat og samtidig kunne oppleve litt. Sånn sett ble det ikke Maldivene selv om det var det vi vurderte lenge.. I fire omganger. Turen ble mye billigere enn vi har budsjettert med også. Og det er ikke dumt Nå gleder vi oss veldig! Ah, Mexico hørtes herlig ut. Vi sitter og ser på hvor vi ønsker å reise også nå. Har dessverre mindre enn en uke til rådighet for reise, men vi håper likevel vi klarer å få oss noen fine dager sammen. Sitter og snuser litt på Italia og sør-Frankrike. Har ikke vært der før, og hører det skal være fint der.
Gjest Daenerys Skrevet 5. januar 2014 #393 Skrevet 5. januar 2014 Jeg tror vi tar bryllupsreisen i 2015, gifter oss jo i oktober, og har lyst på en lengre reise Kan like godt spare en stund til og få drømmereisen!
Adhara Skrevet 7. januar 2014 #394 Skrevet 7. januar 2014 Tråden er ryddet ihht KGs regler. Irrlys, mod.
Wurtzel Skrevet 7. januar 2014 #395 Skrevet 7. januar 2014 Titt tei Gifter oss i juni 2014 :-D Har planlagt det meste. Lokale, mat, fotograf, kjøper drikke i Sverige, og det viktigste av alt; kjolen er på plass. Synes det er gøy og følge tråden og se hva andre planlegger.
Gjest Tavira Skrevet 8. januar 2014 #396 Skrevet 8. januar 2014 (endret) - Endret 6. november 2014 av Tavira
Gjest Daenerys Skrevet 8. januar 2014 #397 Skrevet 8. januar 2014 Jeg skal prøve å kikke litt mer på kjoler i løpet av januar og februar, og bestille senest februar Da er det enda en stund til bryllupet, som jo er utenfor høysesong. Lurt å skrive ned etterhvert ja, jeg er sikker på at jeg kommer til å glemme noe
Hvitløk Skrevet 8. januar 2014 #398 Skrevet 8. januar 2014 Jeg skal på kjoleprøving på lørdag. Forlover overrasket med med time :D
Gjest Ciegus Skrevet 8. januar 2014 #399 Skrevet 8. januar 2014 Bryllupsplanlegginga vår er ikke-eksisterende og jeg/vi er veldig i villrede om hva vi skal gjøre. Vi har satt dato til høsten, har bestilt lokale, vigsler og fotograf. Men jeg er jo nyutdannet til høsten, og selv om jeg egentlig har fått jobb skal jeg søke på doktorgrad. Og da må starter jeg med denne neste høst. I en heeelt annen by enn der vi gifter oss. Og da blir det helt poengløst og utrolig slitsomt med bryllup i den byen vi opprinnelig har planlagt å ha det i??? Aner ikke hva vi skal gjøre. Mest sannsynlig kommer jeg ikke inn på PhD og alt går som planlagt, men dette vet jeg jo ikke før om mange måneder, i verste fall ikke før til sommeren! Jeg kan jo ikke avlyse et bryllup i sommer. Ikke kan vi fremskyve det heller pga hendelser i familien som da gjør at de ikke kan komme. Utsetter vi det må vi utsette til 2015, og det vil jeg ærlig talt ikke, da gifter vi oss heller på tinghuset og spiser middag ute etterpå. Men det er litt kjedelig å avlyse drømmebryllupet sånn "i tilfelle." Og avlyser vi ikke, må vi jo starte planlegginga snart! Hmf. Luksusproblemer, sånn helt egentlig.
Gjest Ahs Skrevet 9. januar 2014 #400 Skrevet 9. januar 2014 Kryss fingra for at du ikke kommer inn på phd da... jeg er i siste fase nå, og det er mildt sagt..jævli. Og vi skal gifte oss til sommeren. Angrer meg litt, men invitasjonene er sendt ut. Så gift deg før du starter du.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå