Gå til innhold

Hvorfor gjøre så himla mye ut av sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal man egentlig gjøre så himla mye ut av sex? Ja, jeg høres vel kanskje gammeldags ut, men i dag er det jo nesten om å gjøre å ha prøvd mest mulig i seksuell sammenheng. Har man ikke hatt analsex eller prøvd S/M så blir man jo nesten sett rart på, hva er egentlig galt med "plain vanilla" sex i en seng, og ikke på kjøkkenet, i garasjen eller mens naboen ser på i stua. Når ble det egentlig slik?

I yngre og mer eksperimentelle år, så hadde jeg riktgnok både sex ute, på badet og i stua, men det ga faktisk ikke så mye mer enn å ha det i en seng på soverommet. Faktisk husker jeg det var mer stress å ha det ute, for man måtte jo passe på at ingen kom gående forbi der man lå.

Sikkert mange som er uenige, men jeg sitter hvertfall igjen med en følelse av at alt styret rundt eksperimentering, teste grenser osv. er oppskrytt.

Anonym poster: 930a583f4736054aee38b9c5f865d95e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er moro å leke og det er fint å elske med noen.

Alt til sin tid.

Anonym poster: 78a5eda8d55e5df8c39a58685f3f24da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga. den seksuelle revolusjon på 1960-70 tallet. Og siden den gang har det bare utviklet seg.

Anonym poster: 19fa2ff2e2fac1101233b8872785071e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor prøve forskjellige retter når man kan spise karbonader til middag hver dag? Det er jo ikke noe galt med karbonader.

Jeg begriper ikke at det skal være så vanskelig å skjønne at noe som er oppskrytt for deg, kan være fantastisk for andre. Det er flott at du er fornøyd med sexlivet ditt som det er, og nei, jeg ville ikke sett rart på deg. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva en person jeg ikke har sex med foretrekker i senga.

det er jo ikke kult å basere sex på følelser og nærhet vet du...

Nei, for forhold som inneholder noe annet enn plain vanilla sex (trådstarters ord) mangler selvsagt både følelser og nærhet. Det eneste vi er opptatt av er å få flest mulig facebook-likes på alle 'Ble nettopp knulla i ræva foran stuevinduet mens 200 festkledte fakkeltogdeltakere gikk forbi. Yeah baby!' statusene våre. Vi er kule sånn sett.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal mann

Hvorfor prøve forskjellige retter når man kan spise karbonader til middag hver dag? Det er jo ikke noe galt med karbonader.

Jeg begriper ikke at det skal være så vanskelig å skjønne at noe som er oppskrytt for deg, kan være fantastisk for andre. Det er flott at du er fornøyd med sexlivet ditt som det er, og nei, jeg ville ikke sett rart på deg. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva en person jeg ikke har sex med foretrekker i senga.

Nei, for forhold som inneholder noe annet enn plain vanilla sex (trådstarters ord) mangler selvsagt både følelser og nærhet. Det eneste vi er opptatt av er å få flest mulig facebook-likes på alle 'Ble nettopp knulla i ræva foran stuevinduet mens 200 festkledte fakkeltogdeltakere gikk forbi. Yeah baby!' statusene våre. Vi er kule sånn sett.

Det er jo det en får høre når en gir uttrykk for at en har mer en tilfredsstillende sex uten 17453 leketøy, 94 av sine nærmewse venner i sengen og videokameraet godt plassert der pikk møter fitte...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg tenker at de som liker å eksperimentere med alt mulig rart må få gjøre det, men jeg føler og litt som ts at man blir sett litt ned på dersom man liker plain vanilla sex.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det en får høre når en gir uttrykk for at en har mer en tilfredsstillende sex uten 17453 leketøy, 94 av sine nærmewse venner i sengen og videokameraet godt plassert der pikk møter fitte...

Du har fått høre at sexlivet ditt ikke er 'kult' nok? Hvem er disse folkene og hvorfor bryr de seg om sexlivet til en de ikke har sex med?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det en får høre når en gir uttrykk for at en har mer en tilfredsstillende sex uten 17453 leketøy, 94 av sine nærmewse venner i sengen og videokameraet godt plassert der pikk møter fitte...

