Navnemjau Skrevet 7. desember 2012 #21 Skrevet 7. desember 2012 Til neste år kommer boka 'Adventsprosessen' hvor de forteller om sine lidelser 4
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2012 #22 Skrevet 7. desember 2012 Man skal vel ikke åpne alle lukene så tidlig i denne viktige adventstiden vel ?
HHH Skrevet 7. desember 2012 #23 Skrevet 7. desember 2012 ble mest sjokkert over at alle lukene er blitt åpnet jeg..............WHAT?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #24 Skrevet 7. desember 2012 Skjerp dere for faen!! Dere er så ekle at jeg skammer meg over dere! Kalenderen kostet 299, kicks har virkelig pisket opp forventningene kraftig i halve høst med denne kalenderen, den har vært utsolgt over alt. Kicks lover deg at kalenderen er verdt kr 1055, og den er et kupp som går for bare 300kr. Fatter dere at folk er skuffa da? Greit nok at artikkelen overdrev litt, men flere tusen har gjort narr av disse menneskene. En idiot i Tromsø laga noe fakkeltog dritt som 2000meldte seg på. Ærlig talt, eier dere ikke respekt eller forståelse? Det er kicks som skal ha all ris her, det er de som valgte å love en verdi på over 1000kr når den opprinnelig inneholdt dritt. Anonym poster: de4e18a6e2bafa55fc95912db4c57fdc 11
Gjest Kaxxy Skrevet 7. desember 2012 #25 Skrevet 7. desember 2012 Overdrevet med det de sa og bildet for den slags skyld hahahah.. men seriøst, den kalenderen så jo utrolig sugen ut!?? det er jo ikke lov å selge vareprøver, ser da nesten ut som kun det.... 1
Gjest Positiv Skrevet 8. desember 2012 #26 Skrevet 8. desember 2012 Skjerp dere for faen!! Dere er så ekle at jeg skammer meg over dere! Kalenderen kostet 299, kicks har virkelig pisket opp forventningene kraftig i halve høst med denne kalenderen, den har vært utsolgt over alt. Kicks lover deg at kalenderen er verdt kr 1055, og den er et kupp som går for bare 300kr. Fatter dere at folk er skuffa da? Greit nok at artikkelen overdrev litt, men flere tusen har gjort narr av disse menneskene. En idiot i Tromsø laga noe fakkeltog dritt som 2000meldte seg på. Ærlig talt, eier dere ikke respekt eller forståelse? Det er kicks som skal ha all ris her, det er de som valgte å love en verdi på over 1000kr når den opprinnelig inneholdt dritt. Anonym poster: de4e18a6e2bafa55fc95912db4c57fdc Kicks trenger ikke ta mer ris her, man kan jo nå gå inn ii en Kicks-butikk og velge seg en Lancome-parfyme til nesten 500 kr OG beholde kalenderen som kostet 299 kr! Eller man kan få pengene tilbake! De har trukket den fra markedet etter alt mediastyret og kommet med offentlig beklagelse. Noe er å være skuffa, men en sjokoladekalender fra kinder koster faktisk 200 kr, 100 kr mindre. Kicks-kalenderen inneholder små søte dufter, mini lip gloss, hudpleie etc. Vareprøver er dessuten ikke gratis, de får man om man handler for flere hundre kroner, og da gjerne en stk. Er man ikke fornøyd med slike ting i kalenderen, så gå å få kompensasjon! Hvor skuffa kan man være for en kalender for 299 kr?? Å kontakte media for å klage til de grader på en slik filleting må rettferdiggjøre at noen reagerer på fokuset deres i romjulen. ..
