Gjest baremeg89 Skrevet 4. juni 2015 #581 Skrevet 4. juni 2015 Så 6 episoder for noen uker siden, men fikk ikke helt med meg hva som skjedde. Så jeg ga opp. Men skal prøve igjen når jeg er ferdig med det jeg ser nå, Keeping up with the Kardashian. Jeg ser på mange serier samtidig, eller som jeg "følger" da. Mange jeg har gått lei av, for de blir jo aldri ferdig! Som Grey's Anotomy og Supernatural. Følger nå 8 serier som går på TV i Amerika nå, og 4 jeg har tatt en pause fra, for jeg begynner å bli litt små lei, og 4 jeg venter på at ny sesong skal starte Hadde et dokument hvor jeg skrev ned alle seriene jeg har sett ferdig... men den slettet jeg, var vell 20+ serier på den. Ja, jeg er litt TV junkie Ser nå på den nyeste PLL episoden, så kanskje jeg henger litt mer med. Avsporing men er såå glad supernatural er til bake! Dean 😍 <3.. Har sett gammle eps av pll, trodde lenge at Aria var A (schizofreni) men så feil kan en ta:p Irriterer meg grønn over hvor rotete det er! Hvor mangen "teorier" og historier de har startet på men aldri fullført. (Sikkert pga produsentene ikke ville det skulle gå i den retningen) Synst det ødelegger litt for serien at hun ikke viste hvem A skulle være de første sesongene.. Blir litt meningsløst. Ppl har en "frustrerte fruer" sjarm over seg som jeg har blitt hekta på. Selv om jeg er 26 og det er en ungdomsserie.. 😳
rumperister Skrevet 4. juni 2015 #583 Skrevet 4. juni 2015 Synes det var en bra sesongstart! Enig, lover godt! Spent på alle svarene vi visstnok skal få :D og er såå glad for at Mona er tilbake! 1
Apocalypse Skrevet 5. juni 2015 #584 Skrevet 5. juni 2015 Synes det var en bra sesongstart, liker at serien blir mørkere og mørkere. *snip* Veldig interessant teori! Men hva tror dere Andrew har å gjøre med dette?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #585 Skrevet 5. juni 2015 Bare jeg som syntes den episoden var kjempeskummel? Og hun jenta som hadde vært der så lenge..hvorfor sa hun ikke noe når hun så ut døren på de jentene? Trodde først hun var utkledd A jeg, hun så ut som en gutt med parykk haha. Anonymous poster hash: 669a7...b81
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #586 Skrevet 6. juni 2015 Det er da du finner feil, vet du. Du husker kanskje Gossip Girl? Da det kom ut at Dan (av alle mennesker) var GG, så kikket jeg på alle sesongene igjen. Det er ekstremt mange hull i historien om at Dan er GG, nettopp fordi de ikke visste om de skulle ha han som GG eller ei. Så nei, hvis du ser sesongene av PLL igjen, så garanterer jeg at du sitter sånn; "Men... det er jo A! Hvorfor er DU der, når A gjør alle de greiene?!" F.eks. Det blir så teit når produsentene skal rote til alt. Det er jo 24-25 episoder i HVER bidige sesong, og da er det jo klart at det blir ekstremt mye å følge med på... Ååååååh, hadde bare komt til sesong 4 av GG.... Anonymous poster hash: 3d61c...72a
Ms.Sommerfugl Skrevet 6. juni 2015 #587 Skrevet 6. juni 2015 Ååååååh, hadde bare komt til sesong 4 av GG.... Anonymous poster hash: 3d61c...72a [/acronym UNNSKYLD!
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #588 Skrevet 6. juni 2015 Det er da du finner feil, vet du. Du husker kanskje Gossip Girl? Da det kom ut at Dan (av alle mennesker) var GG, så kikket jeg på alle sesongene igjen. Det er ekstremt mange hull i historien om at Dan er GG, nettopp fordi de ikke visste om de skulle ha han som GG eller ei. Så nei, hvis du ser sesongene av PLL igjen, så garanterer jeg at du sitter sånn; "Men... det er jo A! Hvorfor er DU der, når A gjør alle de greiene?!" F.eks. Det blir så teit når produsentene skal rote til alt. Det er jo 24-25 episoder i HVER bidige sesong, og da er det jo klart at det blir ekstremt mye å følge med på... Helt enig i at det var teit at DAN viste seg å være GG, men han sa jo når han ble avslørt at Jenny hadde visst om det og at hun hjalp han.. Men enig i at man i utgangspunktet burde vite fra starten hvem som skal være "the bad guy". Jeg skulle virkelig ønske Ezra var A, det hadde vært sykt kult. Håper det skjer litt mer fremover hvertfall.. Og jeg skulle ønske vi snart får vite hvem A er en gang for alle.. Men skulle ikke forundre meg om Marlene King bare "nå får dere vite hvem den virkelige A er" også i siste episode ever av serien så er det en annen A Anonymous poster hash: cdf92...e69
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #589 Skrevet 10. juni 2015 Skuffet over dagens episode. Tar så utrolig lang tid før vi får vite noe mer! Anonymous poster hash: 4ca59...73a 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #590 Skrevet 10. juni 2015 Synes de to første episodene av denne sesongen har vært kjempebra!Anonymous poster hash: ab2ff...5f0
Gjest Skrevet 10. juni 2015 #591 Skrevet 10. juni 2015 Den første episoden var utrolig bra, jeg ble mer skuffet over denne. Synes egentlig ikke det skjedde så mye. Gleder meg til neste, når vi i følge promoen får vite hvem Charles er
Gjest bruker83924 Skrevet 10. juni 2015 #592 Skrevet 10. juni 2015 Synes de to første episodene av denne sesongen har vært kjempebra!Anonymous poster hash: ab2ff...5f0 Enig. Syntes det har skjedd masse spennende til nå. De fleste serier er jo litt trege i starten. Tror dere Sara Harvey er til å stole på? Er litt redd hun har fått Stockholm syndromet.