Av hvem? Er det virkelig folk som blander seg inn i ditt sexliv med å kommentere hvordan det skal være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Du har fått høre at sexlivet ditt ikke er 'kult' nok? Hvem er disse folkene og hvorfor bryr de seg om sexlivet til en de ikke har sex med?

umodne idioter bryr seg om slikt.. De er det dessverre mange av
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor prøve forskjellige retter når man kan spise karbonader til middag hver dag? Det er jo ikke noe galt med karbonader.

Jeg begriper ikke at det skal være så vanskelig å skjønne at noe som er oppskrytt for deg, kan være fantastisk for andre. Det er flott at du er fornøyd med sexlivet ditt som det er, og nei, jeg ville ikke sett rart på deg. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva en person jeg ikke har sex med foretrekker i senga.

Nei, for forhold som inneholder noe annet enn plain vanilla sex (trådstarters ord) mangler selvsagt både følelser og nærhet. Det eneste vi er opptatt av er å få flest mulig facebook-likes på alle 'Ble nettopp knulla i ræva foran stuevinduet mens 200 festkledte fakkeltogdeltakere gikk forbi. Yeah baby!' statusene våre. Vi er kule sånn sett.

Åsså så sinna. Jeg har ikke noe problem med at ANDRE gjør hva de vil når det gjelder sex, jeg finner det bare oppskrytt på egne vegne. Den sarkastiske, nedlatende tonen din kan du stikke opp et sted der sola skjelden skinner.

Anonym poster: 930a583f4736054aee38b9c5f865d95e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Du har fått høre at sexlivet ditt ikke er 'kult' nok? Hvem er disse folkene og hvorfor bryr de seg om sexlivet til en de ikke har sex med?

Potensielle "sengekamerater" og andre en har snakket om sex med. Min oppfatning av stemngen i Norge i dag er at om en ikke dytter druer opp i ræva og presser dem rytmisk ut i det dama får deg til å sprute på fruktsalaten hun skal spise sammen med en kompis rett etterpå så er en kjedelig, gammeldags og en tragisk skapning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

umodne idioter bryr seg om slikt.. De er det dessverre mange av

Da foreslår jeg at man lar være å legge ut om sitt eget sexliv til umodne idioter.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Av hvem? Er det virkelig folk som blander seg inn i ditt sexliv med å kommentere hvordan det skal være?

se mit svar til K88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er moro å leke og det er fint å elske med noen.

Alt til sin tid.

Anonym poster: 78a5eda8d55e5df8c39a58685f3f24da

HATER ORDET " LEKE "

Gi faen!

Anonym poster: 893d5bbb82fe28eb8fe9a155a7cfcaf5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal mann

Da foreslår jeg at man lar være å legge ut om sitt eget sexliv til umodne idioter.

Men hallo, en har fornuftige samtaler om sex helt til en uttrykker at en er tilhenger av tosomhet, følelser og tilhenger av de enkle tingene i senga. Da kommer spydighetene, himlingen med øynene og "Hvem faen orker å pule bare én person resten av livet" kommentarene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potensielle "sengekamerater" og andre en har snakket om sex med. Min oppfatning av stemngen i Norge i dag er at om en ikke dytter druer opp i ræva og presser dem rytmisk ut i det dama får deg til å sprute på fruktsalaten hun skal spise sammen med en kompis rett etterpå så er en kjedelig, gammeldags og en tragisk skapning.

:sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at de som liker å eksperimentere med alt mulig rart må få gjøre det, men jeg føler og litt som ts at man blir sett litt ned på dersom man liker plain vanilla sex.

TS her: Ja, det er akkurat det som er poenget. Forventningen til at man skal ha prøvd "alt" er stor, ofte fra både enkeltpersoner og samfunnet rundt. Syntes alt har blitt veldig seksualisert, man er liksom ikke verdt noe dersom man har begrensninger.

Anonym poster: 930a583f4736054aee38b9c5f865d95e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

TS her: Ja, det er akkurat det som er poenget. Forventningen til at man skal ha prøvd "alt" er stor, ofte fra både enkeltpersoner og samfunnet rundt. Syntes alt har blitt veldig seksualisert, man er liksom ikke verdt noe dersom man har begrensninger.

Anonym poster: 930a583f4736054aee38b9c5f865d95e

Men hvis du bare prøver å ha en agurk i rumpa og du slikker chili av pikken min mens kona til naboen slikker meg i rumpa og vi streamer alt over internett til hennes mann så vil du like det! Æresord! Prøv da! For min skyld! Ikke vær såå treeeeeiiig!

sånn ca...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...