Gå til innhold

Pretty Little Liars

Anbefalte innlegg

Gjest Ciegus

Hei!

Jeg tør ikke lese gjennom alt i tilfelle det er spoilere (har kun sett 1.sesong) ;)

Har Netflix og sett den første sesongen der, men nå vil jeg se flere selvfølgelig.. Netflix har kun 1.sesong, så nå lurer jeg på om dere har tips til hvor jeg kan se de andre sesongene??

Dette er jo fryktelig spennende ;)

På amerikansk netflix. Bruk FireFox, innstaller MediaHint (det er en add-on, utrolig enkel å bruke/innstallere, og du skrur den bare av når du vil se på norsk netflix i stedet). De har bare t.o.m sesong 2 på amerikansk netflix da.

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker

Men hvorfor skulle det være Alison? Hun ble jo plaget av A selv når hun var i live, dessuten tviler jeg på Alison ville gjort alle de stygge tingene som har skjedd med vennene sine..?

Anonym poster: 31f29cc394c1d75bb09ccb0da97746e4

Men hvorfor skulle det være Alison? Hun ble jo plaget av A selv når hun var i live, dessuten tviler jeg på Alison ville gjort alle de stygge tingene som har skjedd med vennene sine..?

Anonym poster: 31f29cc394c1d75bb09ccb0da97746e4

Tror de kjører den tvillinggreia som var i bøkene :) Sikkert med litt forandring, men ja

Annonse

Annonse

Da har kusinen min vist meg denne serien på Netflix, er langt uti sesong 1 men får ikke vite noe av det jeg vil vite... Hvem står bak... Dette virker som en nyinspilling sv gamle Twin Peaks....Og når alt kommer til alt får vi ikke svaret skikkelig da heller... AAAAAlt for langtekkelig for meg.

Ser heller Drop Dead Diva på Netflix i stedet...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...