Gå til innhold

Loslitt logikk.

Fremhevede innlegg

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Skjønte ikke helt poenget med dette jeg. Det er greit å kalle kvinner som har mye sex for luddere fordi det er enklere for de å få sex?

Samtidig skriver du jo at den eneste grunnen til at menn ikke har like mye sex er at kvinner sier oftere nei.

Makes no sense to me.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte ikke helt poenget med dette jeg. Det er greit å kalle kvinner som har mye sex for luddere fordi det er enklere for de å få sex?

Samtidig skriver du jo at den eneste grunnen til at menn ikke har like mye sex er at kvinner sier oftere nei.

Makes no sense to me.

Jepp! Og det er greit å kalle menn i høyere stillinger for klatremus for det er enklere for dem å klatre i rangstigen sånn karrieremessig....

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet (endret)

Erotisk kapital er en pseudointellektuell idé som sirkulerer på nettet. Det er noe som gjør kvinner mektige og menn fryktelig små.

Den bygger på myten om naturlig mannlig aggressivitet og kvinnelig passivitet, i stedet for å fremme tankegangen om gjensidige og respektfulle relasjoner?

I tillegg har vi kvinner og menn som rakker ned på kvinner som er seksuellt frigjorte, menn og kvinner som rakker ned på menn som er fanget i ufrivillig sølibat, og hjulene snurrer videre......

Så hva sitter vi igjen med?

Jo, slitne myter og pseudovitenskap som degraderer menn til siklende bikkjer og kvinner til prippne følelsesløse gold-diggers. Hee-haw!

Endret av Amazing Cunt Wig
  • Liker 2
Skrevet

Erotisk kapital er en pseudointellektuell idé som sirkulerer på nettet. Det er noe som gjør kvinner mektige og menn fryktelig små.

Den bygger på myten om naturlig mannlig aggressivitet og kvinnelig passivitet, i stedet for å fremme tankegangen om gjensidige og respektfulle relasjoner?

Kvinner og menn rakker ned på kvinner som er seksuellt frigjorte, menn og kvinner rakker ned på menn som er fanget i ufrivillig sølibat, og hjulene snurrer videre....

Så hva sitter vi igjen med?

Jo, slitne myter og pseudovitenskap som gjør menn til siklende bikkjer og kvinner til pripne følelsesløse gold-diggers. Hee-haw!

Nei, ikke siklende bikkjer, sprengkåte apekatter! :opplyser:

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Nei, ikke siklende bikkjer, sprengkåte apekatter! :opplyser:

Same shit, new wrapping!

Skrevet

Ok at menn har det vanskeligere på det ENE markedet(og lett på så og si alle andre "marked") men legitmerer det at folk kaller kvinner for horer bare de har hatt seg med mer enn 3 personer?kan man virkelig synes det er greit å kalle andre for slikt? for det er det de fleste kvinner har problemer med, ikke om Ola og Per får knulle rundt, men at de selv får et stempel.

Uansett så kan man ikke anse det som en universiell sannhet at det ikke er dobbelmoraliserende, dette er bare meninger. Det er ikke min sannhet for jeg synes det er dobbelmoraliserende uansett hvor mye noen skal "forklare" hvorfor det ikke er det....din sannhet er ikke min sannhet er det visst noe som heter.

Også lurer jeg på en ting: det er som regel de samme mennene som mener kvinner bør ha på seg kyskhetsbelte samtidig som de mener at menn må "få"masse tilfeldig sex. Hvordan skal dette gå opp? Skal vi dele den kvinnelige befolkningen i 2 der den ene blir puledokker for menn imens den andre delen er dydige og urørte kvinner som mennene etter at de har "rast fra seg" skal gifte seg med?

Var det noen som så dobbelmoral, eller er det heller et problem med pose og sekk mentaliteten til menn?

Akkurat som det med samliv. Dere vil gjerne ha en som er husmor på heltid og som dere "forsørger", men hvis en kvinne sier hun vil bli forsørget er hun er jævla golddigger som bare er ute etter penger? Var alle husmødre på 50 tallet golddiggere da?Mannen betalte jo alt for både ham, henne og barna.....

Damn, menn er skada til tider.......

Jeg kaller ikke kvinner som puler mye for horer. Jeg er jo faktisk veldig fornøyd med at de gjør det..

Jeg synes heller ingen andre skal kalle noen for horer. Jeg bryr meg heller ikke om antallet til en eventuell partner.

• Liker 1
Skrevet

Spør du etter stadfesting av om er greitt å kalle jenter som puler mykje for ludder?

Ingen hankjønn han vel hindre de kvinnfolk å mobbe kvarandre stygt på grunnlag av alle parameter, sjølv om de sjølve til dømes har pult minst like mykje.

Men nei, det er ikkje greitt å kalle jenter som får pult mykje for ludder medan du sjølv berre avviser mennene du får.

Makes no sense to me.

Nei, han skreiv ikkje nett det. Her kom det fram at kvinnfolk som vil pula har mykje større sannsynlegheit for å få med seg ein mann, enn det er for ein mann å få seg kvinnfolk til same føremål.

