Gå til innhold

Trenger hjelp til en barne-tvserie på slutten av 80-tall tidlig 90-tall


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Husker ikke så mye, men den fikk på slutten av 80- begynnelsen av 90-tallet (muligens tidligere). Ikke sikkert det var en serie, muligens bare én episode, men da gikk den flere ganger.

Dukkefilm, om en gutt som bodde med moren, faren var et spøkelse. Moren stappet i gutten pølser hele tiden. Skikkelig creepy stemning. Tror kanskje det er en Øst-Europeisk produksjon, uten at jeg egentlig har peiling.

Noen som kan hjelpe meg?:)

Anonym poster: 9f272772da36cfc844c0ec98bbaf85ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være "Barna fra barnekjelleren"? Mener det var noe pølser i den...og dukkefilm :)

Det høres ut som den verst mulige tittelen på en barnetvserie noen sinne.. "Barna fra barnekjelleren" - bare navnet gir meg frysninger. Små, likbleke barn med store øyne og gapende munner som kommer opp fra en mørk kjeller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som den verst mulige tittelen på en barnetvserie noen sinne.. "Barna fra barnekjelleren" - bare navnet gir meg frysninger. Små, likbleke barn med store øyne og gapende munner som kommer opp fra en mørk kjeller...

Det høres ut som den verst mulige tittelen på en barnetvserie noen sinne.. "Barna fra barnekjelleren" - bare navnet gir meg frysninger. Små, likbleke barn med store øyne og gapende munner som kommer opp fra en mørk kjeller...

Synes Ts skal drite i alt som har vært postet før i i denne aktuelle tråden

Hvordan noen i det hele tatt forventer at andre skal fortsette en diskusjon uten reelle motargumenter er uforståelig for meg.

Anonym poster: 837bac0a11a782f6e929aae7f789c8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ut som den verst mulige tittelen på en barnetvserie noen sinne.. "Barna fra barnekjelleren" - bare navnet gir meg frysninger. Små, likbleke barn med store øyne og gapende munner som kommer opp fra en mørk kjeller...

Ja, jeg er enig. Skrekkfilm for barn, liksom.. Men TS sa det var en creepy stemning i serien, så da kan det kanskje være den?

Fant ikke noe linker, bilder eller klipp på google, men det virker som å være en tysk eller østerriksk produksjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Ts skal drite i alt som har vært postet før i i denne aktuelle tråden

Hvordan noen i det hele tatt forventer at andre skal fortsette en diskusjon uten reelle motargumenter er uforståelig for meg.

Anonym poster: 837bac0a11a782f6e929aae7f789c8c1

Har du postet i feil tråd, kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være "Barna fra barnekjelleren"? Mener det var noe pølser i den...og dukkefilm :)

Takk for svar!

Finner ikke noen bilder eller klipp fra den når jeg søker på Barna i barnekjelleren. Ser ut som om det er en bokserie?

TS

Anonym poster: 9f272772da36cfc844c0ec98bbaf85ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...