Gå til innhold

Hvordan unngå dårlig balanse når man drikker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv om jeg bare drikker litt, og jeg er helt klar i hodet og sånn, får jeg veldig fort dårlig balanse. Skjønner så klart at jeg får det når jeg drikker mye, men jeg drikker nesten ikke noe uten å bli ustødig. Dette er veldig plagsomt da jeg nesten ikke kan drikke noe. Er det noe som kan hjelpe mot dette? Drikker ikke så ofte, så kan det hende at jeg ikke får så dårlig balanse av bare litt drikke hvis jeg blir vant til å drikke mer?

Anonym poster: 8c74f96bce30a25a85c55bf0ec237645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Antakelig er du mere beruset enn du føler deg som. Drikker en lite og sjelden er tålegrensen lavere. Er også en liten mulighet for at du kan være allergisk mot alkohol.

Anonym poster: c05cbd0d021e53fff99d100b03383f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Greia er den at jeg drikker nesten absolutt ingenting, men alikevell får jeg så dårlig balanse. Så skal jeg drikke mindre, kan jeg ikke drikke noen ting som helst. Er det noe jeg kan gjøre for å slippe å få så dårlig balanse med en gang?

Anonym poster: 8c74f96bce30a25a85c55bf0ec237645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her.

Greia er den at jeg drikker nesten absolutt ingenting, men alikevell får jeg så dårlig balanse. Så skal jeg drikke mindre, kan jeg ikke drikke noen ting som helst. Er det noe jeg kan gjøre for å slippe å få så dårlig balanse med en gang?

Anonym poster: 8c74f96bce30a25a85c55bf0ec237645

Eneste som funker er å ikke drikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Er det vanlig for andre å få dårlig balanse så fort?

Anonym poster: 8c74f96bce30a25a85c55bf0ec237645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Er det vanlig for andre å få dårlig balanse så fort?

Anonym poster: 8c74f96bce30a25a85c55bf0ec237645

Nei, det er ikke vanlig å miste balansen av veldig liten mengde alkohol. Hvor mye drikker du typisk? Og hva drikker du da? Øl, vin, sprit - annet? Drikker du på tom mage?

En ting som ofte spiller inn er om du drikker på tom mage, da tåler jeg nesten ikke noe alkohol uten at det går rett i fletta. Jeg passer på å spise ordentlig før jeg drikker, helst kjøtt eller annen mat som tar litt tid å fordøye.

Om du reagerer unormalt kraftig på veldig liten mengde så kan det også være at du har en allergisk reaksjon på noe i det du drikker. Det er faktisk mulig å være allergisk mot selve alkoholen også.

Anonym poster: c05cbd0d021e53fff99d100b03383f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...