Gå til innhold

Julens store TV begivenhet NRK2 Lørdag 29 desember kl 1600


Kjetil E

Anbefalte innlegg

Jepp da sender de Nordlandsbanen minutt for minutt i 9 timer og 50 minutter. Gleder meg stort til Julens maratonsending.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørsmålet er bare hvor mye cola og ostepop man trenger.

Anonym poster: 04d06cb73a3eab39d4aac96367386427

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Drar opp denne fordi jeg leter etter en sang som ble spilt da dette ble sendt. Den het noe med reiser hjem mot nord og jeg trooor det er Kari Bremnes som synger den, men er ikke helt sikker. Den var så fin og jeg har ikke funnet den! :( Noen som vet?



Anonymous poster hash: ecde5...e25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke Moddi og togsang?

Anonymous poster hash: 04d06...427

Nei, er ikke den. Trodde det var den først da jeg søkte på Kari Bremnes, men er en annen låt. Åååå, at jeg ikke finner den!

Anonymous poster hash: ecde5...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var visst den likevel. Tusen takk! Hadde nemlig kun hørt på Kari Bremnes sin togsang og trodde denne var den samme, men hennes er jo en helt annen både tekst og melodi. Så to sanger med samme navn. Men er det Kari Bremnes som synger på Moddi sin sang også? Høres sånn ut.

Anonymous poster hash: ecde5...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er Moddi. Anonymous poster hash: 04d06...427

Men Moddi er jo en mann og det er da vitterlig en dame som synger? Høres jo ut som Kari Bremnes.

Anonymous poster hash: ecde5...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var visst den likevel. Tusen takk! Hadde nemlig kun hørt på Kari Bremnes sin togsang og trodde denne var den samme, men hennes er jo en helt annen både tekst og melodi. Så to sanger med samme navn. Men er det Kari Bremnes som synger på Moddi sin sang også? Høres sånn ut.

Anonymous poster hash: ecde5...e25

Men Moddi er jo en mann og det er da vitterlig en dame som synger? Høres jo ut som Kari Bremnes.

Anonymous poster hash: ecde5...e25

Herregud. Nei, det er selvsagt ikke Kari Bremnes. Det er Moddi. Ikke drit deg ut.

Anonymous poster hash: 9755b...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Nei, det er selvsagt ikke Kari Bremnes. Det er Moddi. Ikke drit deg ut.

Anonymous poster hash: 9755b...a38

Du trenger ikke være så jævla frekk. Men det er da en dame som synger hvis ikke han Moddi-greia har veldig lys stemme da. Sangen er uansett fin selv om du er frekk. :P

Anonymous poster hash: ecde5...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...