Gå til innhold

Noen som vet hva tv-serien heter?


sol87

Anbefalte innlegg

For en god stund siden, fulgte jeg en miniserie på nrk1, nett-tv. Den handlet om noen britiske kvinner under andre verdenskrig som reiser fra byen og ut til en gård for å hjelpe til på grunn av fraværet av menn (som er i krig). Det er en veldig koselig serie. De bor hos en kvinne og en mann som jeg synes å huske hadde adelige titler. Den første sesongen ender litt dramatisk, i og med at mannen som eier gården blir skutt. En ung kvinne på gården blir gravid, og får et barn, noe de må skjule for gårdens kone, men jeg tror hun oppdager det på slutten av sesongen. Ja, dette var rotete og dårlig forklart, men kan det være noen som vet hvilken serie jeg snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blue Jeans

Søkte bare på noe greier på google, så er langt fra sikker, men kan det være Foyle`s war? Ser også ut som den har gått på nrk, så kan jo kanskje stemme da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foyles war kan jeg med sikkerhet si at det ikke er. Det er en krimserie, som er avsluttende for hver episode. Utenfor det, kan jeg dessverre ikke hjelpe deg tror jeg. Mener å huske at BBC har en tv-serie som går ut på ihvertfall noe av det samme, husker ikke helt detaljene, men den heter "land girls" eller noe. kanskje det er den? Nrk, kjøper ihvertfall mye av BBC, så er en mulighet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Land girls?

Tilgjengelig på Netflix.

Anonym poster: 24f2004ab2d671d3086dc52a0512ca88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...