Gå til innhold

Fri bar eller ei ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Denne tråden viser egentlig at enhver brud kjenner sin familie og situasjon best og er defor godt i stand til å vurdere om de skal ha fri bar eller ikke selv. Det kan være rett for et brudepar (og gjester) og helt feil for et annet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha flest venner i vårt bryllup og skal ha fri bar. Om noen blir fulle så ødelegger ikke det for meg :-)

• Liker 1
Skrevet

Hvis man har så lite trua på at familie og venner ikke klarer å holde seg noenlunde på benene selv med fri bar, så fatter jeg ikke at dere inviterer dem i første omgang.

Og hjemme så er det tradisjon med at halve av gjesteflokken kommer som kaffegjester, så de får ikke mye mat utenom kaker. Og å ikke ha fri bar når man mye godt har forttalt dem at de er ikke fullverdige gjester, men dere har vær så god med å ha med en fin gave, og så er det ikke fri bar en gang...

Jeg melder bare avbud og sender en femhundrings i mitt sted, det blir jo uansett mye billigere for meg, som gjest.

Så du pleier som regel å drikke for femhundre kroner når du er på byen også? Da skjønner jeg at det blir dyrt for deg, ja. :)

Skrevet

Så du pleier som regel å drikke for femhundre kroner når du er på byen også? Da skjønner jeg at det blir dyrt for deg, ja. :)

Hvordan kom du frem til det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...