Miss moneypenny Skrevet 10. desember 2012 #41 Skrevet 10. desember 2012 Folk må få bestemme selv når de vil overrekke gaver mener nå jeg.
_Aries Skrevet 10. desember 2012 #42 Skrevet 10. desember 2012 Syns det er dumt av deg å reagere på denne måten. Det er jo helt naturlig at hans familie vil være tilstede når de åpner pakkene fra dem. Og som sagt tidligere, julen handler ikke bare om gaver. Har også hatt to julefeiringer et år, og er kjempeglad for at vi gjorde det sånn, da fikk jeg to julaftener allikevel.
Aja Skrevet 10. desember 2012 #43 Skrevet 10. desember 2012 Jeg ville hatt det sånn om jeg kunne velge. Det er så alt for mye på julaften likevel, ihvertfall hos min svigerfamilie. Man rekker ikke sette pris på den ene gaven før man får den neste kastet etter seg. Og alle pakker opp på likt så man får ikke sett hva andre får, eller om de blir glad for det du har kjøpt til dem. Å glede andre med gaver man har valgt ut er jo omtrent det viktigste, og jeg skjønner godt at besteforeldrene vil gi gavene personlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå