Gå til innhold

Hvordan være sikker på din sexuelle legning?


Youdontknowme

Anbefalte innlegg

Å oppdage hvem man virkelig er kan helt klart være skremmende. Å akseptere at man er den man virkelig er er befriende på en måte de færreste kan forstå uten å selv oppleve det. I allefall var det slik for meg.

Jeg ønsker deg lykke til TS. Enjoy ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk!

Tror jeg må være bi, i og med at jeg har tent på gutter før, men nå virker det utrolig rett med jenta jeg er sammen med. :icon_lol: Er veldig sikker på følelsene mine og det fysiske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som gjør meg sikker er at jeg vet med meg selv at jeg ikke tenner på samme kjønn, nettopp pga at de er det samme kjønnet. Jeg kunne helt sikkert fint hatt sex med ei jente, men det ville høyst sannsynlig ikke gitt meg noe. Og hvordan jeg skulle klart å blitt kåt...??? Hatt en film med Johnny Depp på i bakgrunnen?? ;) haha!

Anonym poster: 3b41864f3f75156047004e7b05299aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR være sikker på din seksuelle legning? Altså, jeg var sammen med en mann/gutt (min første sexpartner) i fire år, så hadde jeg sex med noen menn i løpet av det første året som singel. Jeg hadde aldri tenkt på meg selv som noe annet enn heterofil, men tenkte jeg godt kunne prøvd sex med en jente. Jeg havnet til sengs med en litt perifer venninne (som var bifil) mest som et eksperiment, og endte med å falle pladask. Nå er vi gift, men begge tenner egentlig primært på menn. Jeg pleier å kalle meg bifil, mest fordi folk blir helt sykt frustrert hvis jeg ikke lager en merkelapp. Selv tenker jeg at jeg primært tenner på og forelsker meg i enkeltmennesker, og at kjønn ikke er så viktig. Både hun og jeg ser på menn, snur oss etter menn og snakker om menn, men tiltrekkes likevel aller mest av hverandre. Kun unntaksvis legger vi merke til andre kvinner.

Da vi var nyforelsket hadde jeg en periode på noen få uker hvor jeg tenkte VELDIG mye på hva og hvem jeg egentlig var, så til en viss grad er jeg kjent med problemstillingen. Heldigvis gikk det over, og nå er jeg helt komfortabel med å omtale meg selv som bifil hvis folk syns det er viktig å vite, men jeg gir egentlig litt biff i legning. Det som er litt viktig å huske på er at det er fullt mulig å være bifil, men ha en sterkere tiltrekning til det ene eller andre kjønn. De fleste bifile jeg kjenner har det slik. Det er uansett DIN identitet som er viktig, og det finnes ingen fasit. Sagt litt banalt: Kall deg (eller ikke kall deg) hva du vil, pul hvem du vil.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er enkelt.

når jeg går ute og ser en mann tenker jeg: han var digg

når jeg ser en jente: tenker jeg ingenting. kan så klart syntes at en jente er pen, men nei. ikke mer

blir kvalm av og tenke på noe mer. kunne aldri kysset en jente, kunne aldri bli tatt på av en jente.

det er faktisk veldig enkel å vite om du liker gutter eller jenter.

Anonym poster: 4616d6cc4119c3a4d2da9348fa3e62cf

Endret av Niennas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Ja, overskriften sa vel det meste..

tja om man aldri blir forelsket i noen av samme kjønn så burde man vel være ganske sikker. For jeg mener det er forskjell på å bare eksperimentere seksuelt og faktisk få følelser. Faktisk har jeg aldri fantasert om å ha sex med noen av samme kjønn så jeg må være hetero.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor være sikker da? hvorfor skal alt være sånn og sånn?

Hvis du føler at du har lyst på kvinner: flørt med kvinner! har du og en kvinne bra kjemi? følg den!

følg instinktene dine uavhengig av kjønn,så ser du hva som skjer.