Dette er eit utsegn som her på kvinneguiden kan vera vanskeleg for svært mange kvinnfolk, og nokre alfahannar, å akseptera. Ofte av den grunn at kvinnfolk som akseptera dette blir uglesett av andre kvinnfolk, fordi dei faktisk akseptera at det er noko som heiter ufriviljug sølibat blant menn. Noko som får andre kvinner til å tru at desse kvinnene er viljuge til å "gå ned i sosial status", som er ein konsekvens av å potensielt ikkje utestenge for tapar-menn.

Skrevet

Herregud for en gjeng:) Leste dere ikke forbeholdet mitt i begynnelsen? Jeg gir blaffen i om damer(og menn) puler rundt, og det er _ikke_ greit å kalle noen for horer. Men logikken som driver denne debatten; "Det er jo det samme om menn gjør det, som når damer gjør det" er feilslått. Slik går det når folk automatisk sidestiller menn og kvinner.

Å kalle noen en hore kun fordi hun/han slår seg løs og lever ut sine gudegitte og fullstendig lovlige frie valg, er bare klysete.

Skrevet (endret)

Tullball spør du meg.

En jente kan seff ha akkurat like mange eller få partnere som en gutt. Alt annet er dobbeltmoralsk.

Karen skal lissom ha 100 ons mens jenta skal praktisktalt være jomfru? Høres ut som en logikk man kan finne i en del ikke vestlige land...svært lite å strebe etter.

En jente som finner seg i det må være blåst.

Begrep som løs/hore/horebukk funker btw. også på gutter - om en først absolutt skal bruke slike begrep.

Endret av kristian82
  • Liker 2
Skrevet

TS:

Honoré de Balzac var også en bitter og desperat mann (mener det er han du har bilde av?).

Enig i at den ideelle seksualitet tilhører en fantasi-kvinne. Hvis det var det du mente å si i ditt enorme innlegg.

Snakket jeg om noen idealer også? Jeg prøvde tross alt bare å oppklare noe, må du ikke smigre sånn;)

Det er Balzac, du vinner en pose smurfedrops! :D Jeg visste ikke at han var så bitter og desperat, han var kanskje frustrert og nedfor, men ikke spesifikt på damene. Faktisk sporer jeg veldig lite av det i bøkene hans(vel, jeg har bare lest to).Han fikk jo tross alt prinsessen sin tilslutt(etter 10 år med brevskriving eller noe sånt?).

Oida, jeg kom i skade for å si prinsesse, det kan umulig bli tatt fint opp i denne tråden;)

• Liker 1
Skrevet

Tullball spør du meg.

En jente kan seff ha akkurat like mange eller få partnere som en gutt. Alt annet er dobbeltmoralsk.

Karen skal lissom ha 100 ons mens jenta skal praktisktalt være jomfru? Høres ut som en logikk man kan finne i en del ikke vestlige land...svært lite å strebe etter.

En jente som finner seg i det må være blåst.

Begrep som løs/hore/horebukk funker btw. også på gutter - om en først absolutt skal bruke slike begrep.

Men herregud da, er det folk som drikker mye i julen? Jeg sier jo at det IKKE er snakk om dobbeltmoral i det hele tatt. Ikke enten eller, bare IKKE. JA! En jente kan ha like mange som en gutt. Ingen av dem er horer! De er voksne, frie mennesker. Men nei, når noen sier at menn bør bli kalt horete FORDI jenter blir kalt horete, det stemmer ikke. Det er bare vås. Jeg skulle ønske folk tenkte litt mindre på moteord som dobbeltmoral.

Hun der futura anorexia eller hva hun heter tillegger meg en hel del egenskaper jeg ikke har også, og at jeg får leve i min lille "the game"-verden av sosial nihilisme. Hvor kommer alt dette sinnet fra?

God Jul, nå skal jeg forsette å dø litt inni meg. Nisser.

• Liker 2
Skrevet

Men herregud da, er det folk som drikker mye i julen? Jeg sier jo at det IKKE er snakk om dobbeltmoral i det hele tatt. Ikke enten eller, bare IKKE. JA! En jente kan ha like mange som en gutt. Ingen av dem er horer! De er voksne, frie mennesker. Men nei, når noen sier at menn bør bli kalt horete FORDI jenter blir kalt horete, det stemmer ikke. Det er bare vås. Jeg skulle ønske folk tenkte litt mindre på moteord som dobbeltmoral.

Hun der futura anorexia eller hva hun heter tillegger meg en hel del egenskaper jeg ikke har også, og at jeg får leve i min lille "the game"-verden av sosial nihilisme. Hvor kommer alt dette sinnet fra?

God Jul, nå skal jeg forsette å dø litt inni meg. Nisser.

En kar som har seg med alt og alle er seff akkurat like "hore/horebukk" som en ditto dame.

Trodde det var reservert for 13 årige gutter og sette likhetstegn mellom hvor mange du har pult og hvor kul du er. I min verden er det akkurat like ille/bra med 40 partnere uansett om du er gutt eller jente.

