Gå til innhold

Netflix- får du flere filmer etter prøveperioden?


Gjest HeidiL

Anbefalte innlegg

Gjest HeidiL

Det er så mange filmer jeg har lyst til å se men det står utilgjengelig når jeg søker dem opp i netflix. Er det fordi jeg har det gratis prøveabonnementet, slik at jeg får tilgang til mer når betalingen starter? Hvis ikke er det jo mye gammelt og ukjent av filmer i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det lurer jeg også på. Har også oppdaget at filmer ikke er tilgjengelig for streaming, men de ligger jo der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere bruker Firefox, så last ned utvidelsen Media Hint. Da får dere amerikansk utvalg på netflix :jepp: Vi har brukt det nå et par måneder, og det funker strålende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeidiL

Ok, ser at det hjelper noe der man ikke får streamet filmer.

Det jeg egentlig mente var at jeg har mange filmer jeg ønsker å se, og disse er bare tilgjengelig som DVD i netflix. Og ut fra min må-se-liste var det faktisk de aller fleste som kom opp som "utilgjengelig" på søk...

Det jeg lurer på er om noen vet om det vil komme flere nye filmer etterhvert? F.eks. kan man ikke se noen av Harry Potter filmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt å ta et gjensyn med the Walking Dead, men det var bare de 6 første episodene som var tigjengelig, så jeg håper også vi får tilgang til mer etter prøveperioden.. Litt skuffende.

Anonym poster: ecc3ba3ef27b580660ac1cd3cef788d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får tilgang til den amerikanske netflix med mye større utvalg om dere gjør dette:

1.Installer Firefox om dere ikke allerede har det.

2.Oppe i venstre hjørne på Firefox så går dere på utvidelser og søker på en utvidelse som heter Mediahint.

3. Installer Mediahint, gå på netflix og logg dere inn. Volia!

Denne utvidelsen narrer netflix til å tro at dere har en amerikansk konto.

Har nytt det amerikanske utvalget i over en måned nå:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HeidiL

Dere får tilgang til den amerikanske netflix med mye større utvalg om dere gjør dette:

1.Installer Firefox om dere ikke allerede har det.

2.Oppe i venstre hjørne på Firefox så går dere på utvidelser og søker på en utvidelse som heter Mediahint.

3. Installer Mediahint, gå på netflix og logg dere inn. Volia!

Denne utvidelsen narrer netflix til å tro at dere har en amerikansk konto.

Har nytt det amerikanske utvalget i over en måned nå :)

Takk for hjelp! Prøvde det nå, og det er faktisk utrolig mange flere filmer på den amerikanske nettflix enn den norske!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelp! Prøvde det nå, og det er faktisk utrolig mange flere filmer på den amerikanske nettflix enn den norske!

Bare hyggelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får tilgang til den amerikanske netflix med mye større utvalg om dere gjør dette:

1.Installer Firefox om dere ikke allerede har det.

2.Oppe i venstre hjørne på Firefox så går dere på utvidelser og søker på en utvidelse som heter Mediahint.

3. Installer Mediahint, gå på netflix og logg dere inn. Volia!

Denne utvidelsen narrer netflix til å tro at dere har en amerikansk konto.

Har nytt det amerikanske utvalget i over en måned nå :)

Er dette ulovlig eller helt greit å gjøre det? Koster det det samme når prøveperioden er over?

Anonym poster: a424bb04fd97abedf3014c9c5e5e3f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette ulovlig eller helt greit å gjøre det? Koster det det samme når prøveperioden er over?

Anonym poster: a424bb04fd97abedf3014c9c5e5e3f60

Det var DinSide.no som tipset oss om dette, og tviler på at de tipser om ulovligheter, selv om de har et lite papanoiatips i artikkelen.

http://www.dinside.no/906126/slik-faar-du-amerikanske-netflix

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også amerikansk Netflix; den norske er jo en vits. Og ikke minst er det latterlig dyrt ift. hva du får for pengene - halv pris for den amerikanske med 100 ganger mer å velge mellom.. Ulempen er at det er så mye jeg vil se, så det blir fort en film eller tv-episode her og der i stedet for pensumlesing.. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeidiL

Jeg bruker også amerikansk Netflix; den norske er jo en vits. Og ikke minst er det latterlig dyrt ift. hva du får for pengene - halv pris for den amerikanske med 100 ganger mer å velge mellom.. Ulempen er at det er så mye jeg vil se, så det blir fort en film eller tv-episode her og der i stedet for pensumlesing.. :laugh:

Eneste ulempen er vel at filmene ikke er tekstet på norsk, og barnefilmene ikke dubbet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg finner ikke mediahint på utvidelser, hva gjør jeg feil?

Anonym poster: 3d30d6ea152164b999e05b5d0fd81bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste ulempen er vel at filmene ikke er tekstet på norsk, og barnefilmene ikke dubbet?

Hvis man trenger norsk tekst og dubbing så jo, forsåvidt. Personlig har jeg ikke behov for noen av delene, så for meg er det desto bedre uten :laugh: Det er vel noe av grunnen til at tilbudet på den norske er så dårlig; det tar mye tid og penger dersom alt skal ha tekst, og alle barnefilmene skal dubbes + at Norge vil ha skatter og avgifter samt dette med aldersgrenser og lignende +++ mengder av regler og reguleringer, samtidig som Netflix ikke er interessert i å loppe seg for å etterkomme alt dette - de ønsker tross alt å tjene penger de også, og Norge er ikke et nevneverdig stort marked.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke mediahint på utvidelser, hva gjør jeg feil?

Anonym poster: 3d30d6ea152164b999e05b5d0fd81bba

Mellomrom? Altså Media Hint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mellomrom? Altså Media Hint.

Jeg fant det :)

Hvordan får jeg alle de nye seriene og filmene på min play station 3, det er vel ikke mulig? Den har egen "app" for netflix og åpnes ikke i noe nettleser.

På ipad har jeg safari.. mulig å få dette der?

Anonym poster: 3d30d6ea152164b999e05b5d0fd81bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant det :)

Hvordan får jeg alle de nye seriene og filmene på min play station 3, det er vel ikke mulig? Den har egen "app" for netflix og åpnes ikke i noe nettleser.

På ipad har jeg safari.. mulig å få dette der?

Anonym poster: 3d30d6ea152164b999e05b5d0fd81bba

Du må bruke Firefox.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...