Gå til innhold

Pretty Little Liars

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gledet meg også til det, men det viser seg at vi ikke helt får hvite hvem A er likevel :( vi får kun vite... [fårikketilspoiler hjeelp]

Hæææ? *rivermegihåret* Hva får vi vite da?

Skrevet

Hæææ? *rivermegihåret* Hva får vi vite da?

Min meg på hvordan vi lager

så kan jeg skrive det

:)
Skrevet

Ok, det sies at vi får vite hvem A er i finalen, dette får vi vite;

Det er noen klosser med bokstaver på, og dette er et anagram for Charles. Så charles er A.. De konkluderer med at A er mann. Men charles kan jo være.. Charlotte? Tenker at det er det ekte navnet til en vi har møtt i serien allerede

Stooooor spoiler;

mona lever!

Skrevet (endret)

Litt utfyllende spoiler for finalen;

Jentene dømmes for medvirkning til drap. På vei til fengsel kidnappes de av A som har et "dukkehus" han setter de i. Her "leker" han med dem, får de til å late som om de kler seg for skoleball osv, mens han ser på dem via kamera , (syke saker). Så kommer Ali frem, med den gule toppen hun hadde på drapsnatten. Det viser seg at det ikke er Ali, men en person med Ali-maske og parykk. Og denne personen er? Mona! Sesongen slutter med at jentene innser at de er inneburet.

Endret av rumperister
Skrevet

Sjuke greier! Ble egentlig ikke noe klokere...

Men skjønner ikke hvorfor de sier at A skal avsløres, når A ikke skal avsløres. Skuff!

Skrevet

Æsj nå angrer jeg på at jeg leste spoilerne :( så teit egentlig. Tror ikke jeg gidder å se mer før episoden hvor de virkelig avslører A

Skrevet

Jeg synes det er rart at disse jentene skal gjennom gå så mye bare på noen år!? siste spoileren høres sinsyk ut.

Men den spoileren som sikker har med mike å gjøre(hvis dere skjønner hvem jeg skal snakke om:p) er den personen snill eller slem?

Anonymous poster hash: 81121...1f1
Skrevet

Litt utfyllende spoiler for finalen;

snip

Det her er jo helt på trynet vanvittig :P Begynner virkelig å lure på hvem som står bak, for jeg får ikke noen av karakterene i serien til å stemme med A lenger...

Skrevet

Jeg begynner snart å lure på om jeg selv er A.

• Liker 7
Skrevet

Noen andre som tenker at avsløringen til denne "Daisy" kan være planlagt spill fra produsentene?
For å villelde fra teorier som kanskje stemmer, eller noe...

Anonymous poster hash: 68139...d41
Skrevet

Ok, det sies at vi får vite hvem A er i finalen, dette får vi vite;

Det er noen klosser med bokstaver på, og dette er et anagram for Charles. Så charles er A.. De konkluderer med at A er mann. Men charles kan jo være.. Charlotte? Tenker at det er det ekte navnet til en vi har møtt i serien allerede

Stooooor spoiler;

mona lever!

aner meg at Mona lever, er jo en grunn til at det ikke er funnet noe "lik".

Anonymous poster hash: b492e...4af

Annonse
Skrevet

Denne serien blir jo bare dårligere og dårligere, skal si de drar ut tiden... men må jo bare se også :P

Anonymous poster hash: b492e...4af
Skrevet

Ezra er faktisk A! Enig? Uenig?

Anonymous poster hash: 68139...d41
Skrevet

Når kommer neste sesong på amerikansk Netflix? Ventet så veeldig lenge. :(

Anonymous poster hash: 744ee...9ca

Skrevet

aner meg at ......r, er jo en grunn til at det ikke er funnet noe ..... Anonymous poster hash: b492e...4af

Dette er det sikkert mange som blir kjempeglade for at du avslører

• 2 uker senere...
Skrevet

Når kommer neste sesong på amerikansk Netflix? Ventet så veeldig lenge. :(Anonymous poster hash: 744ee...9ca

Sjekk britisk netflix ☺ tror episodene kommer ut der rett etter de har blitt sendt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...