Gå til innhold

Pretty Little Liars

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Begynte nettopp på serien på nytt(veldig dumt av meg vil jeg tro, siden jeg ikke ble så skuffa over "the big reveAl"). Første jeg stusset på, hvis det er Mona som er A i starten, hvordan kan ho vite alt? :vetikke:

Da Maya og familien flyttet inn i huset til Ali ble alle tingene hennes kastet. Mona fant de gamle dagbøkene til Ali blant tingene og leste om alle hemmelighetene og løgnene til jentene. Tror det var sånn historien gikk :-) Endret av MissO
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da Maya og familien flyttet inn i huset til Ali ble alle tingene hennes kastet. Mona fant de gamle dagbøkene til Ali blant tingene og leste om alle hemmelighetene og løgnene til jentene. Tror det var sånn historien gikk :-)

Åja, er bare på første episoden, så ble bare litt nysgjerrig :P Tålmodighet er ikke min sterke side. Merker det er mange ting jeg har glemt altså..

Skrevet

Åja, er bare på første episoden, så ble bare litt nysgjerrig :P Tålmodighet er ikke min sterke side. Merker det er mange ting jeg har glemt altså..

Ser den! Er mange ting jeg også har glemt. (Ikke så rart mtp hvor langt de har dratt ut serien samt hundrevis av andre irrelevante småhandlinger..... 😒)

Skrevet

Måtte le av dette bilde. Marlene har virkelig gravd sin egen grav.

Anonymous poster hash: ab2ff...5f0

Skrevet

Måtte le av dette bilde. Marlene har virkelig gravd sin egen grav.Anonymous poster hash: ab2ff...5f0

**

Anonymous poster hash: ab2ff...5f0

post-37809-0-16206400-1439471629_thumb.j

• Liker 9
Gjest imperio
Skrevet

Jeg bruker å spoiler meg selv jeg, ved å lese på div wikia sider. For det er så vanskelig å følge med noen ganger. Spesielt PLL. 

Skrevet

Syykt skuffa! Enig med de som tror at Marlene har endret på hvem som er A! Virker som at hele siste episode ble skrevet i hui og hast. Dritdårlig manus og altfor enkelt forklart! Fy F. Har ventet så lenge på å få vite hvem det er. Hun skulle ha holdt seg til den opprinnelige planen selvom noen har klart å gjette hvem det er.

• Liker 1
Skrevet

Det skal visst ha seg slik at en av de ansatte ble sparket etter å bli tatt i doptestet, som da la ut alt på nettet, slik at de måtte endre hvem A var.... Derfor det var et to ukers opphold mellom noen episoder nå i juli :P sto det på ihvertfall på mange pll sider

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

noen som vet når resten av episodene kommer?

Skrevet

7. januar kommer episode 11, sesong 6

Bare 14(?) uker igjen

• 3 måneder senere...
Skrevet

Noen andre som har sett dagens episode?

Skrevet
1 time siden, maipai skrev:

Noen andre som har sett dagens episode?

Hvor kan jeg se den? 

Anonymkode: aab5c...1ac

Skrevet

Grei nok episode, men føles som en ny serie på en måte. Fikk ikke samme viben liksom. Kanskje det tar seg opp litt.. 

Anonymkode: f4b90...583

Skrevet

Jeg aner en greie mellom Spencer og Caleb. Håper vi får vite mer om dusje-Sara.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kan jeg se den? 

Anonymkode: aab5c...1ac

Bare google Stream Pretty Little Liars så finner du noe :)

Skrevet

Jeg syns helt ærlig det var ufattelig teit av jentene og vitne for Alison, slik at A (Charlotte/Cece) kom ut. Jeg mener, hvem vil at deres kidnapper og torturerer skal komme ut igjen?!?! AHH, det irriterte meg grenseløst!!

Ellers syns jeg det var interessant å se endringene i karakteristikken til b.la Hanna og Spencer, de har forandret seg en del. Alison er fremdeles den lille drittkjerringa.

Håper det tar seg opp.

Anonymkode: 3b1bf...fc0

• Liker 2
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns helt ærlig det var ufattelig teit av jentene og vitne for Alison, slik at A (Charlotte/Cece) kom ut. Jeg mener, hvem vil at deres kidnapper og torturerer skal komme ut igjen?!?! AHH, det irriterte meg grenseløst!!

Ellers syns jeg det var interessant å se endringene i karakteristikken til b.la Hanna og Spencer, de har forandret seg en del. Alison er fremdeles den lille drittkjerringa.

Håper det tar seg opp.

Spencer sa jo hvorfor hun gjorde det, hun trodde aldri i livet at de ville slippe henne ut uansett så da tenkte hun å være snill mot Ali.

Skrevet

Åh, nye episoder:) Må sette meg og se denne. Liker serien veldig godt selv om den til tider blir litt merkelig. 

Visste dere at Lucy Hale er musiker? :)

Skrevet
4 timer siden, Birdo skrev:

Spencer sa jo hvorfor hun gjorde det, hun trodde aldri i livet at de ville slippe henne ut uansett så da tenkte hun å være snill mot Ali.

Ja, jeg fikk med meg det, men herregud - det går an å tenke selv. Sånn hypotetisk sett; hadde dette skjedd meg (hele greia med A, og tortureringen via sms, drapsforsøk og kidnapping), hadde jeg aldri i verden stolt på at "de ikke slipper henne ut uansett". Hallo i luken. Jeg syns det var et dårlig grunnlag gjennom hele episoden!

Noen som tror A virkelig er død? Jeg er faktisk mistenksom. Kan være A (Charlotte/Cece) faket sin egen død. Vi vet jo at enten er A virkelig død, og noen drepte henne, eller hun ikke døde fordi hun ville fortsette med tortureringen. A var utrolig smart, så det er jo ikke helt utenkelig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...