Gå til innhold

Spør en lesbe.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når du liker en hetrofil jente, hva gjør du da? Er ikke det litt trist ettersom du "aldri" kan få henne?

Og hvordan går du frem hvis du vil prøve deg på en som er hetrofil?

Jeg er hetrofil og har selv blitt lagt ann på av to lesber, og jeg synst de var så voldsomme at det var skummelt så jeg måtte bare gå fra utestedet begge gangene.

Anonym poster: e1e6a17fdd03e346d79edc7443de02c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener det var spørsmål om dette i en annen tråd, men hvordan er det å dusje med jenter f.eks.? Sjekker man dem ut?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

savner du ikke vanlig kuk? Har du sex med ei jente må hun jo bruke strap on, og det er jo ikke det samme som en ekte kuk.

Anonym poster: 4c384d6c438a07a403d77c78cd396738

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig med penetrering? Altså bortsett fra med fingring? En venninne av meg som har flere lesbiske venninner sierat for dem er det vanlig med bl.a dildo og strapon. Er det det? Hvordan blir man enige om hvem som skal ha på seg strapon, og hvem som skal bli tatt, for eksempel på et ONS der man ikke kjenner hverandre?

Og hvorfor ser så mange lesbiske så mandige ut? Altså type traktorlesbe? Har lest et sted at det er fordi når de er barn og gjerne ikke vet hva lesbisk er, så tror de at de må konkurrere med gutta om jentene og derfor må være macho. Tror du det stemmer?

Anonym poster: 8ebd8f550702af24ecf2e187a0fddffe

AnonymBruker
Skrevet

Når du liker en hetrofil jente, hva gjør du da? Er ikke det litt trist ettersom du "aldri" kan få henne?

Og hvordan går du frem hvis du vil prøve deg på en som er hetrofil?

Jeg er hetrofil og har selv blitt lagt ann på av to lesber, og jeg synst de var så voldsomme at det var skummelt så jeg måtte bare gå fra utestedet begge gangene.

Anonym poster: e1e6a17fdd03e346d79edc7443de02c7

Prøver og komme over henne å heller prøve å finne ei som er bifil eller lesbisk.

Anonym poster: d4ccb6a9d3f71fe3a538c0b80cc13bfe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mener det var spørsmål om dette i en annen tråd, men hvordan er det å dusje med jenter f.eks.? Sjekker man dem ut?

noen ganger.

AnonymBruker
Skrevet

savner du ikke vanlig kuk? Har du sex med ei jente må hun jo bruke strap on, og det er jo ikke det samme som en ekte kuk.

Anonym poster: 4c384d6c438a07a403d77c78cd396738

Nei, jeg savner ikke ekte kuk. Mann må ikke bruke strap on om man ligger med jenter, man kan fingre, slikke og gni underlivene mot hverandre.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Noen liker og bli penetrert og noengjør ikke det.

Det finnes maskuline lesber og det finnes feminine lesber. Jeg er en feminin lesbe.

• Liker 2
Gjest SpaceBaby
Skrevet (endret)

Dersom du putter en papirpose på hodet og masturberer foran et speil (sånn at du ikke kan se at det er deg selv). Blir du da tent?

nei.

Har du prøvd?

Endret av SpaceBaby
AnonymBruker
Skrevet

Noen liker og bli penetrert og noengjør ikke det.

Det finnes maskuline lesber og det finnes feminine lesber. Jeg er en feminin lesbe.

Ja, men om du blir med noen hjem for et ONS, hvordan introduserer man isåfall straponen og hvordan blir man enige om hvem som skal bruke den?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men om du blir med noen hjem for et ONS, hvordan introduserer man isåfall straponen og hvordan blir man enige om hvem som skal bruke den?

Man spør den andre parten.

Gjest funky_monkey
Skrevet

Det er litt trist hvor tam denne tråden er :(

• Liker 10
Skrevet

Har du opplevd at menn ikke lar deg være i fred når du forteller at du er lesbisk?

Har du opplevd at menn har oppfattet det som en eller annen type invitasjon til trekant?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du opplevd at menn ikke lar deg være i fred når du forteller at du er lesbisk?

Har du opplevd at menn har oppfattet det som en eller annen type invitasjon til trekant?

nei har ikke det

AnonymBruker
Skrevet

Har du kjæreste?

Nei, men er på utkikk.

Skrevet

nei har ikke det

Hmh. Unikt faktisk.

• Liker 1
Skrevet

Det har jeg. Ved flere anledninger. Det mest graverende angrer jeg fortsatt på at jeg ikke anmeldte til Politiet. Jeg bodde periodevis sammen med en daværende kjæreste. Plutselig en periode jeg bodde alene, begynte det å hissig ringe på, og banke (dundre) på vinduene/døra mi på nattestid.

Dette pågikk noen uker, jeg åpna aldri en dør, men klarte så vidt en gang å se en mannsskikkelse gjennom vinduet.

Så en gang kjæresten og jeg var ute på byen møtte vi en nabo som viste litt stor interesse. Han var en smule på en snurr, og etterhvert kom det fram at det var han som hadde trakassert og skremt meg i ukesvis. Han hadde lagt merke til oss, og "ville være med på soverommet for å se på" :kjefte:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har det noen betydning for deg om en mulig kjæreste er lesbisk eller bifil?

Anonym poster: 5db8f910ba0d4e8f657ad778a6c37625

AnonymBruker
Skrevet

Har det noen betydning for deg om en mulig kjæreste er lesbisk eller bifil?

Anonym poster: 5db8f910ba0d4e8f657ad778a6c37625

Det har ingenting og si for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...