Hvorfro er det viktig å vite akkurat i dette øyeblikket i hvilken seksell kategori du havner i? syns det er dumt jeg

Anonym poster: efcefd7383934d21cefbc28c82280c52

DETTE er sannheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel avhengig av hva som er definisjonen av bifil.

Er man bifil om man en eller annen gang, for eksempel i fylla, blir seksuelt tiltrukket av samme kjønn?

Er det mulig å være litt bifil? eller handler det om nysgjerrighet?

Min bestevenninne som er lesbisk ler for eksempel av disse som kommer inn på utesteder som er beregnet for homofile, som åpenbart kun er nysgjerrig og ute etter å eksperimentere og definerer dem absolutt ikke som bifile likevel. Men det er jo opp til enhver.

Jeg kan bli seksuelt tiltrukket av kvinner i fylla, men tanken på å ta en tur nedentil gjør meg uvel. Jeg vil dermed ikke definere meg som bifil. Jeg kunne aldri etablert et seriøst forhold til en kvinne, men hvem vet: kanskje jeg ikke har møtt den rette enda? Min venninne er imidlertid ganske sikker på at jeg er straight.

Men, egentlig er jeg ikke helt for slike merkelapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg tok det lang tid å bli sikker. Kom vel ut av skapet når jeg var 21, selv om jeg når jeg var 16-17 ble avstandsforelska i flere jenter. Slo det fra meg og tenkte det var en fase, til jeg en dag møtte en jente jeg ble sammen med. Etter dette begynte jeg å tenke mer og mer på dette med legning. Nå har det gått 4 år og jeg begynner å bli ganske så sikkert på at det bare er jenter for meg. Jeg har aldri vært sammen med en gutt, men har holdt på med noen, det føltes jo riktig der og da. Nå vet jeg ikke om jeg hadde klart å være med en gutt igjen, etter å ha gått inn i mitt tredje forhold til en jente føles det bare mer og mer riktig.

Man må bare bruke tid, for de fleste er det å bli sikker på legningen sin en prosess. Som jeg har merket på meg selv, jo eldre jeg blir jo mer sikker blir jeg. Nyt det fine forholdet du er i nå, uten å tenke på at du skal definere så mye hvem du er, det finner du ut etterhvert uansett :)

Anonym poster: 087a163ff1eec066f50df82de757faae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Du er vel bi da, sola står fremdeles opp imorgen skal du se :)

Men står den opp i over imorgen? :opplyser: Kan Maya'ne ha vert homser hele hurven? :bond:

Men joda TS. Du trenger ikke være sikker på din legning. Det eneste du trenger å være sikker på er at den sexen du har er frivillig og gir deg noe positivt. Utover det så får du tenne på hvem og hva du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amazing Cunt Wig

Men står den opp i over imorgen? :opplyser: Kan Maya'ne ha vert homser hele hurven? :bond:

Men joda TS. Du trenger ikke være sikker på din legning. Det eneste du trenger å være sikker på er at den sexen du har er frivillig og gir deg noe positivt. Utover det så får du tenne på hvem og hva du vil.

Ahhhhh, Hva er vel litt armageddon i disse dager. La det regne lava sier jeg, det kan umulig bli værre enn gagnam style's youtube rekord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg er lesbisk, men jeg har noen heterofile tendenser. Så hvor sikker jeg er varierer litt, noen ganger er jeg helt sikker, noen ganger er jeg lit usikker og noen ganger er jeg veldig sikker.

Anonymous poster hash: 6537c...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og noen ganger er jeg veldig usikker

Anonymous poster hash: 6537c...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner hovedsaklig kun på kvinner. Tenner også på pre-op MTFs. Tanken om å ha sex med en mann har aldri slått meg og jeg er lite interessert i å prøve. Om det er fordi jeg er redd for at jeg kan ende opp med å like det, aner jeg ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...