Storekommode Skrevet 10. juni 2015 #593 Skrevet 10. juni 2015 På imdb.com står det at nesten alle skuespillerne vet hvem A er.. Får håpe det er den ekte A som blir avslørt nå!
Ms.Sommerfugl Skrevet 10. juni 2015 #594 Skrevet 10. juni 2015 Tror ikke A blir avslørt i neste episode. Vi får kanskje et pekepinn, men ingen direkte avsløring. Det kommer ikke før i episode 10 (se tittelen for episoden: "Game Over, Charles") Tror jeg da. Etter erfaring, så tror jeg de kommer til å la oss sitte på pinebenken en liten stund til. Sesongfinalen av PLL sesong 5, ble jo promotert som; "BIG A REVEALED", når alt vi fikk var et navn.... :|
Jupin Skrevet 10. juni 2015 #595 Skrevet 10. juni 2015 Ting var hypet opp nye sykt om #bigAreveal ... Aldri vært så skuffet over en episode før. haha I. Marlene King hadde sagt at vi skulle få se -A; uten maske og uten hette. Skuffelsen var ikke liten når man da får se vedkommende som 5- ish- åring. Hvilke teorier holder dere en knapp på? Vurdere å se grovt gjennom sesong 3 og utover for å huske ting bedre og plukke opp på hint, haha ... I. Marlene King sa vel at man kunne finne ut av det dersom man så fra sesong 3 så.
Ms.Sommerfugl Skrevet 10. juni 2015 #596 Skrevet 10. juni 2015 Ting var hypet opp nye sykt om #bigAreveal ... Aldri vært så skuffet over en episode før. haha I. Marlene King hadde sagt at vi skulle få se -A; uten maske og uten hette. Skuffelsen var ikke liten når man da får se vedkommende som 5- ish- åring. Hvilke teorier holder dere en knapp på? Vurdere å se grovt gjennom sesong 3 og utover for å huske ting bedre og plukke opp på hint, haha ... I. Marlene King sa vel at man kunne finne ut av det dersom man så fra sesong 3 så. Personlig tror jeg det er Wren. Jeg har også hørt rykter om at A er en som var med i episode 1, og det var jo Wren såå... Og ja, jeg er helt enig med deg når det gjalt #bigareveal, den var den mest skuffende hypen jeg noensinne har vært vitne til! Nå syns jeg nok er nok. 6 sesonger senere, og vi vet INGENTING. Det får være måte på hvor mye man skal melke en serie for penger, altså. 1
Jupin Skrevet 10. juni 2015 #597 Skrevet 10. juni 2015 Er vel sagt at det kun blir 7 sesonger, så er jo bra at de har hele to sesonger på å avslutte ting, og få gitt oss svar på det vi lurer på. Gleder meg til å få svar! haha Tja, jeg vet Marlene har sagt på twitter e.l. at -A var med i pilotepisoden, men hun har i ettertid presistert at det da var snakk om daværende -A, som var Mona. Men godt mulig også bigA var med. ^-^ Håper det er en sentral karakter som er #bigA ... Hele Andrew tullet de driver med nå er bare lame, han har så og si ikke vært med og ingen tror at det er han uansett? Flere som følger Marlene på snapchat? Hun la ganske nylig ut en snap på mystory der det stod "1 + 1 = A" - så dvs to stk er A?
maipai Skrevet 12. juni 2015 #598 Skrevet 12. juni 2015 Flere som følger Marlene på snapchat? Hun la ganske nylig ut en snap på mystory der det stod "1 + 1 = A" - så dvs to stk er A? Hva heter hun på snap? 1
Jupin Skrevet 12. juni 2015 #599 Skrevet 12. juni 2015 Hun heter imarleneking på snapchat. Vet ikke hvordan jeg siterer på mobilen.
Gjest imperio Skrevet 13. juni 2015 #600 Skrevet 13. juni 2015 synes uka's episode var ganske unødvendig. Fikk ikke med meg noe big som skjedde. Den var liksom... ingenting
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå