Gå til innhold

Spør en lesbe.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

* Hender det at du tenner på eller har sex med mannfolk?

* Hvorfor har så mange lesbiske kortklipt hår og ligner på gutter - når det er jenter dere tenner på? Mest logisk er jo å være feminin, men mange er så mannlige at du må titte fem ganger for å se hvilket kjønn det er. (ikke frekt ment)

jeg har hatt sex med en gutt en gang. Men jeg tenner ikke på gutter.

Noen lesber er maskuline og noen er feminine. Jeg er en av de feminine lesbene.

Anonym poster: d4ccb6a9d3f71fe3a538c0b80cc13bfe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes at andre lesbiske, hvis det er greit for deg TS, også bør få lovt til å komme med svar i denne tråden, hadde vært fint med flere synspunkter og historier.

Hvordan og når fant du ut at du var lesbisk?

Hvis du liker noen, men ikke vet om hun liker jenter, hvordan går du fram for å finne ut om hun gjør det?

Vet du om noen nettsider (bortsett fra Gaysir) hvor man kan komme i kontakt med andre lesbiske/bifile?

Anonym poster: a83ce7dc23c5b3f2d6559bc40feb4991

1.andre må gjerne svare de også.

2.jeg fant ut at jeg er lesbisk for en liten stund siden. Jeg trodde jeg var bifil en stund men så havnet jeg til sengs med en jente, og jeg har bare vært forelsket i jenter. Så slik fant jeg det ut.

3. Blir kjent med henne og finner en bra annledning og spør rett ut.

4. Skeiv.no og flirtfair.no og andre datingsider.

AnonymBruker
Skrevet

Er det litt sånn som med negre i USA at du føler dere lesber og homofle har en felles kulturarv?

Og oppfører du deg som en stereortypisk lesbe for å vise hvem du er?

Anonym poster: 0fafd78cc5c9c7ac54b7e3da6467d494

Noen blir født homofile, noen blir født bifile og noen blir født heterofile

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det litt sånn som med negre i USA at du føler dere lesber og homofle har en felles kulturarv?

Og oppfører du deg som en stereortypisk lesbe for å vise hvem du er?

Jeg er en feminin lesbe, så jeg er bare meg selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke dømmende , men skulle du noen ganger ønske at du var som alle oss andre?

noen ganger, men jeg er ganske fornøyd med meg selv

Skrevet

Ikke dømmende , men skulle du noen ganger ønske at du var som alle oss andre?

Jeg har aldri ønsket at jeg var som alle dere andre. Jeg har alltid vært glad for at jeg skiller meg ut, er sær, rar, og ikke minst unik. :sjarmor:

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde nok ikke gått med på det. Jeg ikke vil være en forsøkskanin for ei heterofil jente. Hvis denne jenta er usikker på legningen sin, vil jeg heller ikke være den som tar jomfrudommen hennes – da vil jeg at hun skal ha sex med ei hun liker og er forelsket i (romantisk av meg som jeg er).

Hehe, rimelig romantisk av deg ja. Tenkte mer på når folk er så desperat etter jentesex kun fordi de vil oppleve den fantasien de har hatt lenge. Det er bra noen tenker som deg.

Skrevet

Men da kan de jo finne andre heterofil jenter som er like desperate ;) Neida, det er sikkert mange lesbiske som hadde blitt med på det. Og er man full og kåt, og møter noen som er mer enn villig, stopper kanskje ikke legningen så mange :)

Riktiiiiiig :)

AnonymBruker
Skrevet

Men hva med kuk? Forstår at man kan ha sex uten, men det blir jo ikke den samme penetreringa med leketøy og fingrene.

Anonym poster: 4e13ee38615190bd6171a896b48f9908

AnonymBruker
Skrevet

Men hva med kuk? Forstår at man kan ha sex uten, men det blir jo ikke den samme penetreringa med leketøy og fingrene.

I motsettning til Evans har jeg møtt endel som ikke er videre begeistret for penetrering, og veldig mange som ikke liker å bruke leketøy eller hjelpemidler(bortsett fra gidemiddel som de alle fleste synes er greit om det trengs). Jeg liker ikke penetrering, eller.... det gir meg ingenting og tar fokus bort fra ting jeg liker.

-----------

Har aldri hørt om noen som har brukt strap-on på ons, selv ikke bland de som liker stap-on, så vet ikke hvordan det blir bragt på banen av de som ønsker det.

Det er også mange som ikke vil ha munnsex på ons, eller før de har vært i et forhold en stund.

----------

Jeg er selv feminin og liker feminine jenter. Av mine lesbiske Facebookvenner er vel rett over 60% feminine, og i byen jeg bor nå er femininiteten på mine lesbiske venner langt høyere enn hos mine hetrofile venniner. Det skyldes nok delvis at byen er liten og mange av de hetrofile venninene mine er store trauste bønder.

Anonym poster: 8063219fa363d93b027c2627910874b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Leketøy eller kuk er det samme for oss lesbiske.

Skrevet

Leketøy eller kuk er det samme for oss lesbiske.

:hoho: Snakk for deg selv ;) Jeg sier leketøy? jatakk, kuk? Hell no!

Altså, jeg har ingenting i mot mannfolk generellt, jeg ønsker bare ikke å ha sex med noen av de.

• Liker 2
Skrevet

:hoho: Snakk for deg selv ;) Jeg sier leketøy? jatakk, kuk? Hell no!

Altså, jeg har ingenting i mot mannfolk generellt, jeg ønsker bare ikke å ha sex med noen av de.

:tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...