womenwomen Skrevet 18. desember 2012 #41 Skrevet 18. desember 2012 Du har ingen grunn til å klaga, du har vald sjølv å vera så kravstor. Forresten... I denne kasanovaklubben din, blir jenter som får pult like mykje som de, men har lågare status, omtala som ludder? Er bare de med lavere status som blir omtalt som " ludder" . Gjerne de med mindre attraktivt utseende og som er økonomisk svakere og underdanig...andre. Jeg er good looking og økonomisk sterk og selvstendig og har fin fasade.Ingen ville kalt meg et ludder. Men at jeg er glad i sex er vell ingen hemmelighet heller..men pene folk får lov å ha sex : ) Uten å bli omtalt med stygge ord...Går jo an å ha stil og klasse vet du. Når man først gjør det : )
Alina X Skrevet 18. desember 2012 #42 Skrevet 18. desember 2012 Jeg er glad jeg klarte å formulere en setning som varmet hjertet ditt litt, for meg får det være dagens prestasjon. "Og, by the way", "Have a nice week", "Cry me a river" ... hehe. Skulle tro det var Ricky Lake-show her. Du behøver ikke å bli sint fordi innlegget ditt ble tråkket på, sånn går det når du har dårlige argumentasjoner og sier en ting for så å plutselig hevde at du mener noe annet. Du må tørre å stå for det du sier.
Staketten Skrevet 18. desember 2012 #43 Skrevet 18. desember 2012 Er bare de med lavere status som blir omtalt som " ludder" . Gjerne de med mindre attraktivt utseende og som er økonomisk svakere og underdanig...andre. Jeg er good looking og økonomisk sterk og selvstendig og har fin fasade.Ingen ville kalt meg et ludder. Men at jeg er glad i sex er vell ingen hemmelighet heller..men pene folk får lov å ha sex : ) Uten å bli omtalt med stygge ord...Går jo an å ha stil og klasse vet du. Når man først gjør det : ) Kor mange jenter har du mobba opp gjennom barne- og ungdomsåra?
womenwomen Skrevet 18. desember 2012 #44 Skrevet 18. desember 2012 Kor mange jenter har du mobba opp gjennom barne- og ungdomsåra? Faktisk ingen...! Men jeg er blitt mobbet pga sterk sjalusi mot meg, fra andre jenter. Jeg er snill jente jeg : ) Svina er som oftest ganske ugly å se på : )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå