Gå til innhold

Pretty Little Liars

Fremhevede innlegg

Skrevet

I. Marlene King snakker om den slemme i 6B som "big bad", så tror A/Cece virkelig er død.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, ♥Missy♥ skrev:

Visste dere at Lucy Hale er musiker? :)

Ja. Men ikke en veldig god en, etter min mening.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes serien begynner å bli veldig gjentakende nå. Irriterer meg at jentene er så dumme :P :fnise:

Anonymkode: cf7c6...f17

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som tror A virkelig er død? Jeg er faktisk mistenksom. Kan være A (Charlotte/Cece) faket sin egen død. Vi vet jo at enten er A virkelig død, og noen drepte henne, eller hun ikke døde fordi hun ville fortsette med tortureringen. A var utrolig smart, så det er jo ikke helt utenkelig?

Anonymkode: 3b1bf...fc0

Toby identifiserte henne, så hun er nok død :)

Skrevet

Enn om: Alison jobbet for å få Cece ut for å få muligheten til å drepe henne. Cece rev familien hennes fra hverandre, hun løy om hvem hun var, hun torturerte vennene hennes og hun skapte store problemer for alle. Hva om Alison bare lot som om at hun ville ha Cece i nærheten av seg, for selv å rydde henne av veien en gang for alle? Hun alierte seg med Dr. Rollins og sammen planla de hvordan det skulle skje. Alison er neppe sterk nok til å kaste Cece ut av et vindu. Og på plena der, der har Cece en rose i hånda. Samme rose som de Alison har i en vase hjemme. Er Alison The Big Bad?

Anonymkode: aae0e...32f

• Liker 4
Skrevet

CeCe er nok død. Vi så jo henne i kisten, også var Vanessa Ray (som spiller CeCe) opptatt med innspillingen av Blue Bloods samtidig som sesong 6B av PLL ble spilt inn.

Anonymkode: 2b81d...282

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

CeCe er nok død. Vi så jo henne i kisten, også var Vanessa Ray (som spiller CeCe) opptatt med innspillingen av Blue Bloods samtidig som sesong 6B av PLL ble spilt inn.

Joda, men det kommer en sesong 7 ;) 

Jeg tror nok hun er død, men det ville ikke overrasket meg om  hun faket den. Det er A vi snakker om her, jenter! (og gutter, for de av dere som ser på PLL).

Skrevet

Jeg merker at jeg ikke husker så mye fra forrige halv-sesong. Hva var det som skjedde med hun Sara? Hvorfor var hun sur på dem og de sa noe om hva de gjorde med henne? Og når var Sara på Radley? Akkurat det husker ikke jeg noe om.

Ellers.. 5 år senere er liksom denne episoden.. de var vel 18 sist episode som betyr at de er maks 23 nå. De virker jo som om de er 30, med jobber i politikk og mote og forfatter og ferdig med college osv..? (Nå skal det sies at de virket som 25 heller enn 16-18 de første sesongene..og de virket til å gå på high school i sånn 7 år eller noe.. tv-tid er en egen type tid :fnise:)

• Liker 1
Skrevet
Den 15-1-2016 at 22.10, SoftKitty skrev:

Jeg merker at jeg ikke husker så mye fra forrige halv-sesong. Hva var det som skjedde med hun Sara? Hvorfor var hun sur på dem og de sa noe om hva de gjorde med henne? Og når var Sara på Radley? Akkurat det husker ikke jeg noe om.

Ellers.. 5 år senere er liksom denne episoden.. de var vel 18 sist episode som betyr at de er maks 23 nå. De virker jo som om de er 30, med jobber i politikk og mote og forfatter og ferdig med college osv..? (Nå skal det sies at de virket som 25 heller enn 16-18 de første sesongene..og de virket til å gå på high school i sånn 7 år eller noe.. tv-tid er en egen type tid :fnise:)

Sara er "Red Coat" liksom. Ingen vet hva skjedde med hun, det er uforklart ennå. Jeg liker ikke henne iallfall. Sara var på Radley den natt når alle funnet ut hvem "A" var. 

Skrevet

Hva tenker dere er greien med Emily?