Skrevet

Vel som du selv nevner i innlegget: noen kvinner er dyre, noen er billige og menn er gratis....taler for seg selv...

Jeg er glad jeg klarte å formulere en setning som varmet hjertet ditt litt, for meg får det være dagens prestasjon.

"Og, by the way", "Have a nice week", "Cry me a river" ... hehe. Skulle tro det var Ricky Lake-show her.

Skrevet

Jeg er delvis enig med mye av det du sier her, og har sagt det i lang tid selv. For øvrig bryr jeg meg ikke om hvor mange noen har ligget med. Det vil jeg ha klart.

Men det er en ting du ikke tar for deg i innlegget. Nemlig svært attraktive mennesker.

En svært kjekk og rik mann kan velge og vrake minst like mye som sin kvinnelige motpart.

Han vil jo bli sjekket opp konstant. Det virker som du har tenkt mye på dette, og det ville vært interessant å høre om du har noen tanker rundt dette.

Kvinner som angriper denne teorien, nevner jo ofte standarder. Og da gjerne går det på utseende når vi snakker om tilfeldig sex for en natt eller tre.

Alle vet at det er lettere for ei gjennomsnittlig dame å få en kjekk fyr, enn for en gjennomsnittlig fyr å få ei fin dame.

Men er det "nedlegging" når ei uattraktiv dame forfører en veldig kjekk fyr?

TS:

Honoré de Balzac var også en bitter og desperat mann (mener det er han du har bilde av?).

Enig i at den ideelle seksualitet tilhører en fantasi-kvinne. Hvis det var det du mente å si i ditt enorme innlegg.

Meget godt poeng som trådstarter ikke har tenkt over...nenlig sjekking på " toppnivå " hvor vanskelighetsgraden og konkurransen er aller størst - nemlig hos de aller mest attraktive blant menn og kvnner. Her stiller ofte en meget attraktiv mann og attraktiv kvinne på LIKE FOT ....konkuransen er like tøff og hard for HENNE...han har like mange om ikke mer siklende kvinnelige beundrerer som slikker skosålene hans for å få litt oppmerksomhet fra han.

Tror du virkelig det er verdens enkleste ting å være en kvinnelig casanova da ? Når du skal utkonkurrere alle de andre kvinnene som slikker både skosåla og ræva hans fra før ? Hva skal du som kvinnelig casanova liksom " friste han med " som de andre ikke OGSÅ kan tilby ???? Tror du at dette ikke kreves ferdigheter ? extra psykisk mot ? spesielle egenskaper og taktikk for å få det til ? Det er STEINTØFFT for en kvinnelig " casanova " også. Når det er snakk om de aller mest " attraktive byttene " .

Vær snill å innse det...

Gjest brutal mann
Skrevet

Kvinner får pult når de vil, mens menn får pult hvis de har flaks (eller jævlig mye penger). Med andre ord, ingenting nytt under solen.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er STEINTØFFT for en kvinnelig " casanova " også. Når det er snakk om de aller mest " attraktive byttene " .

Vær snill å innse det...

Er vel ikke noe lettere nå som du har blitt eldre heller, tenker jeg meg.

Endret av Summers
Skrevet

Det er STEINTØFFT for en kvinnelig " casanova " også. Når det er snakk om de aller mest " attraktive byttene " .

Vær snill å innse det...

Steintøft for deg å pule dag inn og dag ut? :hakeslepp:

Skrevet

Steintøft for deg å pule dag inn og dag ut? :hakeslepp:

Du har misforstått allt og skjønner ingenting : )

Jeg bare " status-mennene" og det blir lenge mellom hver gang. For det er hard konkurranse om dem og man må være der til rett tid og når de er ledig - for å få sjangsen : ) Derfor blir det mye mindre sex enn jeg egentlig ønsker selv...Og være en ekte casanova er ikke det samme som å være en hore/ horbukk. Da puler du kunn partnere på " høyt nivå " utseendemessig og statusmessig. Enten du er mann eller kvinne..

De som puler søppel - er selv søppel...og kan ikke kalle seg sjarmør/sjarmererinne : )

Skrevet

Du har misforstått allt og skjønner ingenting : )

Jeg bare " status-mennene" og det blir lenge mellom hver gang. For det er hard konkurranse om dem og man må være der til rett tid og når de er ledig - for å få sjangsen : ) Derfor blir det mye mindre sex enn jeg egentlig ønsker selv...Og være en ekte casanova er ikke det samme som å være en hore/ horbukk. Da puler du kunn partnere på " høyt nivå " utseendemessig og statusmessig. Enten du er mann eller kvinne..

De som puler søppel - er selv søppel...og kan ikke kalle seg sjarmør/sjarmererinne : )

Du har ingen grunn til å klaga, du har vald sjølv å vera så kravstor.

Forresten... I denne kasanovaklubben din, blir jenter som får pult like mykje som de, men har lågare status, omtala som ludder?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...