Gå til innhold

Pen kjole til lav jente med stor rumpe og lår.


momo

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 1,63 høy, har stor rompe, og kraftige lår, slank midje og store pupper.

Synes det er så vanskelig å finne en fin kjole. Synes de fleste får bare rompe og lår til og se enda større ut. Samtidig får en del av de magen til og se større ut.

Blir veldig glad for alle tips jeg kan få. Liker helst litt fargerike kjoler, synes svart blir så hard farge til huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for svar! Det er en kjole jeg skal ha på meg på fest, og ut på byen, men litt mer pent enn bare vanlig ut på byen.

Men likte veldig godt kjolen jolia la ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar! Det er en kjole jeg skal ha på meg på fest, og ut på byen, men litt mer pent enn bare vanlig ut på byen.

Men likte veldig godt kjolen jolia la ut.

Asos har kjempemange fine kjoler i alle forskjellige snitt! Jeg har også ganske stor rompe og lår (type, bruker ikke bukser lenger), og liker veldig godt noe som kalles tulip-cut på kjoler. Det er et kjempefint snitt som får bena til å se lange og fine ut..synes jeg da!

I tillegg har forever21 en kjempefin nettbutikk, både US og EU (du kan selv velge hvilken når du klikker deg inn, se i høyre hjørne øverst på siden, vedsiden av "my bag").

Men det er ingenting å være flau over, det høres ut som du har en kjempeflott timeglass-form, og det er definitivt den mest sexy formen av alle. Hvem vil vel være planke?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første kjolen som ble lagt ut bilde av her var F_E I_ L!!!!! :sjokkert:

Med store pupper og rumpe så vil du se større ut i en slik kjole. Veldig lite flaterende.

Fremhev midjen! ALLTID!

Jeg har samme kroppen som deg nesten med stor rumpe, smal midje og store pupper.

Ikke så store lår.

Kjøp feks ett skjørt som går opp til midjen, ikke skjørt som stopper med hoftene. Bruk gjerne mørke farger nedentil og mer lyse farger/ glitter oventil.

En V-hals får deg til å virke lengre. Jeg går alltid for inntilsittende klær. Inntilsittende over midjen er uten unntak. Fremhev det beste. Du kan jo også finne en enkel kjole og så bruke ett belte for å fremheve midjen. Smale klær vil også få deg til å se lengre ut

Anonym poster: 1f9351467c614c7b848466e61a4f9457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første kjolen som ble lagt ut bilde av her var F_E I_ L!!!!! :sjokkert:

Med store pupper og rumpe så vil du se større ut i en slik kjole. Veldig lite flaterende.

Fremhev midjen! ALLTID!

Jeg har samme kroppen som deg nesten med stor rumpe, smal midje og store pupper.

Ikke så store lår.

Kjøp feks ett skjørt som går opp til midjen, ikke skjørt som stopper med hoftene. Bruk gjerne mørke farger nedentil og mer lyse farger/ glitter oventil.

En V-hals får deg til å virke lengre. Jeg går alltid for inntilsittende klær. Inntilsittende over midjen er uten unntak. Fremhev det beste. Du kan jo også finne en enkel kjole og så bruke ett belte for å fremheve midjen. Smale klær vil også få deg til å se lengre ut

Anonym poster: 1f9351467c614c7b848466e61a4f9457

Mener du virkelig det? Jeg har omtrent samme fasong som TS, og kjoler med det snittet er noen av de som ser best ut på meg. Men jeg har midjen høyt oppe, så det kan være det som utgjør forskjellen. Det er forøvrig viktig at stoffet faller pent, for hvis stoffet er for stivt, så er jeg helt enig med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...