Skrevet

Endelig skjer det litt!! Noen andre som har sett siste? Big Bad is on! Spaleb....? Og hvem kjøper Emilys forklaring? Tenk å gå så langt med å lyve for moren sin da! Skaden til Sarah, tror hun klandrer jentene. Og Aria er rett tilbake der hun var for fem år siden. Hun kommer jo ikke over den mannen. 

Skrevet

OG hvorfor går Hannah i morgenkåpe overalt?

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, maipai skrev:

OG hvorfor går Hannah i morgenkåpe overalt?

Haha, samme tenkte jeg!

• Liker 1
Skrevet

Have er Greia med Spaleb? Det må jo bli drama? Men alt så lenge caleb fortsetter i serien 😉 han er jummy ❤️

Og hvor er Allison? Er hun nye "A"? Mona? Lukas tilbake igjen? Hannah i mornkåpe! Noe funky med historien til Emily ? Hvor er Toby? 

En av de få seriene som får meg Til å bli 12 år igjen, og fnisete 😂 

Skrevet

Mark my words, den "nye A", er gamle A. 

I den serien der, hadde det ikke overrasket meg om Cece fremdeles lever og faket sin egen død. Jeg mener, da vil jo INGEN mistenke henne! 

Skrevet

Holder heller en knapp på Mona eller Lucas, som nye A :) Lucas var vel en stor "favoritt" tidligere? 

Om ikke MÅ det være Aria! 

Anonymkode: 0460e...82d

• Liker 1
Skrevet
Den 31.1.2016 at 1.27, AnonymBruker skrev:

Holder heller en knapp på Mona eller Lucas, som nye A :) Lucas var vel en stor "favoritt" tidligere? 

Om ikke MÅ det være Aria! 

Anonymkode: 0460e...82d

Nei, Mona ville aldri gjort det mot jentene (spesielt ikke etter det de gikk gjennom sammen). Mona var A i starten, men er ikke det nå lenger. 

Kan være Lucas.

Skrevet

Har sett "New guys, New lies" nå. Skjønner nå hvorfor denne Big Bad googlet uniforms. Creepy opplegg! Syns det ser ut som at det er en jente. Eller i alle fall en noe lav og tynn person.

Faren til Aria ser litt mistenkelig ut, men tipper hans hemlighet er at han og Arias mor har funnet sammen igjen og at de møtes i hemlighet på hotellet. Det var dette Ezra så den natten, og derav beskjeden på telefonsvareren hans.

Hvem som er Big Bad/A/UberA det aner jeg ikke! Tenkte først Lucas, men hvorfor? Ali kanksje?

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
6 timer siden, NasseNøff skrev:

Jeg har tatt en liten pause fra PLL. Stoppet like før "5 år senere" delen startet. Ser på første episoden nå, altså sesong 6, episode 11. 

Føler de burde ha stoppet ved episode 10. Rett før "5 år senere". 
Vurderer å bare hoppe av og la det bli min slutt. Hva skjer liksom resten av sesongen og neste sesong? A, eller Charlotte/charlie flytter hjem igjen, jentene hater det og de begynner å krangle. Litt etter litt begynner de å stole på "A". 
Så har du kun to utfall; Enten så forblir hun snill og frelst og blablabla, ellers så ender hun opp som en psykopat igjen. 

Hva skal de fylle en hel sesong? B kommer? (en kopi av A), de forelsker seg, skilles, gifter seg, får barn, nye kjærester og vanlig drama.... 
Ja og en løgn fra fortiden som er kjedelig og unødvendig. 

Samme hva de gjør i den siste sesongen så er det ikke bra. For hele serien gikk ut på mysteriet om A. Første halvdel var Allison, hva skjedde, er hun A, hvor er hun, hva har hun løyet om. Siste halvdel var om A, hvem er A, hvorfor gjør A det h*n gjør.. og slike ting. 
Ufattelig teit å få inn enda en A. Vi har jo vært igjennom flere sesonger om A-dramaet! Nå må de gi seg! 
Nei jeg tror jeg gir meg jeg. Alt blir bare feil siden de nå har oppklart hele mysteriet. Ferdig, punktum, de burde ha gitt seg. Kunne ha gitt én episode om "5 år etter", også ferdig. 

Du bør se hvert fall en episode til, så får du svar på endel av det du spør om.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...