Alice123 Skrevet 8. desember 2012 #27 Skrevet 8. desember 2012 Skjerp dere for faen!! Dere er så ekle at jeg skammer meg over dere! Kalenderen kostet 299, kicks har virkelig pisket opp forventningene kraftig i halve høst med denne kalenderen, den har vært utsolgt over alt. Kicks lover deg at kalenderen er verdt kr 1055, og den er et kupp som går for bare 300kr. Fatter dere at folk er skuffa da? Greit nok at artikkelen overdrev litt, men flere tusen har gjort narr av disse menneskene. En idiot i Tromsø laga noe fakkeltog dritt som 2000meldte seg på. Ærlig talt, eier dere ikke respekt eller forståelse? Det er kicks som skal ha all ris her, det er de som valgte å love en verdi på over 1000kr når den opprinnelig inneholdt dritt. Anonym poster: de4e18a6e2bafa55fc95912db4c57fdc Oioioi, er det en sint 17 åring som skriver? 2
Rubies_ Skrevet 8. desember 2012 #28 Skrevet 8. desember 2012 Det er helt greit å klage på et produkt man syns at ikke svarer til forventningene. Men å hevde at en adventskalender som ikke svarer til forventningene ødelegger hele adventstida, er noe ganske annet. Syns det er trist dersom det faktisk er sånn at adventskalender og andre ubetydelige ting er det som gjør adventstida dyrebar for mange. Det finnes flere ikke-materialistiske sider av adventstida som er så mye mer verdt å nyte. Å være sammen med venner og familie, og den kjærligheten som ligger i det, for eksempel.
Gjest Badebuksa Skrevet 8. desember 2012 #29 Skrevet 8. desember 2012 http://minmote.no/index.php/2012/12/mor-og-datter-slar-tilbake-mot-mobbing/
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #30 Skrevet 8. desember 2012 Feilprodusering muligens..? Anonym poster: 2d70fc9e81e3e131c54fd0790c708bb6
Gjest Nica. Skrevet 8. desember 2012 #31 Skrevet 8. desember 2012 http://minmote.no/in...ke-mot-mobbing/ Herregud... En ting er å være misfornøyd med kalenderen, det er greit nok. Det tragiske her er at de ikke forstår at det folk reagerer på er "sutring" om ødelagt adventstid og sammenligninger med 22. juli. For å ikke snakke om bildet hvor det ser ut som at noen har dødd eller noe sånt. 2
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2012 #32 Skrevet 8. desember 2012 Reagerte også veldig på dette. Håper det er noe media her overdrevet. Om en julekalender kan ødelegge adventstiden, da har du ikke mye å være glad over.. For folk som har veldig lite penger, så kan 300 for en kalender være mye. Jeg skjemmes over mobbingen av disse, også her inne. Mobbere skulle vært fengslet.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #33 Skrevet 8. desember 2012 hvem gidder å kjøpe en kalender til 300 kr hvis man ikke har mye penger? det er jo bortkastet samme hva Anonym poster: 186617134d8924e9bf7967109ce2d04f
Navnemjau Skrevet 8. desember 2012 #34 Skrevet 8. desember 2012 Noen trenger en realitetsorientering om hva mobbing er. De smørte urimelig tjukt på om skuffelsen og folk reagerte. Det hadde vært en smart tid å finne fram selvironien på, men neida, nytt offeroppslag i media. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #35 Skrevet 8. desember 2012 ble mest sjokkert over at alle lukene er blitt åpnet jeg..............WHAT? Virker som en liten drittunge, som ikke klarer å vente til 24 desember, og åpne en og en luke for hver dag. Jeg har selv gjort det, men da var jeg en UNGE, hendte ofte jeg åpnet opp et par ekstra luker i sjokoladekalenderen min, men ærlig talt. Anonym poster: ba42215f83b2a9dcaf81476218b4b065
Gjest Badebuksa Skrevet 8. desember 2012 #36 Skrevet 8. desember 2012 Virker som en liten drittunge, som ikke klarer å vente til 24 desember, og åpne en og en luke for hver dag. Jeg har selv gjort det, men da var jeg en UNGE, hendte ofte jeg åpnet opp et par ekstra luker i sjokoladekalenderen min, men ærlig talt. Anonym poster: ba42215f83b2a9dcaf81476218b4b065 Eller, så kanskje det var, som det stod i artikkelen, for å se om alle de andre lukene var like RÆVA som de hun hadde åpnet.. men bare kkaaaaanskje............................ 8
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #37 Skrevet 8. desember 2012 det virker veldig uvirkelig for meg å få adventstiden ødelagt pga en kalender. men jeg må helt ærlig si at jeg kunne funnet på å sagt det til stedet jeg hadde kjøpt produktet,ikke fordi jeg faktisk følte det. men for at de skal skjønne hvor lurt jeg hadde følt meg. og at de skal ta det på alvor rett og slett. Anonym poster: 6eefdf2b8cdd6945f61d6c6de4ed7aff 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå