AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #41 Skrevet 3. desember 2012 Jeg blir ikke tent av å se en naken mann på et bilde, samme om han er veltrent eller ikke. Anonym poster: 2f957c357b485b40a93ebb16029c63e4 1
Gjest energibånd Skrevet 3. desember 2012 #42 Skrevet 3. desember 2012 Klart kvinner tenner visuelt! Bare vis dem kontoutskriften med tilstrekkelig antall siffer Så klart, noe må du jo legge skylden på siden du er singel.
Gjest Lille-pus Skrevet 3. desember 2012 #43 Skrevet 3. desember 2012 Av et statisk bilde av en fyr jeg ikke vet det pøkk om ? Nei. Vet jeg derimot noe om ham, noe som tiltaler min mentale side, så kan et pent bilde med en pen profil være inspirerende, men ikke mer enn inspirerende. 1
Gjest brutal mann Skrevet 3. desember 2012 #44 Skrevet 3. desember 2012 Så klart, noe må du jo legge skylden på siden du er singel. Ja, for visuelt er jeg jo pokker meg så rå
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #45 Skrevet 3. desember 2012 Tenner ikke på bilder, men kan definitivt tenne på synet av en mannekropp. Liker ikke menn som ser ut som de er mye på treningsstudio, foretrekker de som ser litt mer "naturlige" ut - høye, litt kraftige, hår på brystet, osv. Litt ølmage går helt fint. Hvis jeg synes en fyr er tiltrekkende, kikker jeg mye på spesielt armer og hender, såvel som skuldre, legger og skritt ( ). Tror ikke menn legger så mye merke til akkurat det, da. Sitter ikke og glaner. Anonym poster: 494add771edf4fba261a6ac51ce7f891
crystalcharm Skrevet 3. desember 2012 #46 Skrevet 3. desember 2012 Selvfølgelig! Tenner på bilder, tenner på å se en sexy fyr, en sexy jente (er biseksuell hvis det har noe å si). Heldigvis er det jo forskjell på å bli tent enn å bli kåt, så
Gjest NozMonster Skrevet 3. desember 2012 #47 Skrevet 3. desember 2012 Selvfølgelig gjør vi det, vi velger ikke partnere bare fordi de er snille og greie. Kvinner som sier de ikke tenner på eller kunne tenkt seg en mann med moderat trent kropp tror jeg lyver. Det er ren biologi, man vil ha en mann som ser sunn og sterk ut som kan produsere bra avkom og som kan beskytte kvinnen og avkommet. Liker ikke menn med f.eks vom. Det er fryktelig usexy. Ville ikke de fleste kvinner fortrukket en som var normalt trenet framfor en liten og spinkel en eller en med 20 kg overvekt? Jeg tenner ikke kun på utseende. Jeg ser selvfølgelig at en mann er kjekk, . Også tror jeg at dere menn som pumper jern fordi dere tror det drar masse damer, må tro om igjen. De aller fleste av oss tenner på den mannen vi har kjemi med og følelser for. Når man faller for noen handler det om veldig mye mer enn muskler og utseende. Det gjør det hvert fall for meg. det er tydeligvis veldig åpenbart at det ikke er noe som heter at "de fleste synes..." og at absolutt alle har forskjellige ting de liker, tenner på og ikke tenner på. Jeg kjenner fler som liker at mannen har litt mage fremfor at han bare er trent og "hard" ( ) men det er jo ikke representativt til å trekke konklusjonen at "de fleste liker at mannen har litt mage"
Djungelvrål Skrevet 4. desember 2012 #48 Skrevet 4. desember 2012 Det du kaller moderat trent mann betyr at en mann må tilbringe en time med trening hver eneste dag. Pluss reise til og fra treningen, dusjing, tilpassing av kosthold o.l. Er du villig til å ta din bit av arbeidet på hjemmebane slik at han kan tilfredsstile ditt visuelle behov? Moderat er moderat Det vil si at han leer litt på seg og ikke spiser burgere til middag hver dag. De trenger ikke se ut som fitnessmodeller.
Djungelvrål Skrevet 4. desember 2012 #49 Skrevet 4. desember 2012 du kan tydeligivs lite om seskusell tiltrekkning hos mennesker og biologien bak dette! Det Liquorice sier er et faktum og er flere ganger vitenskapelig dokumentert. Kvinner ser veldig mye(ubevisst) på hvor symmetrisk en mann er og dette spiller stor rolle for om hun bli tiltrukket av han. Mannens høyde er også er en av kriteriene som spiller størst rolle (snakker selvsagt generelt, for alle mennesker er forskjellige) MEN når det er sagt, så har også sosial status og personlighet mye og si, men alt henger sammen. Du ville vell aldri blitt sammen med en sikkelig feit mann, selv om han hadde verdens beste personlighet? Takk.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #50 Skrevet 4. desember 2012 Du ville vell aldri blitt sammen med en sikkelig feit mann, selv om han hadde verdens beste personlighet? Ikke samme AB bruker, men det er da skikkelig feite som får kjæreste. Anonym poster: d6d9313b68ea4e17d43e6bee5b9df0a8 1
Djungelvrål Skrevet 4. desember 2012 #51 Skrevet 4. desember 2012 Ja det stemmer, folk har da ulike preferanser selv om de store hopen foretrekker symmetri.
pleasantdreams Skrevet 11. desember 2012 #52 Skrevet 11. desember 2012 Klart jeg kan tenne ved synet av et veltrent mannfolk.
Apefinger Skrevet 11. desember 2012 #53 Skrevet 11. desember 2012 Nei. Jeg bryr meg svært lite om mannens kropp, men selvfølgelig - heller muskler enn fett! På den andre siden; Heller for mye fett enn for mye muskler. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå