Gå til innhold

Pretty Little Liars

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Jason og Charles er jo seks, syv år eldre enn Andrew.

Andrew viser seg sikkert bare å være "egentlig snill" sånn som med Ezra, Toby, Melissa etc :P

Det MÅ jo være at DiLaurentis har en ukjent sønn som har blitt forsømt og nå vil ta hevn :P

Anonymous poster hash: 30111...7d3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Jason og Charles er jo seks, syv år eldre enn Andrew.

hmm, sant! Men lurer veldig på hva Andrew gjorde med den lyttingen av telefonen! Håper han ikke bare gjør det fordi han liker Aria og vil prøve å hjelpe til, håper det ligger noe mer bak det

Skrevet

Andrew viser seg sikkert bare å være "egentlig snill" sånn som med Ezra, Toby, Melissa etc :P

Det MÅ jo være at DiLaurentis har en ukjent sønn som har blitt forsømt og nå vil ta hevn :P

Det er det jeg også tenker. Men er litt rart at han tar hevnen sin på lillesøstras venner, i stedet for foreldrenen sine... Nei, ikke vet jeg! Får vel vente til juni.

Skrevet

Tror ikke andrew er Charles men han er med på ett eller annet vis. Spørs om alt bare har vært tilfeldig og at han bare vil hjelpe aria..

AnonymBruker
Skrevet

Det er det jeg også tenker. Men er litt rart at han tar hevnen sin på lillesøstras venner, i stedet for foreldrenen sine... Nei, ikke vet jeg! Får vel vente til juni.

Mora ble jo drept... Og hun har jo alltid vært mer sentral enn faren. Æsj så spennende det ble nå :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, sesongfinalen var dritdårlig.. Begynner å bli lei Marlene King som alltid hyper opp finalene og lover svar, også ender vi opp med sånn crap som det her :(

Anonymous poster hash: cdf92...e69
  • Liker 3
Skrevet

Æsj, sesongfinalen var dritdårlig.. Begynner å bli lei Marlene King som alltid hyper opp finalene og lover svar, også ender vi opp med sånn crap som det her :(

Ja, den var rett og slett crap. Begynner å lure på om A noen gang blir avslørt. Tipper jeg blir rimelig oppgitt av den avsløringen iallefall...

Skrevet

Har ikke Marlene King sagt at man ser A i første episoden?

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke Marlene King sagt at man ser A i første episoden?

Hun sa jo at vi fikk vite hvem A er i finalen og.. Det var strengt tatt en sannhet med modifikasjoner. Kommer ikke så langt med et navn på en helt ny karakter liksom. Noe så teit.

Skrevet

Hun sa jo at vi fikk vite hvem A er i finalen og.. Det var strengt tatt en sannhet med modifikasjoner. Kommer ikke så langt med et navn på en helt ny karakter liksom. Noe så teit.

Vi har helt sikkert sett karakteren før, men enig!

Skrevet

"when asked for some more hints about Charles, Marlene wrote to a fan, "I have given you a ton of hints in seasons 3-5. A is not a stranger." "

AnonymBruker
Skrevet

Vi har helt sikkert sett karakteren før, men enig!

Ja, vi har nok det.. Men forventet å få et ansikt til navnet :P er bare så lei av at hver gang det er en finale, så kommer det uttalelser fra Marlene King om at "dette er den sykeste episoden noen gang, omg dere skal få så mange svar". Jeg satt hele episoden og ventet på at den skulle bli syk og når det var 10 min igjen innså jeg at denne episoden var like ræva som resten. Men jeg liker jo serien og, så klarer ikke slutte å se :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Lest at mange teorier sier at Charles er Lucas. At han er lillebroren til Jason (ca 1 år yngre). Bare søk litt rundt på teorier så finner dere ut at det er ganske logisk at Lucas er A! :)

AnonymBruker
Skrevet

Charles er A, som er broren til Jason. Men hvem i helvete er Charles!? Må si jeg ble skuffet over episoden.

Anonymous poster hash: 4ca59...73a
Skrevet

Gidder ikke å se mer før serien er helt ferdig så kan jeg spole meg frem til hvem A virkelig er!

• Liker 1
Skrevet

Gidder ikke å se mer før serien er helt ferdig så kan jeg spole meg frem til hvem A virkelig er!

Jeg sluttet å se for lenge siden og følger bare med i tråden her, jeg nå. Og så tenker jeg at jeg gjør som deg; ser på sesongene omigjen og spoler over det som blir kjedelig (omtrent 90% :fnise: )

Er Toby og Spencer fortsatt kjærester forresten? Og Hannah og Caleb?

Skrevet (endret)

Jeg sluttet å se for lenge siden og følger bare med i tråden her, jeg nå. Og så tenker jeg at jeg gjør som deg; ser på sesongene omigjen og spoler over det som blir kjedelig (omtrent 90% :fnise: )

Er Toby og Spencer fortsatt kjærester forresten? Og Hannah og Caleb?

Jeg ser heller ikke på lenger så jeg aner ikke :fnise: Endret av Missfebruary
AnonymBruker
Skrevet

I bøkene er det tvillingsøsteren til Alison som er A. Hun drepte den virkelige Alison, og tok over rollen som Alison for å bli venninne med jentene.

Jeg tror at Jason er A, men jeg tror ikke Jason er Jason. Om det gir mening?

Anonymous poster hash: b4385...dd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...