AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 http://minmote.no/index.php/2012/12/kathrine-17-lurt-av-dyr-kosmetikk-kalender-inneholdt-varepr%C3%B8ver-og-tomme-luker/ "Adventstiden skal jo være en fin tid, og nå er store deler av den ødelagt både for meg og datteren min." For et utrolig trist forhold til adventstiden disse menneskene må ha. Anonym poster: 08d6fb6821a03d1ba0ddbcd7038b0784 3
Tøffeldyret Skrevet 6. desember 2012 #3 Skrevet 6. desember 2012 Synes de overdriver vanvittig når de mener at adventstiden er ødelagt fordi de er skuffet over en kalender. Snakk om å være materialistiske. 8
Breakeven Skrevet 6. desember 2012 #4 Skrevet 6. desember 2012 Reagerte også veldig på dette. Håper det er noe media her overdrevet. Om en julekalender kan ødelegge adventstiden, da har du ikke mye å være glad over.. 4
Amens Skrevet 6. desember 2012 #5 Skrevet 6. desember 2012 Kan forstå at de føler seg lurt, det hadde nok jeg og vært. Produktet er jo ikke helt som lovet. Men adventstiden hadde nok neppe blitt ødelagt. Om det virkelig har blitt det for dem så synes jeg synd på dem. 7
Suzy Skrevet 6. desember 2012 #6 Skrevet 6. desember 2012 Adventstiden er neppe ødelagt, men jeg syns det er greit at man protesterer på å måtte betale for en kalender med vareprøver du ellers kunne fått gratis. Dette er jo bare tull. 6
Butterball Skrevet 6. desember 2012 #7 Skrevet 6. desember 2012 Helt enig, å si at adventstiden er ødelagt pga noe sånt er skikkelig stusselig. I tillegg reagerer jeg på at mange er så sjokkerte over innholdet, dette er ikke akkurat noe Kicks har holdt hemmelig. Jeg leste flere artikler på nettet der innholdet i denne var nevnt, og for min del var det vel akurat det som gjorde at jeg ikke kjøpte en selv. At de påstår at det er verdier for 1100 kr. virker jo kanskje også litt rart, men selv om en vareprøve er gratis på mange parfymerier har den jo en verdi i form av innkjøpspris/produksjonskostnad e.l. At noen luker er tomme klarer jeg dog ikke å se noen grunn til. 1
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. desember 2012 #8 Skrevet 6. desember 2012 (endret) Hva er egentlig en KICKS-kalender? Endret 6. desember 2012 av Wolfmoon
Butterball Skrevet 6. desember 2012 #9 Skrevet 6. desember 2012 Hva er egentlig en KICKS-kalender? http://blogg.kicks.no/makeup/julekalenderen-hvor-hver-dag-gir-deg-en-luksusfolelse/
Gjest Gladisminke Skrevet 6. desember 2012 #10 Skrevet 6. desember 2012 Adventstiden er neppe ødelagt, men jeg syns det er greit at man protesterer på å måtte betale for en kalender med vareprøver du ellers kunne fått gratis. Dette er jo bare tull. Disse vareprøvene som følger med i kalenderen er faktisk ikke noe man bare får gratis, det er noe parfymeriene deler ut til gode kunder som handler masse, og da gjerne en eller to stk. Man kan ikke bare gå til et parfymeri og be om å få 24 vareprøver gratis liksom, det er klart at disse har en reell verdi, som sikkert hadde kostet oppimot 300 kr uansett... Synes også Kicks har håndtert situasjonen veldig bra og gir mye større kompensasjon enn man kan forvente for en kalender til 300 kr. Jeg er iallefall helt fornøyd med min kalender :-)
Gjest navnelapp Skrevet 6. desember 2012 #11 Skrevet 6. desember 2012 Fulle prøver går for mellom 40 og 60 kroner på dei nettstadane eg frekventerer. Elles så er dei attraktive bytteobjekt. men viss du ikkje får dei du har lyst på, men berre dei som akkurat no er kampanje på, er det ikkje så interessant. Men eg lurer på kva dei trudde som skulle vere i denne kalenderen. Heile parfymeflasker? 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #12 Skrevet 6. desember 2012 http://forum.kvinneg...howtopic=706872 Anonym poster: 780f67fcc6afd35bde4ca1872fccad00
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #13 Skrevet 6. desember 2012 At noen luker er tomme klarer jeg dog ikke å se noen grunn til. Det er ikke helt uvanlig at noen luker i en adventskalender blir tomme. Den enkle forklaringen er rett og slett at ting sklir mellom lukene, slik at det blir to ting i en luke og null ting i en annen luke. På bildet ser man jo 24 ting, så de har jo fått alt de skulle ha. Anonym poster: a5b2c5319b4bc4162e3f487f57d42ffd 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #15 Skrevet 6. desember 2012 Hhahaha, dør av latter...... ansiktsutrykket på de to i artikkelen!! Anonym poster: b9ef20b8ad53caf0192f8526e9fb0648 6
Gjest Lurifix Skrevet 6. desember 2012 #16 Skrevet 6. desember 2012 julekalender for de som vil ha litt luksus.. til 300kr?! Hadde ikke forventet mye av en slik kalender tbh
Gjest Raindrops Skrevet 6. desember 2012 #17 Skrevet 6. desember 2012 (endret) Hhahaha, dør av latter...... ansiktsutrykket på de to i artikkelen!! Anonym poster: b9ef20b8ad53caf0192f8526e9fb0648 Hahaha, det tenkte jeg også, ser ut som om det har skjedd noe virkelig alvorlig, moren ser jo ut som om hun er på gråten Endret 6. desember 2012 av Raindrops 2
Gjest mew12 Skrevet 6. desember 2012 #18 Skrevet 6. desember 2012 ^ enig! Hahaha! Må si jeg lo litt....
floppesopp Skrevet 6. desember 2012 #19 Skrevet 6. desember 2012 Hahaha, herregud, dette må være dagens! Jeg vet ikke om det er teit eller briljant journalistikk her, jeg har i alle fall ikke ledd så mye på lenge! Bildene og teksten passer perfekt! "Adventstiden er ødelagt for oss alle nå" Men ja, teit å selge dårlig adventskalender.. Når man reklamerer for innhold til over 1000 kr. og det beste man får er en våtserviett, liksom.. 1
floppesopp Skrevet 6. desember 2012 #20 Skrevet 6. desember 2012 Siste nytt: http://www.kjendis.no/2012/12/06/kjendis/nordlys/julekalender/jul/kicks/24711576/ - At adventstiden er ødelagt, var vel ikke helt det jeg mente Gro Ilebakke føler seg mobbet etter at det ble opprettet fakkeltog for henne og datteren på Facebook.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå