Gå til innhold

Hvilken parfyme er dette?

Anbefalte innlegg

Har ringt nå, men de kunne ikke svare. Hun syntes det var et rart spørsmål, tror jeg :flau: Men jeg fikk en mailadresse som man bruker ved reklamasjoner, så jeg forklarte situasjonen der. Så nå er det bare å vente på svar :ler:

Det var forresten ingen av de siste forslagene heller. Jeg er rimelig sikker på at den ser ut som på tegningene mine :)

Anonym poster: 5d3024da2436e2928b23703977c09a4f

La du med bilde på mailen da? :fnise:

Tror ikke jeg kommer på noen utenom de som er nevn her nå, nyeste parfymen jeg selv har kjøpt, er denne:

c33dbc2c0529def7_Marc-Jacobs-Dot.jpeg

Men tror ikke det er den du er på jakt etter (men skader vel ikke å slenge inn et bilde) ;) Men om jeg kommer over en som stemmer overrens med beskrivelsen, skal jeg poste her igjen! :)

Fortsetter under...

Annonse

Kanskje jeg heller burde opprette en tråd og spørre om det er noen som skal på tur med Color Fantasy i nærmeste fremtid :ler:

Jeg var fristet til å legge med linken, men nøyde meg med å fortelle at jeg hadde spurt på forum, og at mange var engasjerte, og ville finne ut hvilken det var :fnise:

• Liker 1

Har lest gjennom hele tråden og sett på alle de stygge parfymene, mens jeg egentlig burde lese til en eksamen jeg skal ha på onsdag. Det varmer hjertet mitt å se hvor mange som prøver å hjelpe TS med å finne denne parfymen :lillesky:

TS, hva med å opprette en ny tråd der du spør om noen skal reise med color fantasy og så be de om å sjekke hvilken parfyme som står på disken?

Håper du finner ut hvilken det er! Morsomt med et skikkelig julemysterium :fnise:

Edit: ser at du kom med forslaget selv. Go for it!

Endret av Blådiamant
  • Liker 3

Her er mailen:

Hei!

Jeg var med Color Fantasy onsdag-fredag i uken som var. Det var en veldig hyggelig og flink dame som anbefalte meg parfymer i Perfume & Cosmetics butikken, og jeg kjøpte en parfyme. I etterkant har jeg angret veldig på at jeg ikke kjøpte den andre hun anbefalte meg også, jeg klarte ikke å kjenne duften ordentlig da jeg var inne i butikken, men litt senere fant jeg ut at jeg ville kjøpe den også, men da var butikken stengt, og vi gikk i land i Oslo.

Det jeg lurer på er om dere kan hjelpe meg å finne ut hva denne duften heter. Jeg har lett i timesvis på internett, og sett på masse bilder av parfymer, men finner den ikke. Den stod på disken i butikken, og hadde en veldig fargerik flaske. Jeg tror den kostet rundt 400 kr. Jeg tror det var mye rosa på den, og også litt gull. Flasken var heldekket av farge. Jeg mener hun sa at det var en helt ny duft.

Vær så snill å hjelp meg med dette. Jeg har til og med opprettet en tråd i et forum, for å se om noen visste hva den heter, etter beskrivelsen av flasken, og det er mange som er veldig engasjerte nå, og lurer veldig på dette. Blir utrolig glad hvis dere kan hjelpe meg å oppklare mysteriet :)

Mvh XX

• Liker 12

Annonse

Annonse

.

Den ligna jo tegninga til TS. Kanskje du endelig har løst mysteriet? :laugh:

Anonym poster: 8f18b0fdf07c46b9a70945bf2963716c

Heeeeeeerrefred, la tråden bli noe mer spennende?? :lol:

Anonym poster: fe799efad3f352cdbb688cb3695d10df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...